>>> Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. <<<
1. Mikä on peto?
2. Mikä on pedon merkki?
2. Mikä on nainen?
3. Mitä on seitsemän päätä?
Kiitos selkeistä vastauksista ja siunausta.
Helvetin "viisaille" advaritohtoreille muutama helppo kysymys
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Newboldin Ilmestyskirjan luennot antavat pastoreille hyvät eväät seurakuntatyöhön johtajina?
- Anonyymi
Tohtorit ovat päättäneet millainen helvetti ei ole.
On ne niin pirun viisaita. - Anonyymi
Mitä pastoreille merkitsee Ilmestyskirja, adventtitotuus ja lauantai?
- Anonyymi
Vastaukset saat kirjoituksesta "Ilmestyskirjan peto tunnistettu".
- Anonyymi
Raamattu on kauhistus adventistipastoreille joka kuvittelevat olevansa paimenia.
Jeremian kirja 25:35 Mennyt on paimenilta pakopaikka ja pelastus lauman valtiailta
Sakarjan kirja 10:3 Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen; - Anonyymi
Vastaan, kunhan kerrot ensin mikä sinä olet?
- Anonyymi
Emme hyväksy sinun vastaustasi, koska se on valhetta ja lahkon valtaapitävien kusetusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme hyväksy sinun vastaustasi, koska se on valhetta ja lahkon valtaapitävien kusetusta.
Höpsis. En kuulu mihinkään kirkkokuntaan. Hajoo siihen!
- Anonyymi
Raamattu on Jumalan Sanaa mutta lahkonsa pastorit kiemurtelevat tietämättöminä.
Tämä kertoo harhaoppisista. - Anonyymi
Peto on pastori ja pedon merkki on pastrin otsassa=ajattelussa ( lähimäisen omaisuuden himoitseminen) ja pastorin kädessä (hänen syntisissä ja huijaavissa teoissaan).
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi, että jos oikeasti haluat tietää, niin ota yhteys adventtikirkon työntekijöihin jossain muualla kuin täällä. Tänne on turha mitään vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696450Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312253
- 131847
- 201838
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511525
- 91504