Suomesta noussut Profeetta vierailee Virossa lähetysmatka

Anonyymi-ap

6 kokousta takana eile yski kuuro rupesi kuulemaan paremmin .2 krokousta jäljellä vielä sitten suomeen mahtavaa jeesus elää aamen

https://www.youtube.com/watch?v=gKaT3LnpmOg

Kuvaus ja puhe suomeksi Profeetta J Pasanen

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin pidät suomessa kokouksia?

    • Anonyymi

      "eile yski kuuro rupesi kuulemaan paremmin"

      Siis kuuro yski. Sitten rupesi kuulemaan paremmin?

      Outoa on?

      Kun meikä yskii, menee korvat välillä lukkoon...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kovaa puhetta! Mutta kun puhujana on profeetta niin uskottava se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovaa puhetta! Mutta kun puhujana on profeetta niin uskottava se on!

        Lahkolaiset nimittävät itse itsensä vaikak miksi, julistajiksi, parantajiksi, kaatajiksi, jalanvenyttäjiksi, rohveetoiksi, selittäjiksi,kielillä puhujiksi,sielunhoitajiksi, ja ties miksi.

        Jer. 23:21

        -- Minä en ole lähettänyt tuollaisia profeettoja, mutta silti he juoksevat joka suuntaan. Minä en ole puhunut heille, mutta silti he esiintyvät minun profeettoinani. [Jer. 14:14, Jer. 27:15, Jer. 29:9]

        Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ovat viisaita miehiä ja lainopettajia, ei mitään ennustelijoita ja tempauspäivien laskijoita.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


      • Anonyymi

        Tuohan on kuvattu ukon kotona. Onko Viron lähetysmatka siis kusetusta?


    • Anonyymi

      Pasanen ei ole mikään profeetta, ei ainakaan Jumalan profeetta.

      Ihan huuhaata koko touhu.

      • Anonyymi

        "Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi"

        Raamattu sanoo, ettei saa antaa väärää tuomiota. Pitää tutkia ennen kuin hutkii.


    • Anonyymi

      Yhdessäkin lahkolaisten kokouksessa sinne erehtyi menemään eräs mies, jolta oli jalka leikattu juuri ja oli pöyrätuolissa.

      Saarnamiehen avustajat kiskoivat miehen väkisin ylös pyörätuolista ja pakottivat kävelemään lavalla. Pastori hyppi ja hillui ja julisti miehen täysi terveeksi.

      Leikkauksen ompeleet repesi ja mies sai elinikäisen vamman jalkaansa sen näytöksen takia.

      • Anonyymi

        Kannattaa mennä mieluummin oikeaan sirkukseen ja ammatti taikurien esityksiä katsomaan kuin uskonlahkonen pikakurssin käyneiden lahkopuoskareiden esityksiä katsomaan.

        Eräskin hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkojen touhuja, koska lahkosaarnaajilta puuttuu terveydenhoidon ammmattitutkinto hypnoosin tekniikoiden käyttämiseen.


    • Anonyymi

      milloinkahan ne parantumisihmeet tapahtuis SUOMESSA, ja vieläpä "omassa kaupungissa" ??

      • Anonyymi

        Nettikokouksia jyotupe myös suomessa. monet parantuu ja tulee uskoon videoitten äärellä

        T.Profeetta Pasanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikokouksia jyotupe myös suomessa. monet parantuu ja tulee uskoon videoitten äärellä

        T.Profeetta Pasanen

        Olet täys huijari Pasanen !

        Kuvittelet vain omassa harhaisessa päässäsi olevasi muka Jumalan profeetta, vaikka sitä et todellakaan ole !!!

        Herää hyvä ihminen jo noista harhoistasi, mutta jos se sinulta itseltäsi ei onnistu, niin hae terveyden huollon ammattilaisten apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikokouksia jyotupe myös suomessa. monet parantuu ja tulee uskoon videoitten äärellä

        T.Profeetta Pasanen

        Käytätkö itsestäsi etunimeä "Profeetta"? Paljonko nimen vaihtaminen maistraatissa maksoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö itsestäsi etunimeä "Profeetta"? Paljonko nimen vaihtaminen maistraatissa maksoi?

        Vielä on matkaa raamatun profeetta Aamoksen nöyryyteen, joka sanoi, "en ole profeetta, vaan viljelijä". Vaikka kuitenkin oli profeetta.


    • Anonyymi

      Insestiin ja pedofiliaan syyllistynyt isä,joka tuomionsa istunut, ei VARMASTI OLE JUMALAN profeetta!!

      Sellaisella saastalla juuri ja juuri on ihmisoikeus, eikä muuta!

    • Anonyymi

      Jos yski kuri sai kuulon niin hvö on se.

    • Anonyymi

      Hebr.1:1-4 Sitenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän hän myös on maailman luonut ja joka , ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Maesteentin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljon korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän. Fil.2:5-13

    • Anonyymi

      Olen minäkin saanut rukoilla ja Herra on parantanut. En silti kiertele lähetysmatkoilla ja huutele, että olen profeetta.

    • Anonyymi

      Nykyään on paljon profeettoja ja apostoleja. Mutta vaatimattomuus ja nöyryys ei ole tunnusmerkkinä, vaan suuttuvat jos joku arvioi heidän toimintaansa.
      Jotkut keräävät ympärilleen vankan porukan, joka puolustaa supervoideltua henkeen ja vereen asti. On se kumma miten jotkut haluavat olla jonkun profeetan ohjaksissa kyselemättä mitään. Ihminen on tosiaan kuin se pässi jota narusta vedetään.

      • Anonyymi

        Minäkin tulin vähän riippuvaiseksi kerran yhden uskovan tiedon sanoista, joita hän aina puhui minulle pyytämättäni. Enin osa oli hänen omia tuntemuksiaan. Mutta ennen kuin lakkasin tuon touhun, niin huomasin aina odottavani, mitä hän ehkä taas saisi sanoja minulle Jumalalta. Arvostan kyllä aitoja armolahjoja, ja osa olikin ihan oikein, mutta voi näihin Jumalan lahjoihinkin jäädä koukkuun väärällä tavalla. Ja kuunnella löpinöitä.

        Joskus uskovan halu saada tietää asioita etukäteen on hyvin samanlaista kuin uskosta osattomilla, jotka käyvät ennustajilla.


    • Anonyymi

      5Moos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön js minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. 5Moos.4:35 Sinun on annettu se nähdä, tietääksesi, että Herra on Jumala, eikä muuta jumalaa ole kuin hän. Jes.45:5-7

    • Kun Jumala antaa ihmiselle tietoa tulevasta niin olo on kuin rusinalla.
      Tekee mieli elää erakkona ,mutta silti tehdä mikä on määrätty tehtäväksi sillä ne ilmoitukset mitä on annettu niin ne ei väisty eikä unohdu.
      Vaikka juoksisit karkuun ne olisi aivan vieressäsi niin kauan kunnes toimittaisit tehtävän mikä on annettu.
      Sitten se vasta alkaa haihtua.

    • Anonyymi

      Joh.9:11 Bibilia (1776) Vastasi hän ja sanoi: se ihminen, jota Jesukseksi kutsutaan, teki loan, ja voiteli minun silmäni, ja sanoi minulle: mene ja pese Siloamin lammikossa. Ja kuin minä menin ja pesin, niin minä sain näköni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe