Hallitus ja hoitajille pakkolaki

Anonyymi

Eduskunta äänestää laista, jolla voidaan estää hoitajien lakot, mikäli ihmisten henki ja terveys on vaarassa lakon aikana.

Oppositiopuolue perussuomalaiset haluaa lakia hylättäväksi.

10

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PS menetti taas paljon ääniä, on kohta samoissa lukemissa piipertäjien kanssa, hyvä niin.

• Anonyymi

Suojelutyö pitää tehdä on lakko tai ei. Tehyn ja Superin johtajat ovat vastuuttomia, kun eivät hoitaneet suojelutyön rajoja kuntoon. Se oli heidän vastuulla. Eduskunnan piti oikein säätää laki. Perkeleen vassarit!!!

• Anonyymi

Nämä Tehyn ja Superin huutaja naiset voisivat esimerkkinä sanoa itsensä ensin irti ennenkuin tyyliin julistaa ja vaatii, jopa ehkä painostaa irtisanomisia hoitajilta! Ei se paljon lämmitä, kun sanon itseni irti ja saan muutaman päivän 100 € - vero. Kuka sen jälkeen maksaa asumisvelat, ruuat ynnä muut minun elämän ja minun perheen elämän kulut??!! Minä olen kortistossa 6 viikon karenssin jälkeen..... prrkele!

• Anonyymi

Ensi vuoden alusta hoitajien palkat maksaa valtio, kun tulee uusi sote!

• Anonyymi

Valtio = Me veronmaksajat

Verot nousee, kun valtion töissä olevien palkkoja nostetaan. Mm. Hoitoala, poliisi, opettajat/koulutus yms yms!

Meidän äiti maksaa teidän äitien palkat = Yksityisyrittäjät maksavat valtion veromarkoilla pyörivät ammatit joita edellä mainitsin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtio = Me veronmaksajat

Verot nousee, kun valtion töissä olevien palkkoja nostetaan. Mm. Hoitoala, poliisi, opettajat/koulutus yms yms!

Meidän äiti maksaa teidän äitien palkat = Yksityisyrittäjät maksavat valtion veromarkoilla pyörivät ammatit joita edellä mainitsin....

Kuinka moni tp-hakija, muut kuin ukrainalaiset, käy töissä?

• Anonyymi

Kuka tekee kansalais- aloite huume kuskit pakko hoitoon laki.Eöi huumeista auton ratissa jää kiinni joutuu heti pakkohoitoon.Vaihtoehtoa ei ole.Tällä tavalla liikenne puhdistuu.Huumwiden käyttäjät päätyy pakkohoitoon tässä.Hyvä laki nyt joku tekemään kuljetus firma.

• Anonyymi

Samalla voisi laitta pakko lain kerostalossa jos siellä salaa tupakoidaan kun tupakointi kielto asunosta ulos heti.Mitä noilla lailla tekee kun käytäntö eri mitä laki on? Lisäksi kenenkään ihmisen ei työtä voi pakotaa teke yli kuormittuneena! Henkilöstö pula on ollut vuosia sairaalat,kodinhoito ja palvelutalot. Hallitus ei asialle ole tehnyt mitään. On helppo arvostella hoito alan henkilöitä KUN ITSE EI OLE PÄIVÄKÄN TYÖTÄ TEHNYT ALALA!

• Anonyymi

Parveketupakointi kiellettävä pakkolailla!

• Anonyymi

Muista lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      459
      5815
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      3823
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      3624
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      316
      3069
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2229
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      67
      1590
    7. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      451
      1587
    8. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      71
      1460
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1368
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      547
      1288
    Aihe