Meller pyytää anteeksi, vaparit ei

Anonyymi-ap

Leo Meller on pyytänyt anteeksi opetuksissa. Onko vaparit pyytäneet anteeksi koskaan mitään? Kommunismiaan, maanpetoksellisuuttaan, pornoiluaan yms.?

Anteeksipyyntöjä siitä minkä lajin ateismia on tullut opetettua ei ole kovin usein näkynyt. Ehkä tämä herättää pohtimaan onko vaparien maailmankatsomuksessa jotain paljon syvemmälläkin tasolla pielessä.

28

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin kerran Patmos Lähetyssäätiön kokouksessa. Leo Meller puhui siellä ja tosiaan puheessaan pyysi julkisesti anteeksi kun oli joskus moitiskellut ortodokseja.

      Eivätkö vaparit pyydä anteeksi pahoja tekojaan?
      Se voi johtua siitä että vapareilta puuttuu synnintunto.
      Jos vapari tunnistaisi itsessään pahoja tekoja, niin sehän olisi synnintuntoa, ja silloin pitäisi lukea Raamatusta, Jumalan Sanasta, mitä synti syvimmiltään on.

      NELJÄ TOSIASIAA:
      https://aitomiehet.pirkanmies.fi/material/fineng4c.pdf

      • Anonyymi

        Vaparit ovat omasta mielestään viisaita. Siis omasta mielestään. Muut pitävät vapareita harhaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaparit ovat omasta mielestään viisaita. Siis omasta mielestään. Muut pitävät vapareita harhaisina.

        Ja muut ovat oikeassa.


    • Anonyymi

      onko leo möllerin painostaminen va-liiton taholta maalittamista ja siten rikollista

      • Anonyymi

        Riippuu, minkä asteisesti vaparit ovat käyneet hänen kimppuunsa.


    • Anonyymi

      Helanderinjaska on huomattavasti viisaampi noita.

      • Anonyymi

        Kuka on Jaska Helander?


    • Eräässä puheessaan Leo Meller mainitsi että vapaa-ajattelijat olivat pyytäneet häntä luokseen kertomaan siitä miksi hän uskoo Jumalaan.
      Meller sanoi että mitä hän nyt niiden luo, jotka paistavat tilaisuuksissaan nuotiolla makkaraa, ja.....

      No, Leo M. on ollut kiireinen mies ja häntä on kiusannut ylpeyden synti, ikääkin nyt jo 80 vee.

      Mutta vapari-ajattelijat!
      Pyytäkää jotakin Jeesukseen uskovaa pappia, evankelistaa, rivikristittyä tilaisuuteenne kertomaan miksi hän uskoo Jumalaan ja Jeesukseen.

      Kyllä joku lähtee !

      • Anonyymi

        Kävihän Tampereella radio dein ex-criminals ohjelmasta Late ja sittemmin äkillisesti sairaskohtaukseen kuollut Pirkanmaan viadian johtaja. Jori tosin epäili et tuleeko Late, kun on niin "iso nimi", mitä sillä sitten tarkoittikin.
        Mut ei näihin moraalisiin älyköihin mikään vaikuta. Aattelivat varmaan vaan että joo, olis ollu parempi että nääkin kaks kaveria olisivat vaan rikoshommiaan jatkaneet ja huumeita vetäneet eikä pamahtaneet uskoon. Se usko Herraan kun on niin kauheen epätotta.
        Mut Meller kävi kyllä radio dein ex-criminals ohjelmassa vierailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävihän Tampereella radio dein ex-criminals ohjelmasta Late ja sittemmin äkillisesti sairaskohtaukseen kuollut Pirkanmaan viadian johtaja. Jori tosin epäili et tuleeko Late, kun on niin "iso nimi", mitä sillä sitten tarkoittikin.
        Mut ei näihin moraalisiin älyköihin mikään vaikuta. Aattelivat varmaan vaan että joo, olis ollu parempi että nääkin kaks kaveria olisivat vaan rikoshommiaan jatkaneet ja huumeita vetäneet eikä pamahtaneet uskoon. Se usko Herraan kun on niin kauheen epätotta.
        Mut Meller kävi kyllä radio dein ex-criminals ohjelmassa vierailemassa.

        Löytyy youtubesta.
        https://www.youtube.com/watch?v=iHP0wubXHfk


    • Anonyymi

      Vaparit ei pyydä anteeksi, koska se on niitten mielestä uskonnollista höpötystä. Vaparit haluaa pitää vihaa.

      • Anonyymi

        Sairasta porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta porukkaa

        kannattaa erota vapareista, jos ei halua olla sairaudessa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kannattaa erota vapareista, jos ei halua olla sairaudessa mukana.

