Olen isänmaallinen Suomen Putinisti.
Ostan pelkästään Ville Haapasalon Hatsapurilaisia ja käyn Kärkkäisen kaupassa ainoastaan.
Isänmaalliset suomalaiset Putinistit, tehkää tekin samoin.
Olen isänmaallinen Suomen Putinisti.
38
87
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen isänmaalliset Putinistit.
Tukekaa Kärkkäisen kauppaa
Tukekaa Ville Haapasalon Hatsapurikojua
Puhdistamme Suomen Ukrainan jälkeen natseista. - Anonyymi
Suomen Putinistit puhdistamme Suomen Ukrainan natseista.
- Anonyymi
Voi vittu!
- Anonyymi
Marco de Wit 😂🤣 Ville Haapasalon Hatsapurit parasta ruokaa
- Anonyymi
Marco de Wit 😂🤣 Vladimir Putin, Putsaavat Suomen natseista
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Miksi Ville Haapasalo ei saisi olla Putinisti jos hän niin haluaa?
- Anonyymi
Etkä ole, vaan pelkkä länkyttäjä.
Ajat koko omaisuudellasi, velka bemarilla,
ohittelet muut liikenteessä
ja pädet saksalaisuus imagollasi.- Anonyymi
Miksi Ville ei saa olla vapaasti Putinisti ja me muut saamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Ville ei saa olla vapaasti Putinisti ja me muut saamme?
Jos jokainen huolehti ensin omasta käytöksestään
ei myöskään tapahdu mitään joukolla lynkkaamista.
Yliopistot hautoi vuosia myös kiinalaisten propagandan levitystä
ja saksalaisuus on nykyään ihan ok.
Vai mitä, perustuslainrikkojat.
- Anonyymi
Minäkin olen Putinisti ja käyn Kärkkäisellä ja Haapasalon kojulla ruokailemassa.
- Anonyymi
sä käyt sakujen Liiterissä
- Anonyymi
Villen hatsaburileipomo on niin kaukana että joudun tyytymään pakastehatsabureihin. Tosin vain kerran sellaisen syönyt ja on niin kaloriputoinen että se ei miunlle tee hyvää. Kärkkäiseltä olen tilannut tavaraa mitä olen sattunut tarvitsemaan.
En boikotoi mitään firmoja paitsi muutamaa autoliikkeitä mutta sekin johtuu niiden paskuudesta. Niin ja kiinalaisia prostituoituja sillä niillä on kuulemma pillu vaakatasossa. - Anonyymi
Ville on ihan ok tyyppi. Ihmettelen miten ihmeessä joku saa hänet Putinisoitua vaikka ukko on täysin suomalainen.
Enemmän minua vituttaa se mitenkä sakemannit vievät suomalaisia kuin litran mittaa unipersotkussa ja sinne mennyt jo yli 16 miljardia. Ajatelkaa mikä määrä aseita tai hyvinvointia sillä olisi saanut.
Eli boikotoin natsimarkettia !- Anonyymi
Ville Haapasalo: Krim kuuluu Venäjälle
Putinistit: Krim kuuluu Venäjälle
Itse en huomaa eroa Putinisteilla ja Haapasalolla.
Huomaatko sinä?
Mikä se ero on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko sinä?
Mikä se ero on?Anonyymi 16:39: Krim kuuluu Venäjälle.
Putinistit: Krim kuuluu Venäjälle.
Onko mitään eroa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko sinä?
Mikä se ero on?Krimillä on historian saatossa ollut monta omistajaa. Venäjästä tuli Krimin omistaja Katariina Suuren aikana 1700 luvun lopulla, kun Venäjä valtasi Krimin Ottomaaneilta, eli Turkilta.
V. 1954 Neuvostoliitossa juhlittiin Ukrainan natselta vapauttamisen kymmenvuotisjuhlaa.
Tällöin Neuvostoliiton silloinen johtaja Nikita Hrutshev lahjoitti Krimin Neuvostoliiton kansojen suureen perheeseen kuuluneelle Ukrainalle.
