TK-Kärsämäi

Anonyymi-ap

Koko suvena ei ole näkynyt hyvää mieshoitajaa M.T. Hoitaja parhaimpia. Tuleppa töihin. KAIVATAAN kovasti.

19

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset parempia hoitajia!!!!!

• Anonyymi

Ovat todella hyviä,mutta tämä mieshoitaja myös parhaasta päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat todella hyviä,mutta tämä mieshoitaja myös parhaasta päästä.

on niin komea ja seksikäs.... nam nam....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on niin komea ja seksikäs.... nam nam....

ilimankos "hoitajamitoitus ei riitä kun sillä työaikana "sexsiäkin hoidetaan,,

• Anonyymi

Mitenhän käy tk.n ku sotealue aloittanut jo leikkauslistan.........??

• Anonyymi

Mielenkiintoista nähä miten terveydenhuolto ja palvelut pelaa uuden systeemin myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista nähä miten terveydenhuolto ja palvelut pelaa uuden systeemin myötä.

Huonommaksi ei voi enää mennä joten ei pahemmin jännitä tuleva.

• Anonyymi

ja kepulit hyppii seinille kun muut puhuu jo kuntaliitoksista maakuntien seurauksena vaikka se maakuntamalli liittää valtavan määrän kuntia yhteen. Ei mitään tarvetta liitoksille siis valta ja varat kun meni jo maakunnille puutu enää kuin kouluverkkojen yhdistäminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kepulit hyppii seinille kun muut puhuu jo kuntaliitoksista maakuntien seurauksena vaikka se maakuntamalli liittää valtavan määrän kuntia yhteen. Ei mitään tarvetta liitoksille siis valta ja varat kun meni jo maakunnille puutu enää kuin kouluverkkojen yhdistäminen

Syrjään potkittu Sipilän arvostelija Pekkarinenkin pääsee taas ääneen kun kannatus tipahti tarpeeksi alas harmi vain että Väyrynen ennätti reagoida Kärnän vainoon tavallaan. Sinne meni kymmeniä tuhansia ääniä Paavon mukana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syrjään potkittu Sipilän arvostelija Pekkarinenkin pääsee taas ääneen kun kannatus tipahti tarpeeksi alas harmi vain että Väyrynen ennätti reagoida Kärnän vainoon tavallaan. Sinne meni kymmeniä tuhansia ääniä Paavon mukana?

harjausta vailla vieläkin minkä sipilät lupasi penkin alle menneiden ek vaalien jälkeen mikä on tekemättä vieläkin ja mikä myös jää tekemättä. Hoitokokoustajia kun ei hoitokokousteta onhan se nähty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hiukan" hampaankolossa kun alkiolaiset sai seurata katseella vierestä kepusalkun menemistä kokoomuslaiselle Bernerille kaappikokoomuslaisten kepujen toimesta lopputuloksena jatkumon muodossa kannatus n.10%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hiukan" hampaankolossa kun alkiolaiset sai seurata katseella vierestä kepusalkun menemistä kokoomuslaiselle Bernerille kaappikokoomuslaisten kepujen toimesta lopputuloksena jatkumon muodossa kannatus n.10%.

keskustan tappaja siksihän ne keskustalaiset itse sipilää kutsui .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Saarikon piikkiin menee keskustan heikkoakin heikompi kannatus vaikka on pelkkä juoksupoika. Ei ole vain enää ketään kenellä edellinen korvata eikä aikakaan riitä kun vaalit on jo niin lähellä. Saa kohta vihreät p--skaa tuulettimeen jos ei kepu tee sitä mitä on uhannut tehdä säännöllisin väliajoin kannatuksensa kasvattamiseksi eli hajota hallitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta mutta....Sattuu kansalaisten keskuudessa surullisen kuuluisa Sipilä kakkonen olemaan suosituin hallituspohja seuraavaksi hallitukseksi 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta mutta....Sattuu kansalaisten keskuudessa surullisen kuuluisa Sipilä kakkonen olemaan suosituin hallituspohja seuraavaksi hallitukseksi 😁

Oli itsestäänselvyys (porvarihallitus seur. vaalien jälkeen) asian muuttuessa epävarmaksi kun kepun kannatus tipahti liikaa? Saa Orpo miettiä mitä ihmettä tehdä hallituksen kasaamiseksi jos ei ala kepu tekemään jotain radikaalia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Saarikon piikkiin menee keskustan heikkoakin heikompi kannatus vaikka on pelkkä juoksupoika. Ei ole vain enää ketään kenellä edellinen korvata eikä aikakaan riitä kun vaalit on jo niin lähellä. Saa kohta vihreät p--skaa tuulettimeen jos ei kepu tee sitä mitä on uhannut tehdä säännöllisin väliajoin kannatuksensa kasvattamiseksi eli hajota hallitusta?

"- Jotkut ovat puhuneet ilmastoasioista halveksuvaan sävyyn viherhumppana. Me Keskustassa emme halveksi sen paremmin syvällisen vihreää ajattelua kuin humppaakaan."

Saarikon sanomaa mikä kohta puoliin herättää hilpeyttä sen verran raskaasti kepu alkaa vihreitä kivittämään EU:a siinä sivussa metsien suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonommaksi ei voi enää mennä joten ei pahemmin jännitä tuleva.

Kyllä hyvää palvelua mie aina sieltä oon saanut. Ei valittamista mistään.

• Anonyymi

Kuin myös vanhempaa naishoitajaa kaivataan töihin. Ei ole håntäkään näkynyt aikoihin. Miksi kaikki hyvät katoaa.

• Anonyymi

TK:sta ovat lähteneet hyvä lääkäri ja monta hyvää hoitajaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe