Vieläkö siellä Jehovan todistajien vihkikaavassa lausutaan, että lupaudutaan avioliittoon niin kauan kunne kuolema erottaa tai jos vartiotornissa avioliittojärjestelystä päätetään muuta kirjoittaa?
Vihkikaava
3
165
Vastaukset
Siihen on laitettu muutama tärkeä henkistyyttety lisäys.
Elikkä ...kunnes kuolema tai poliisi erottaa, tai puolisolta ei pääse enää peräilmaa kunnolla. Eli niin vähän, että joutuu jt seurassa häpeämään. Ja sitten...jos akasta tulee kiukkuinen, reppua pihtaava pirttihirmu...- Anonyymi
Jos vois mennä ajassa taaksepäin 43 vuotta, niin mentäis vaimon kanssa maistraatissa naimisiin.
Niin paljon saatiin kuulla häiden jälkeen, mitenkä ne olisi pitänyt järjestää.
HOHOHOO!!! - Anonyymi
"Kunne" kuolema erottaa hahahahaaa, etkö osaa edes kirjoittaa.
Kuule ei meitä mikään erota, vartiotorni tukee ihanilla huippu osaajien Raamatusta poimituilla ohjeilla meitä ja jos jotain pientä, siis hyvinkin pientä eripuraa ilmenee, niin ihanat ja rakkaat vanhimmat tulevat ja sivelevät kuvaannollisesti öljyä meihin, niinpä homma taas pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522662Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka162180Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281902- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731026