Helluntaikirkon johtaja = pääpaimen

Anonyymi-ap

Onko henkikastettu joka puhuu kielillä?

36

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet tyypillinen suomalainen. Et siis osaa lukea. Asia on selvää selvempi raamatussa. Vinttisi on todella pimeä.

• Anonyymi

Voisitko rouva edes yrittää harjoitella käytöstapoja. Tyylisi löytyy monesta ketjusta ja se muistuttaa koiran räksytystä.
        Tämä on yritys auttaa jos ja kun et itse tilaasi tunnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko rouva edes yrittää harjoitella käytöstapoja. Tyylisi löytyy monesta ketjusta ja se muistuttaa koiran räksytystä.
        Tämä on yritys auttaa jos ja kun et itse tilaasi tunnista.

Niinpä niin. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Jokainen helluntailainen tietää unissaankin vastauksen aloittajan toiseen lauseeseen. On vaan niin tyhmä kysymys, ja selvää kiusaamistakin siihen liittyy. Det är så klar.

• Anonyymi

Helluntaikirkon johtajalla ei ole paimenen asemaa Helluntaikirkossa.
      Helluntaikirkko ei ole seurakunta.

Helluntaikirkon johtaja on organisaation johtaja.

• Anonyymi

Raamatussa on paimenen tehtävä.
        Jeremian kirja 25:35 Mennyt on paimenilta pakopaikka ja pelastus lauman valtiailta
        Sakarjan kirja 10:3 Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen;
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on paimenen tehtävä.
        Jeremian kirja 25:35 Mennyt on paimenilta pakopaikka ja pelastus lauman valtiailta
        Sakarjan kirja 10:3 Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen;
        .

Eikös siihen valittu nainen?
        Naisenhan pitäisi vaieta seurakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei hellarit noudata Paavalin käskyä, että naisten on pidettävä huntua päässään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei hellarit noudata Paavalin käskyä, että naisten on pidettävä huntua päässään?

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA , mitä en tahdo, minä teen.

3.Joh.11
        Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA , mitä en tahdo, minä teen.

3.Joh.11
        Rakas ystävä, älä ota esimerkkiä pahasta, vaan hyvästä. Joka tekee hyvää, on Jumalasta, mutta se, joka tekee pahaa, ei ole Jumalaa nähnyt.

Paavali väitti törmänneensä Jeesukseen damaskon tiellä, vaikka Jeesus oli omien sanojensa mukaan mennyt taivaaseen. Kukaan muu ei nähnyt mitään Jeesuksia siellä Damaskon tiellä.
        Todistajia kun pitäisi olla muitakin. Oma todistus kun ei Raamatun mukaan riitä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vaieta, Mitä on Abrahamin usko? Jumala sanoi Abaramille, että kuuntele vaimoasi.
        Abraham ei oikein ollut tehtäväkuvassaan ajantasalla, kuten meidän miehet kirkoissa.
        Jumala käski kuunnella, ja mitä se vaimo sanoi, antoi ohjeita?
        Aja pois ja mietipä kenet hän käsi ajamaan pois - poikansa kanssa?
        Se Abrahamin - joka on uskomme isä _ sai Jumalalta ohjeet. ja sinä taas ohjeistat, että akka turpa kiinni.
        Taitaa aika pahasti olla miesten johtamissa kirkoissa orja - poikineen, kun ei ole ajettu Sanan mukaan orjaa ulos. Siksi Siion on pahasti hakoteillä ja miesten takia - orjuuttanut sen antisemitismin hengellä.
        Kehuako miehiä pitäisi? Ei minulta ainakaan kehuja lohkea, kun Siionin miehet ovat harueellisia uskonnossa. Ovat päänuppinsa häpy auki jatkuvasti sielunviehollisen siemenelle ja saa aikaan orjuuden lapsia. Hokaatteko te ollenkaan.
        Mutta, kyllä te koko ajan osaatte akkaa vaientaa, kuin vanha - aatami

ei mene kaaliin?

• Anonyymi kirjoitti:

Paavali väitti törmänneensä Jeesukseen damaskon tiellä, vaikka Jeesus oli omien sanojensa mukaan mennyt taivaaseen. Kukaan muu ei nähnyt mitään Jeesuksia siellä Damaskon tiellä.
        Todistajia kun pitäisi olla muitakin. Oma todistus kun ei Raamatun mukaan riitä mihinkään.

Hänen tekonsa ja muuttunet puheensa sen todistaa.

