Siellä on kyllä tilaa.
Ukrainalaiset, menkää kotiin!
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
Väkivaltaiset venäläiset poistukaa Ukrainasta ja antakaa Ukrainalaisten palata koteihinsa.
- Anonyymi
2 kolmasosaa Ukrainasta on täysin rauhallista olla ja asua.
Terveitä, raavaita ukrainalaisia miehiä Suomessakin armeijaa paossa. Menkööt takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 kolmasosaa Ukrainasta on täysin rauhallista olla ja asua.
Terveitä, raavaita ukrainalaisia miehiä Suomessakin armeijaa paossa. Menkööt takaisin.Nuoret, hoikat naiset saavat jäädä. Niille voisi olla käyttöä...
- Anonyymi
Venäläiset menkää kotiin, joten myös Ukrainalaiset pääsevät omiin koteihinsa
- Anonyymi
Hulluilla näkyy olevan hyvä.olla tietämättöminä porsaina kuten nukronatsit.
- Anonyymi
SDP:n valtiopäiväneuvos Mikko Elo kirjoitti pahoillaan sanomalehdessä, miten ukrainalaisten auttaminen Suomessa on jo puolessa vuodessa maksanut 2000 milj. euroa. eli yhtä paljon kuin koko sukupuolineutraaliin sotuun siirtyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698