lehdessä osataan kalkitseminen. Viimeisessä Raportti- lehdessä oli m . juttu eräästä OW: n paikallisseurakunnasta. Kaikki oli niin hyvin, niin hyvin. Väkimäärä lisääntyy jne . Totuus on kuitenkin toinen; seurakuntalaisista suuri osa, ellei suurin osa on eronnut ko. srksta. OW : n "ylin johto" käsitteli ongelmia ja teki lihallisia, Jumalan tahdon vastaisia päätöksiä. Toimintatavat olivat lisäksi Suomen lain vastaisia.
Johdossa ko. srkssa narsisti pastori, jonka tukena OWn johto on, huolimatta selvistä väärinkäytöksistä, joita ko. hlö nn tehnyt, tekemättä parannusta!
Mutta kalkkia vaan päälle, jotta kaikki näyttää hyvältä, oli pinnan alla sitten mitä hyvänsä....Totuus johtamisesta riitti monelle; he lähtivät ko. srksta.
Väki vähentynyt radikaalisti, kokouksissa muutama kävijä; on siis väki vähentynyt eikä lisääntynyt, kuten Raportti- lehti virheellisesti julisti.
"Seurakunta rakastaa..." kirjoittaa lehti. Miten se näkyy? Valheilla ja vääryyksillä on poljettu ihmisten oikeuksia, vaikka faktoja on laitettu esille asian käsittelyn yhteydessä lukuisten silloisten seurakuntalaisten toimesta.
OWn ylin johto on tehnyt vakavia virheitä ko. srkn kohdalla. Pois jääneet eivät heille merkitse mitään, päätellen siitä että ei minkäänlaista yhteydenottoa...eikä vastausta yhteydenottopyyntöihin.
Ei parannuksentekoa, jos edes ymmärtävät tekojensa vakavuuden.
Kylmää ja kovaa.
Luulin OWsta muuta, onneksi totuus paljastui kohtalaisen nopeasti.
One Way Raportti
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662