Joh. 7:
        16. Jeesus sanoi heille: "Se, mitä minä opetan, ei ole minun oppiani, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. Joh. 8:26; Joh. 12:49-50; Joh. 14:10; Joh. 17:8
        17. Joka tahtoo noudattaa hänen tahtoaan, pääsee kyllä selville siitä, onko opetukseni lähtöisin Jumalasta vai puhunko omiani.
        18. Se, joka esittää omia ajatuksiaan, tahtoo kunniaa itselleen. Mutta se, joka tahtoo kunniaa lähettäjälleen, puhuu totta, hänessä ei ole vääryyttä. Joh. 5:41; Joh. 5:44
        19. Mooses antoi teille lain, vai kuinka? Silti yksikään teistä ei noudata sitä. Miksi te haluatte tappaa minut?"

(Huom. seuraavassa jae 15.)
        Joh. 14:
        9. Jeesus vastasi:
        "Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: 'Anna meidän nähdä Isä'? Joh. 12:45; Kol. 1:15
        10. Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. Joh. 7:16
        11. Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
        12. "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo,
        13. ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. Joh. 15:7; Joh. 16:23-24; 1. Joh. 3:22; 1. Joh. 5:14-15
        14. Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.
        Lupaus Pyhästä Hengestä
        15. "Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Joh. 15:10
        16. Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. Joh. 15:26; Joh. 16:7; Ap. t. 2:33
        17. Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä. Joh. 16:13; 1. Kor. 2:14
        18. "En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne. Matt. 18:20; Matt. 28:20
        19. Vielä vähän aikaa, eikä maailma enää näe minua, mutta te näette, sillä minä elän ja tekin tulette elämään. Joh. 7:33; Joh. 16:16
        20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja että te olette minussa ja minä teissä.
        21. Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi

Viisas ei sotkeudu amerikkalaisiin uususkonnollisiin "kirkkoihin" jotka syntyivät 100 v. sitten suuren eksytyksen aallossa.

• Anonyymi

Silloinhan se on samassa veneessä katolis- marttilaisen uskkonnon kanssa. Pitäisikö jotain välistää, että se olisi pyhempi. Ei kannata kehua. Se on hyyyyvin lihallisen hajuinen väite.
        Jos muuta et osaa sanoa, älä sano tuotakaan

• Anonyymi

"Anonyymi 19.09.2022 22:18 " on paha trolli

Sydämensä vihaa purkamassa.

• Anonyymi

Helluntailaisilla on monia henkiä ja henkikaste.
      Uppokaste henkikaste mehu ehtoollisella.

• Anonyymi

Taasko sinä sitä hapanta viiniä ehtollisella kieli pitkällä maistelet - miksi? Onhan siellä alkoholitontakin. Taitaa muotouskonnollisuus olla pivossasi.
        Muista, hapan on synnin vertauskuva ja meinasitko, että kun luterilaisuudessa, esim. on hyvin hapattunut antisemistismi- uskonto - siihen hyvin sopii hapan edustamaan sinun uskontoasi.

Mielestäni Jeesus oli synnitön, tuskin siihen muistoateriaan esikuvana hapan yleensä sopiikaan.
        Mietihän sitäkin puolta. Kumpaa ajattelit, että sovintoveri olisi edustavampi.
        Happamaton, vai hapan?

• Anonyymi

Vauvakastetut eivät ole kristittyjä.
      Heidän uskontoonsa ei sovi Apostolien teot eikä Paavalin kirjeet.
      He voisivat perustaa "Korkeasti kirkollisten Lutherin kirkko". Tämän kirkon päämääränä olisi hävittää muut uskonnot Suomesta kuten Luther teki.
      Tästä tykkäisi Luther Säätiön ja STLK:n täällä herjaava porukka.

• Anonyymi

Kuka on sinut opettanut vihaamaan luterilaisia, pastorisiko?
        En ole luterilainen ja enkä äärihelluntailainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sinut opettanut vihaamaan luterilaisia, pastorisiko?
        En ole luterilainen ja enkä äärihelluntailainen.

Vo olla että juuri helluntaipastorit levittävt vihaa luterilaisia kohtaan

Tuo viha purkautuu joka niin että ylläpiron piti eristää kyseinen henkilö täältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo viha purkautuu joka niin että ylläpiron piti eristää kyseinen henkilö täältä

Vaikuttaa hirveältä tyypiltä. Ehkä hän noudattaa parhaminsa periaatteita?

• Anonyymi

Älä sinä heitä pelkään vaan pelkää Jumalaasi, tuomiollehan me kaikki menemme.
        Kehutko kirjoitusten pyhyyttä, millä kirkastelet uskoasi, mihin uskot.

Muista, kun kirkkohistoriaa luet, kirjoitat kuin putini kansalleen, niitä todistuksia kuten sinunkaan ei kannata ottaa todesta.

