Mercedes V6 mosalla sen olla pitää!
NOU NOU sanon mä epämukaville ja kolkoille dacioille
24
109
Vastaukset
- Anonyymi
Asialinja. Kyllä näin on. Tv. Mersumiäs
- Anonyymi
Dacia kuskit voivat vain haaveilla v6 koneista. Aah se äänimaailma ja tehot. Kyllä mese on hintansa arvoinen. Tv. Mersumiäs
- Anonyymi
Ihana amispoika se tietää kaiken autoista.
- Anonyymi
On se ihana istua meseen ja nahkapenkeille. Mulla jöpöttää ihan simona.
- Anonyymi
Itse kesäisin istuskelen mesen nahkapenkeillä alasti. Mikää ei voita sitä tunnetta kun munaa liippailee mesen nahkaan.
- Anonyymi
Mulla jöpöttää ihan simona......Opettele Minna ikosen kappale ,,,,,oli elkeet kuin pedolla ei muuten kanttia,auto vekseli vedolla ei lantin lantin lanttia, kai sivistyksen oppinut sä olit kadulla ..... Verta sitten itseäsi muihin !!!
- Anonyymi
Mese, 6 mosalla, buah,hah,hah,hah.
Mikäs siinä jos tykkää esihistoriallisista vehkeistä. - Anonyymi
Siittä dacisti basisteille dacian hinnalla autoa koko rahalla:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13133861- Anonyymi
Ja siittä vähän tuoreempaa jos vuodet dacisteja pelottaapi:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13140161 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siittä vähän tuoreempaa jos vuodet dacisteja pelottaapi:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13140161Tässä dacistin budjetille sopiva peli.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13143357 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä dacistin budjetille sopiva peli.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13143357Näistä vaihtoehdoista, ajan mieluummin uudella Dacialla.
Etkö tiedä että diesel on pois muodista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä vaihtoehdoista, ajan mieluummin uudella Dacialla.
Etkö tiedä että diesel on pois muodista.Dacisti ei välitä muodista. Etkö itse tiedä että härpäkkeet ovat muodissa. Mese sen olla pitää. Tv. Mersumiäs
- Anonyymi
Teillä mitään Mersuja ole. Polkupyörä on ala-astelaisille sopivin peli. Dacia on ihan kelpo käyttöauto.
Huh huh - Anonyymi
Huh huh itelles. Mesen nahkapenkeillä on kiva vilvoitella palleja. Ja nahkapenkkejä ei saa daciaan.
- Anonyymi
Sitten kun sullakin alkaa karvoitusta tulemaan kellukkeisiin, niin tajuat että Dacia on kelpo peli. Kun saat mopokortin, pallit viilenevät kyä :)
Huh huh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun sullakin alkaa karvoitusta tulemaan kellukkeisiin, niin tajuat että Dacia on kelpo peli. Kun saat mopokortin, pallit viilenevät kyä :)
Huh huhTuskin ikinä niin paljoa köyhdyn, että pitäisi alkaa köyhien kaalivankkureita katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ikinä niin paljoa köyhdyn, että pitäisi alkaa köyhien kaalivankkureita katsella.
Niin, Dacian hinnalla saat jo neljä mopoa, kun säästät maataloustukia muutaman vuoden. Kyä ois hienoo olla Pöljänkulman mopokeisari? Säästä mopon hinta AB-ajokorttia varten neljän vuoden päähän, nin pääset virittään yhden mopoistasi kevytmoottoripyöräksi.
Voit ensihoitona pölliä uuden TMn Osuuskaupasta, siinä on upea uusi Mese. Liimaat sen vessan seinään, ja kyä aamusonta liikkuu vilkkaasti.
Onnea urallesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Dacian hinnalla saat jo neljä mopoa, kun säästät maataloustukia muutaman vuoden. Kyä ois hienoo olla Pöljänkulman mopokeisari? Säästä mopon hinta AB-ajokorttia varten neljän vuoden päähän, nin pääset virittään yhden mopoistasi kevytmoottoripyöräksi.
Voit ensihoitona pölliä uuden TMn Osuuskaupasta, siinä on upea uusi Mese. Liimaat sen vessan seinään, ja kyä aamusonta liikkuu vilkkaasti.
Onnea urallesi.Heebo sä oot pihal kuin lumiukko!!!! LOL!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heebo sä oot pihal kuin lumiukko!!!! LOL!!!
Ei se haittaa, mopo keulii hyvin näillä napeilla. :)
- Anonyymi
Mopo vai tarkoititko Jopo 😀
- Anonyymi
Oot kyllä nolo jätkä,
Kukaan mersun omistaja ei roiku Dacia palstalla nillittämässä autosta jollaisella ei ole metriäkään ajannut.
Kaiken lisäksi jokainen joka autoista jotain tietää,
Niin hintalaatu suhteeltaan Mersu on paska auto.
Kuin myös Audi ja bemari.
Kestävyydestä jos puhutaan niin Toyota on ykkönen.
Mutta sekään ei kuulu Dacia palstalle.- Anonyymi
Mun mummo vietiin laatikossa monttuun Mesellä. Kirkkomaalle. Hyvin kesti Mese sen matkan, mummo potkas tyhjää. Ennen vai jälkeen Mese-kyydin, epäselvää. Daciassa oli sillon talvigummit alla, joten juhannushuruajelut jäi vähemmille. Ostan siis mopon, laitan siihen karvanopat ja hajukuusen, ja lähen amiksen kulmille vahtiin keittäjäoppilaita. Mieluiten naispuolisia, vaikka eihän se tosirakkaus katso ikään eikä sukupuoleen...
Dacia on kurkojen kulkuneuvo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mummo vietiin laatikossa monttuun Mesellä. Kirkkomaalle. Hyvin kesti Mese sen matkan, mummo potkas tyhjää. Ennen vai jälkeen Mese-kyydin, epäselvää. Daciassa oli sillon talvigummit alla, joten juhannushuruajelut jäi vähemmille. Ostan siis mopon, laitan siihen karvanopat ja hajukuusen, ja lähen amiksen kulmille vahtiin keittäjäoppilaita. Mieluiten naispuolisia, vaikka eihän se tosirakkaus katso ikään eikä sukupuoleen...
Dacia on kurkojen kulkuneuvo.Mun mummo vietiin laatikossa monttuun Mesellä. Kirkkomaalle.....Onko Niuvan potilaillakin Internetti palvelut ???
- Anonyymi
Mercedes V6 mosalla sen olla pitää!......Jos ilmoittausit tuohon TV ohjelmaan Rikkaat ja Rahattomat niin tuo viimemainittu (rahattomat ) olis sinun kohdalla totta. kun sitä rahaa ei koskaan ole ollut niin äänellä pitää siten koettaa todista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854