        Totta!


      • Anonyymi

        Vapareilla ei ole mitään anteeksi pyydettävää, koska he edustavat ainoastaan tieteellistä totuutta ja ainoastaan hyviä asioita. Lahko mikä lahko.


    • Anonyymi

      En aio pyytää anteeksi kommunismia, koska en ole koskaan ollut kommunisti. En aio pyytää anteeksi myöskään maanpetoksellisuutta, koska en ole koskaan toiminut maanpetoksellisesti. Pornoiluakaan en ole juuri harjoittanut, mutta en tuomitse pornoa, joten en pyytäisi anteeksi, vaikka olisinkin.

      Mutta pyytääkö ketjun aloittaja anteeksi valehteluaan?

      • Anonyymi

        Tiedät hyvin, että toisen maailmansodan aikana vapareissa pyöri paljon maanpetoksellisia kommunisteja. Tästä on ihan historiankirjoissakin tietoa. Olisiko aika tehdä selvitys siitä, miten puolustamasi järjestö on sekaantunut tähän törkeään rikollisuuteen ja pyytää anteeksi.

        Pornoilusta: oliko pornotempaus sinusta siis hyvä juttu? Oliko hyvä, että vaparit saivat Tampereella rahaa tiloissaan tuotetuista pornofilmeistä? Edellisestä Ylikoski on selitellyt jotain ikäänkuin siinä olisi ollut joku ongelma, mutta Ylikoskesta ei koskaan tiedä. Jälkimmäiseen esim. Jori suhtautui varauksella eikä kannattanut sitä äänestyksessä.


      • Anonyymi

        """En aio pyytää anteeksi kommunismia, koska en ole koskaan ollut kommunisti. En aio pyytää anteeksi myöskään maanpetoksellisu"""

        jos jätetään viattomat ressukat innocens miserabilis ulkopuolelle (kärsin uskonnosta lässyn lässyn levittäjät) niin en usko että vapareissa on muita kuin haloslaisia komusossuja voima-lehden ympärillä

        kerta kaikkiaan kukaan ei pitkään istu katselemassa sossunarinaa voima-lehdessä ja selittää että minä se tässä vain en uskojmalaan ja haluan kirkon ja valtion irti toisistaan

        irvokkaita sossupönttöjä ei voi katsella jossain järjestössä olematta sossu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """En aio pyytää anteeksi kommunismia, koska en ole koskaan ollut kommunisti. En aio pyytää anteeksi myöskään maanpetoksellisu"""

        jos jätetään viattomat ressukat innocens miserabilis ulkopuolelle (kärsin uskonnosta lässyn lässyn levittäjät) niin en usko että vapareissa on muita kuin haloslaisia komusossuja voima-lehden ympärillä

        kerta kaikkiaan kukaan ei pitkään istu katselemassa sossunarinaa voima-lehdessä ja selittää että minä se tässä vain en uskojmalaan ja haluan kirkon ja valtion irti toisistaan

        irvokkaita sossupönttöjä ei voi katsella jossain järjestössä olematta sossu

        Näinpä juuri. Noilta rassukoilta kerätään jäsenmaksut, joilla johto kyynisesti nautiskelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri. Noilta rassukoilta kerätään jäsenmaksut, joilla johto kyynisesti nautiskelee.

        Liiton johto on moraalitonta


    • Anonyymi

      Mäntysalo on naurettava mainostaessaan exkriminaaleja

      jumankekka kun kaiken maailman aaarnioista painetaan kirjaa ja kioskimurtojateh nyttämäkihyppääjää saa katsoa postimerkissä

      ennen niissä oli sibelius ja mannerheim

      • Anonyymi

        Ehkä Esa haaveilee omasta pärstästään postimerkissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Esa haaveilee omasta pärstästään postimerkissä?

        Ihan sama. Kuka vielä käyttää postimerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Esa haaveilee omasta pärstästään postimerkissä?

        Esa pitäisi erottaa vapareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esa pitäisi erottaa vapareista.

        Ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Pöyhkeää väkeä noi vaparit

    • Anonyymi

      Anteeksipyynnöt ovat uskonnollista hölynpölyä. Me vaparit emme tee virheitä, joten ei ole anteeksipyydettävääkään. Jos et usko, että olemme oikeassa, saat itkeä ja uskoa! Onko selvä!! T. Vapari.

    • Anonyymi

      Tämä ärsytti Joria. Oli kuulemma ”kytätty” vaparien fb-ryhmää, jota kuka tahansa saa avoimesti lukea. Älytöntä. Taisikin olla niin, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Olisiko, Jori, vain parempi, että pyytäisitte hölmöilyjänne anteeksi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe