Vieläkö siellä Jehovan todistajien vihkikaavassa lausutaan, että lupaudutaan avioliittoon niin kauan kunne kuolema erottaa tai jos vartiotornissa avioliittojärjestelystä päätetään muuta kirjoittaa?
Vastaukset 3
Siihen on laitettu muutama tärkeä henkistyyttety lisäys.
Elikkä ...kunnes kuolema tai poliisi erottaa, tai puolisolta ei pääse enää peräilmaa kunnolla. Eli niin vähän, että joutuu jt seurassa häpeämään. Ja sitten...jos akasta tulee kiukkuinen, reppua pihtaava pirttihirmu...- Anonyymi
Jos vois mennä ajassa taaksepäin 43 vuotta, niin mentäis vaimon kanssa maistraatissa naimisiin.
Niin paljon saatiin kuulla häiden jälkeen, mitenkä ne olisi pitänyt järjestää.
HOHOHOO!!! - Anonyymi
"Kunne" kuolema erottaa hahahahaaa, etkö osaa edes kirjoittaa.
Kuule ei meitä mikään erota, vartiotorni tukee ihanilla huippu osaajien Raamatusta poimituilla ohjeilla meitä ja jos jotain pientä, siis hyvinkin pientä eripuraa ilmenee, niin ihanat ja rakkaat vanhimmat tulevat ja sivelevät kuvaannollisesti öljyä meihin, niinpä homma taas pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7496