Suomesta noussut Profeetta vierailee Virossa lähetysmatka

Anonyymi

6 kokousta takana eile yski kuuro rupesi kuulemaan paremmin .2 krokousta jäljellä vielä sitten suomeen mahtavaa jeesus elää aamen

https://www.youtube.com/watch?v=gKaT3LnpmOg

Kuvaus ja puhe suomeksi Profeetta J Pasanen

14

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Milloin pidät suomessa kokouksia?

• Anonyymi

"eile yski kuuro rupesi kuulemaan paremmin"

Siis kuuro yski. Sitten rupesi kuulemaan paremmin?

Outoa on?

Kun meikä yskii, menee korvat välillä lukkoon...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kovaa puhetta! Mutta kun puhujana on profeetta niin uskottava se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovaa puhetta! Mutta kun puhujana on profeetta niin uskottava se on!

Lahkolaiset nimittävät itse itsensä vaikak miksi, julistajiksi, parantajiksi, kaatajiksi, jalanvenyttäjiksi, rohveetoiksi, selittäjiksi,kielillä puhujiksi,sielunhoitajiksi, ja ties miksi.

Jer. 23:21

-- Minä en ole lähettänyt tuollaisia profeettoja, mutta silti he juoksevat joka suuntaan. Minä en ole puhunut heille, mutta silti he esiintyvät minun profeettoinani. [Jer. 14:14, Jer. 27:15, Jer. 29:9]

Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ovat viisaita miehiä ja lainopettajia, ei mitään ennustelijoita ja tempauspäivien laskijoita.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Tuohan on kuvattu ukon kotona. Onko Viron lähetysmatka siis kusetusta?

• Anonyymi

Pasanen ei ole mikään profeetta, ei ainakaan Jumalan profeetta.

Ihan huuhaata koko touhu.

• Anonyymi

Yhdessäkin lahkolaisten kokouksessa sinne erehtyi menemään eräs mies, jolta oli jalka leikattu juuri ja oli pöyrätuolissa.

Saarnamiehen avustajat kiskoivat miehen väkisin ylös pyörätuolista ja pakottivat kävelemään lavalla. Pastori hyppi ja hillui ja julisti miehen täysi terveeksi.

Leikkauksen ompeleet repesi ja mies sai elinikäisen vamman jalkaansa sen näytöksen takia.

• Anonyymi

Kannattaa mennä mieluummin oikeaan sirkukseen ja ammatti taikurien esityksiä katsomaan kuin uskonlahkonen pikakurssin käyneiden lahkopuoskareiden esityksiä katsomaan.

Eräskin hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkojen touhuja, koska lahkosaarnaajilta puuttuu terveydenhoidon ammmattitutkinto hypnoosin tekniikoiden käyttämiseen.

• Anonyymi

milloinkahan ne parantumisihmeet tapahtuis SUOMESSA, ja vieläpä "omassa kaupungissa" ??

• Anonyymi

Nettikokouksia jyotupe myös suomessa. monet parantuu ja tulee uskoon videoitten äärellä

T.Profeetta Pasanen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettikokouksia jyotupe myös suomessa. monet parantuu ja tulee uskoon videoitten äärellä

T.Profeetta Pasanen

Olet täys huijari Pasanen !

Kuvittelet vain omassa harhaisessa päässäsi olevasi muka Jumalan profeetta, vaikka sitä et todellakaan ole !!!

Herää hyvä ihminen jo noista harhoistasi, mutta jos se sinulta itseltäsi ei onnistu, niin hae terveyden huollon ammattilaisten apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.Profeetta Pasanen

Käytätkö itsestäsi etunimeä "Profeetta"? Paljonko nimen vaihtaminen maistraatissa maksoi?

• Anonyymi

Insestiin ja pedofiliaan syyllistynyt isä,joka tuomionsa istunut, ei VARMASTI OLE JUMALAN profeetta!!

Sellaisella saastalla juuri ja juuri on ihmisoikeus, eikä muuta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      41
      2260
    2. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      306
      2224
    3. Nyt ei enää kantaverkon siirtokyky kestä tuulivoiman lisäystä

Uudet tuulivoimalat joutuvat seisomaan tyhjän panttina. Tuliko ongelma taas yllättäen ja pyytämättä. Mitä siellä Fingridissä on nämä vuodet puuhailtu,
      Maailman menoa
      141
      1818
    4. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      116
      1710
    5. Ensitreffit alttarilla: Otto ja Assi hörppivät viiniä - Otto harmistuu Assin reaktiosta: "Mikä..."

Otto ja Assi viettävät ekaa juhannusta yhdessä. Yhteinen viinihetki ei suju ihan kuin strömsössä… Tsemii Otolle, oot symppis! Varo juonipaljastuksi
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1573
    6. Onko sinulla ja hänellä

kuinka paljon ikäeroa?
      Ikävä
      98
      1516
    7. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      229
      1451
    8. Mitä luulet muiden ajattelevan jos näkisi

käsipuolessas hänen, sen ihmisen jota täällä ikävöit?
      Ikävä
      103
      1199
    9. Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?
      Ikävä
      71
      1036
    Aihe