Krimin alkuperäisenä väestönä ovat tataarit, eivät ukrainalaiset.
- Anonyymi
SUOMI TAKAISIN, sähkön hinta alas.
- Anonyymi
Me rajan takana tankkaajat liimaamme Z-merkin ikkunalasiin tullin jälkeen. Silloin venäläiset ovat ystävällisiä, ja näyttävät peukkuja.
Venäjän lippu, ja Putinin kuva ovat myös suosittuja. Silloin paikalliset tietävät että erikoisoperaatiolla on kannattajansa. - Anonyymi
Muista myös tankata Teboililla.
- Anonyymi
Me Putinistit tulemme puhdistamaan Suomenkin natseista. Usa ja Nato eivät pysty sitä estämään.
- Anonyymi
Karmeaa, pitäisi tosiaan laittaa rajat kiinni , kuten tekivät Puola ym. Nyt Suomeen on valunut näitä venäläisiä, jotka yrittävät tunkea Putin sontaa ihmisten päihin, kuten Ryssien maassa tehdään. Hyvä on piiloutua anonyymiyden taakse. Auta jos paljastuisivat! Taitais tulla Putinisteille paskat housuun. Ja varmasti vielä koittaa päivä, että heille huonosti käy.
- Anonyymi
Miksi pitää olla putinisti? Eikö voi vain vaatia Suomen eroa eurostoliitosta ilman että ihaillaan tuota valtiota tuossa idässä?
- Anonyymi
Minä käyn kärkkäisellä ilo mielin mutta kannatan natoa myöskin. Haluan että Suomi eroaa helvetillisestä kommunismista jota eu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn kärkkäisellä ilo mielin mutta kannatan natoa myöskin. Haluan että Suomi eroaa helvetillisestä kommunismista jota eu on.
Natohan on suunnattu - kuten tiedätte, Venäjää vastaan.
- Anonyymi
Mikään totalitarismi ei ole Suomen kansallisvaltiolle hyväksi. Ei eurostoliitto eikä iippovaltio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään totalitarismi ei ole Suomen kansallisvaltiolle hyväksi. Ei eurostoliitto eikä iippovaltio.
Norjan malli on paras systeemi Suomelle. Natoon ja itsenäisyys takaisin.
- Anonyymi
Ma Suomen Putinistit puhdistamme myös Suomen natseista kuten nyt erikoisoperaatio tekee sen Ukrainassa.
- Anonyymi
Suomen isänmaalliset Putinistit puhdistamme Ukrainan jälkeen myös Suomen natseista.
- Anonyymi
Suomen isänmaalliset Putinistit, puhdistamme Suomen natseista yhdessä Putinin kanssa.
- Anonyymi
Niin kyllä Putin on Suomen ystävä. Toivottavasti vaan ei toimi samoin kuin Stalin.
- Anonyymi
Kurva Putin 👎
- Anonyymi
Suomen isänmaalliset Putinistit toivotamme Putinin sotilaat tervetulleiksi Suomeen puhdistamaan Suomenkin natseista.
- Anonyymi
Marco de Wit 😂🤣 Ville Haapasalo Suomen Johtoon
- Anonyymi
Ei ole tärkeintä halpa bensa rajan takana, vaan tukea Putinin sotaa siviilejä vastaan, ja että köyhät sotilaat pääsevät varastamaan Ukrainalaisten koteja.
- Anonyymi
Olen Putinisti ja ostan ruokani Putinisti Ville Haapasalon Hatsapurikojusta.
- Anonyymi
Mulkkuhan sinä olet ja mitätön sellainen.
- Anonyymi
Rokotevastaiset Putinistit on todella himmeitä
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 695407
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2845353Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964045- 522850
- 222457
- 1192050
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991737- 721271
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541118