Kastos, luterilainen kirkko on pyytänyt anteeksi vaikka tästä kasteasiasta kylvettyä väärää tietoa, niin miksi sinä sitä sitten jatkat? Etkö pysy kirkkosi tiedotustilanteissa ajan tasalla, vaikka niitä on täällä linkitetty esiiin. Mikä on SINUN motiivisi asiassa?
        Vaikea jäsentää tietoa, niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi heluntaipastori levittää vihapuheita, koska hänet heti erotettaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli " Anonyymi 19.09.2022 23:15" valehtelee sydämensä kyllyydestä vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvakastetut rienaajat kirjoittelevat taas heille tyypillistä "antievankeliumia" eli huonoa sanomaa = saastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvakastetut rienaajat kirjoittelevat taas heille tyypillistä "antievankeliumia" eli huonoa sanomaa = saastaa.

Useamman kerra kylvetetty rienaaja kirjoittaa saasta ja siksi hänet on täältä kerrran jo blokattu

• Anonyymi

Puhuuko Helluntaikirkon johtaja aikuisen oikeasti kielillä?

• Anonyymi

Voisit ottaa mallia luterilais- kirkon papeilta, kielilläpuhumisen armolahjoista, meinaan he osaavat sen asian, koska Usko ja Pyhä Henki toimii heidän keskellään.
        Etkö sinä ole saantu armolahjoja? Tosin, eihän kaikki puhu kielillä, mutta voisihan sitä profetoimisen lahjaa halajata.
        Tuossa vasta tapasin kirkkoherran, joka puhuu kielillä ja onpa profetoimisen lahjakin hänellä.
        Tuossa kirkontyöntekijän ja Kansanlähetyksen puolella vuosia toimivan serkkuni - on varmasti jo 30- vuotta saanut kielilläpuhumisen armolahjan suhteen olla armoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit ottaa mallia luterilais- kirkon papeilta, kielilläpuhumisen armolahjoista, meinaan he osaavat sen asian, koska Usko ja Pyhä Henki toimii heidän keskellään.
        Etkö sinä ole saantu armolahjoja? Tosin, eihän kaikki puhu kielillä, mutta voisihan sitä profetoimisen lahjaa halajata.
        Tuossa vasta tapasin kirkkoherran, joka puhuu kielillä ja onpa profetoimisen lahjakin hänellä.
        Tuossa kirkontyöntekijän ja Kansanlähetyksen puolella vuosia toimivan serkkuni - on varmasti jo 30- vuotta saanut kielilläpuhumisen armolahjan suhteen olla armoitettu.

Ymmärrätkö kyllä/en

"Puhuuko Helluntaikirkon johtaja aikuisen oikeasti kielillä?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö kyllä/en

"Puhuuko Helluntaikirkon johtaja aikuisen oikeasti kielillä?"

Helluntaipastorit itse puhuvat henkikasteesta.
        Mikä tässä nyt niin hävettää?

• Anonyymi

Helluntai seurakuntien pääpaimen on Jumalan Poika Jeesus Kristus.

• Anonyymi

Parhmine perustamalla lahkolla ei ole mitään tekemistä Jeeuksen kanssa.

Jumala ei perusta mitään uusia seurakuntia sodomiaa harjoittaneen miehen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhmine perustamalla lahkolla ei ole mitään tekemistä Jeeuksen kanssa.

Jumala ei perusta mitään uusia seurakuntia sodomiaa harjoittaneen miehen kautta.

Onko Jeesuksella mitään tekemistä sinun vauvakastetun rienaajan kanssa, joka kirjoitat saastaa, valheita, parhamia jne?
        Sinun luterilaisessa lahkossa näkyy olevan yleistä kirjoittaa saastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Jeesuksella mitään tekemistä sinun vauvakastetun rienaajan kanssa, joka kirjoitat saastaa, valheita, parhamia jne?
        Sinun luterilaisessa lahkossa näkyy olevan yleistä kirjoittaa saastaa.

Useamman kerran kylvetetyllä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa. Pelkkää saastaa ja vauvoja kirjoitat ja siksi ylläpito on sinut eristänyt, lahkolainen!

• Anonyymi

Helluntaikirkolla on nimetty johtaja.
      Helluntailaiset saavat riidan aikaan eriseuraisina mistä vaan.
      Kummallisia änkyröitä eikä kovin viisaita.
      En olisi uskonut että helluntailaisuuden taso on noin alhaalla.

• Anonyymi

Miten Helluntaikirkon johtoryhmä on kylvetetty?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1863
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      157
      1331
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      68
      1141
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      65
      1012
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      941
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      87
      862
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      850
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe