Onlyfans perustaminen

Anonyymi-ap

Kertoisiko joku kuinka alottaa onlyfansin tekeminen.

9

10787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terve, jos oot nainen niin käyt ottamassa akuankan huulet ja treenaat döblö perseen ja olet mielellään luonnon blondi sitten hommaat kameran mielellään sellaisen että näkee hyvin pimpin ja perseen. Voit myös kuvata savi taipaletta joka on pillun ja perseen välimaastossa. Julkaiset videot nettiin ja annat niiden kiertää. Sen jälkeen mainostat omaa onlyfans profiilia jotta saat seuraajia ja siitä se lähtee. Jos haluat niin voin pientä palkkaa vastaan tulla kuvaamaan . Jos olet mies niin videoi omat kives pussit ja kyrvän varsi ja pumppaa lihakset jolla sulatat jännitystä hakevat kiima pillut

• Anonyymi

Ihan järkyttävää naisen aliarvostamista kun tissi ja perse kuvilla hankitaan elanto. Tosi järkyttävää. Tulee huora meininki mieleen. Lopettakaa naiset tollanen työ kun sairaita miehiä on liikaa mediassa.

• Anonyymi

Menet sinne onlyfans sivustolle ja rekisteröidyt jäseneksi. Ne vaatii tunnisteet eli yleensä valokuva passista ja sitten valokuva jossa pitelet passia kasvojen edessä.Itse jouduin lisäksi varmistamaan osoitteen antamalla kopion vanhasta laskusta jossa näkyy kotiosoite. Sitten oottelet että profiilisi hyväksytään ja sen jälkeen voit alkaa tekemään massia. Kilpail on nykyään jo tosi armotonta ja pitää olla hyvä idea jotta pääsee useamman tuhannen kuukausituloille. Itse liityin vuonna 2019 ja asilloin OF oli vielä todellinen kultakaivos jkoska kilpailu oli pienempää. Ensimmäisenä vuonna pääsin jo 6tuhannen kuukausituloihin. Nykyään mulla on 4 eri OF tiliä ja silti jää alle 5 tonnin kuussa välillä. Kannattaa kokeilla myös camshow juttuja jos kiinnsotusta piisaa. Niissä pääsee huomattavasti paremmille tienisteille. Kun sattuu kunnon tippishow päivä niin tonnin tienisti on ihan realistinen.

• Anonyymi

Miten löydän muita ja muut minut siellä huono englanti ja juuri aloittanut

• Anonyymi

Miten sinne saa seuraajia? Perustin kans tilin ja eilen tein yhden päivityksen (kirjoitin, ei kuvaa tai videoita) mutta kukaan ei oo alkanut seuraamaan? Näkyykö mun profiili siellä jossain yleisesti feedissä? Vai miten mä saan sinne seuraajia?

• Anonyymi

Mulla sama kysymys ? Saitko selvä ?

• Valtavat upeat tissit löytyvät ➡️Cougarette 💋
      Muutenkin kaikkea kuumaa ja mehukasta luvassa 💋

• Anonyymi

Onlyfanssiin kun rekisteröityy vaatii tunnisteet. Ketkä ovat päässeet tuonne? Pitääkö siis myös selfiessä jossa kuvat kasvoista+ henkkareista, niin Pitääkö selfie olla myös skannattu?

• Anonyymi

Alastonsuomi-sivuston kautta saa ainakin näkyvyyttä.
      Monilla on siellä profiili muutamien kuvien kanssa ja linkki OnlyFansin puolelle tai ainakin tieto että OF:stä löytyy enemmän materiaalia.
      Hyvillä promokuvilla saa kiinnostuneet siirtymään OF:n puolelle. Aika harva taitaa OF:stä selailla uusia profiileja, vaan kiinnostus tulee muiden kanavien kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2085
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1826
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1776
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1503
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      167
      1316
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      56
      1274
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      62
      1074
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      969
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      942
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      929
    Aihe