Tämä mikä huijasi bmw auton.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/25f4b94b-f6cf-488b-ae10-e6ee149d0bef
Jatkaako se liike edelleen toimintaansa?
Huijari autoliike on mikä jos enää on?
6
86
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi ettei tuollainen huijari enää kykene toimimaan. Outoa olisi jos vielä toimii jossakin.
- Anonyymi
Eiköhän se ole tämä josta Aamulehti uutisoi 8.8.
"Poliisi jatkaa esitutkintaa tamperelaisen autoliikkeen tapaukseen liittyen. Aamulehti uutisoi heinäkuussa, että Tampereella toimineen autoliikkeen johtoa epäillään törkeästä petoksesta. Poliisi epäilee, että autoja on siirretty autokaupan omistukseen erehdyttämällä. Osassa tapauksia on luvattu toimittaa autoja, joita ei ole todellisuudessa toimitettu."
Sinänsä hassua, ettei liikkeen nimeä ole annettu julkisuuteen. no, toiminta on kuitenkin lakannut ja on kai ajettu konkurssiin. - Anonyymi
Pitäisi tietää miehen/naisen nimi että ei jatka rikollista uraansa.
- Anonyymi
konkurssiin ja uutta heti perään , eikös tällaiset joudu yrityskieltoon ?
- Anonyymi
jos minä tilaisin auton ja en saisi mitään niin kannattaisi tekijöiden paeta maailmalle,sillä vankilassakaan eivät olisi turvassa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos minä tilaisin auton ja en saisi mitään niin kannattaisi tekijöiden paeta maailmalle,sillä vankilassakaan eivät olisi turvassa 🤔
heran jumala sitä nautintoa kun saa kusettajaa kappaleiksi pilkota 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759