Onlyfans perustaminen

Anonyymi-ap

Kertoisiko joku kuinka alottaa onlyfansin tekeminen.

8

9592

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terve, jos oot nainen niin käyt ottamassa akuankan huulet ja treenaat döblö perseen ja olet mielellään luonnon blondi sitten hommaat kameran mielellään sellaisen että näkee hyvin pimpin ja perseen. Voit myös kuvata savi taipaletta joka on pillun ja perseen välimaastossa. Julkaiset videot nettiin ja annat niiden kiertää. Sen jälkeen mainostat omaa onlyfans profiilia jotta saat seuraajia ja siitä se lähtee. Jos haluat niin voin pientä palkkaa vastaan tulla kuvaamaan . Jos olet mies niin videoi omat kives pussit ja kyrvän varsi ja pumppaa lihakset jolla sulatat jännitystä hakevat kiima pillut

• Anonyymi

Ihan järkyttävää naisen aliarvostamista kun tissi ja perse kuvilla hankitaan elanto. Tosi järkyttävää. Tulee huora meininki mieleen. Lopettakaa naiset tollanen työ kun sairaita miehiä on liikaa mediassa.

• Anonyymi

Menet sinne onlyfans sivustolle ja rekisteröidyt jäseneksi. Ne vaatii tunnisteet eli yleensä valokuva passista ja sitten valokuva jossa pitelet passia kasvojen edessä.Itse jouduin lisäksi varmistamaan osoitteen antamalla kopion vanhasta laskusta jossa näkyy kotiosoite. Sitten oottelet että profiilisi hyväksytään ja sen jälkeen voit alkaa tekemään massia. Kilpail on nykyään jo tosi armotonta ja pitää olla hyvä idea jotta pääsee useamman tuhannen kuukausituloille. Itse liityin vuonna 2019 ja asilloin OF oli vielä todellinen kultakaivos jkoska kilpailu oli pienempää. Ensimmäisenä vuonna pääsin jo 6tuhannen kuukausituloihin. Nykyään mulla on 4 eri OF tiliä ja silti jää alle 5 tonnin kuussa välillä. Kannattaa kokeilla myös camshow juttuja jos kiinnsotusta piisaa. Niissä pääsee huomattavasti paremmille tienisteille. Kun sattuu kunnon tippishow päivä niin tonnin tienisti on ihan realistinen.

• Anonyymi

Miten löydän muita ja muut minut siellä huono englanti ja juuri aloittanut

• Anonyymi

Miten sinne saa seuraajia? Perustin kans tilin ja eilen tein yhden päivityksen (kirjoitin, ei kuvaa tai videoita) mutta kukaan ei oo alkanut seuraamaan? Näkyykö mun profiili siellä jossain yleisesti feedissä? Vai miten mä saan sinne seuraajia?

• Anonyymi

Mulla sama kysymys ? Saitko selvä ?

• Valtavat upeat tissit löytyvät ➡️Cougarette 💋
      Muutenkin kaikkea kuumaa ja mehukasta luvassa 💋

• Anonyymi

Onlyfanssiin kun rekisteröityy vaatii tunnisteet. Ketkä ovat päässeet tuonne? Pitääkö siis myös selfiessä jossa kuvat kasvoista+ henkkareista, niin Pitääkö selfie olla myös skannattu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10351
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      219
      2034
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1853
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1110
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1084
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      919
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      76
      918
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      862
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      843
    Aihe