NOU NOU sanon mä epämukaville ja kolkoille dacioille

Anonyymi-ap

Mercedes V6 mosalla sen olla pitää!

24

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asialinja. Kyllä näin on. Tv. Mersumiäs

    • Anonyymi

      Dacia kuskit voivat vain haaveilla v6 koneista. Aah se äänimaailma ja tehot. Kyllä mese on hintansa arvoinen. Tv. Mersumiäs

    • Anonyymi

      Ihana amispoika se tietää kaiken autoista.

    • Anonyymi

      On se ihana istua meseen ja nahkapenkeille. Mulla jöpöttää ihan simona.

      • Anonyymi

        Itse kesäisin istuskelen mesen nahkapenkeillä alasti. Mikää ei voita sitä tunnetta kun munaa liippailee mesen nahkaan.


      • Anonyymi

        Mulla jöpöttää ihan simona......Opettele Minna ikosen kappale ,,,,,oli elkeet kuin pedolla ei muuten kanttia,auto vekseli vedolla ei lantin lantin lanttia, kai sivistyksen oppinut sä olit kadulla ..... Verta sitten itseäsi muihin !!!


    • Anonyymi

      Mese, 6 mosalla, buah,hah,hah,hah.
      Mikäs siinä jos tykkää esihistoriallisista vehkeistä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä vaihtoehdoista, ajan mieluummin uudella Dacialla.
        Etkö tiedä että diesel on pois muodista.

        Dacisti ei välitä muodista. Etkö itse tiedä että härpäkkeet ovat muodissa. Mese sen olla pitää. Tv. Mersumiäs


    • Anonyymi

      Teillä mitään Mersuja ole. Polkupyörä on ala-astelaisille sopivin peli. Dacia on ihan kelpo käyttöauto.

      Huh huh

    • Anonyymi

      Huh huh itelles. Mesen nahkapenkeillä on kiva vilvoitella palleja. Ja nahkapenkkejä ei saa daciaan.

      • Anonyymi

        Sitten kun sullakin alkaa karvoitusta tulemaan kellukkeisiin, niin tajuat että Dacia on kelpo peli. Kun saat mopokortin, pallit viilenevät kyä :)

        Huh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun sullakin alkaa karvoitusta tulemaan kellukkeisiin, niin tajuat että Dacia on kelpo peli. Kun saat mopokortin, pallit viilenevät kyä :)

        Huh huh

        Tuskin ikinä niin paljoa köyhdyn, että pitäisi alkaa köyhien kaalivankkureita katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ikinä niin paljoa köyhdyn, että pitäisi alkaa köyhien kaalivankkureita katsella.

        Niin, Dacian hinnalla saat jo neljä mopoa, kun säästät maataloustukia muutaman vuoden. Kyä ois hienoo olla Pöljänkulman mopokeisari? Säästä mopon hinta AB-ajokorttia varten neljän vuoden päähän, nin pääset virittään yhden mopoistasi kevytmoottoripyöräksi.
        Voit ensihoitona pölliä uuden TMn Osuuskaupasta, siinä on upea uusi Mese. Liimaat sen vessan seinään, ja kyä aamusonta liikkuu vilkkaasti.
        Onnea urallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Dacian hinnalla saat jo neljä mopoa, kun säästät maataloustukia muutaman vuoden. Kyä ois hienoo olla Pöljänkulman mopokeisari? Säästä mopon hinta AB-ajokorttia varten neljän vuoden päähän, nin pääset virittään yhden mopoistasi kevytmoottoripyöräksi.
        Voit ensihoitona pölliä uuden TMn Osuuskaupasta, siinä on upea uusi Mese. Liimaat sen vessan seinään, ja kyä aamusonta liikkuu vilkkaasti.
        Onnea urallesi.

        Heebo sä oot pihal kuin lumiukko!!!! LOL!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heebo sä oot pihal kuin lumiukko!!!! LOL!!!

        Ei se haittaa, mopo keulii hyvin näillä napeilla. :)


    • Anonyymi

      Mopo vai tarkoititko Jopo 😀

    • Anonyymi

      Oot kyllä nolo jätkä,
      Kukaan mersun omistaja ei roiku Dacia palstalla nillittämässä autosta jollaisella ei ole metriäkään ajannut.
      Kaiken lisäksi jokainen joka autoista jotain tietää,
      Niin hintalaatu suhteeltaan Mersu on paska auto.
      Kuin myös Audi ja bemari.
      Kestävyydestä jos puhutaan niin Toyota on ykkönen.
      Mutta sekään ei kuulu Dacia palstalle.

      • Anonyymi

        Mun mummo vietiin laatikossa monttuun Mesellä. Kirkkomaalle. Hyvin kesti Mese sen matkan, mummo potkas tyhjää. Ennen vai jälkeen Mese-kyydin, epäselvää. Daciassa oli sillon talvigummit alla, joten juhannushuruajelut jäi vähemmille. Ostan siis mopon, laitan siihen karvanopat ja hajukuusen, ja lähen amiksen kulmille vahtiin keittäjäoppilaita. Mieluiten naispuolisia, vaikka eihän se tosirakkaus katso ikään eikä sukupuoleen...
        Dacia on kurkojen kulkuneuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mummo vietiin laatikossa monttuun Mesellä. Kirkkomaalle. Hyvin kesti Mese sen matkan, mummo potkas tyhjää. Ennen vai jälkeen Mese-kyydin, epäselvää. Daciassa oli sillon talvigummit alla, joten juhannushuruajelut jäi vähemmille. Ostan siis mopon, laitan siihen karvanopat ja hajukuusen, ja lähen amiksen kulmille vahtiin keittäjäoppilaita. Mieluiten naispuolisia, vaikka eihän se tosirakkaus katso ikään eikä sukupuoleen...
        Dacia on kurkojen kulkuneuvo.

        Mun mummo vietiin laatikossa monttuun Mesellä. Kirkkomaalle.....Onko Niuvan potilaillakin Internetti palvelut ???


    • Anonyymi

      Mercedes V6 mosalla sen olla pitää!......Jos ilmoittausit tuohon TV ohjelmaan Rikkaat ja Rahattomat niin tuo viimemainittu (rahattomat ) olis sinun kohdalla totta. kun sitä rahaa ei koskaan ole ollut niin äänellä pitää siten koettaa todista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe