Aina puhutaan suomen maineesta, miten nyt kun suomi päästää venäläisiä matkustamaan eri puolille maailmaa suomen kautta. Baltian maissa ja Puolassa ei onnistuisi
Järjetöntä että suomi Venäläisten läpikulku maa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marin vaatii tiukkoja toimia venäjää kohtaan, käytännössä tekee muuta. Jos Baltian maat ja Puola voivat estää venäläisten liikkumisen maansa kautta, miksi ei suomi, selitä Marin!
- Anonyymi
Puheet ja teot. Marin puhuu kuin Runeberg, mutta tekee sitten ihan mitä sattuu, yleensä ei mitään. Valehtelua ja vänkäämistä ala Marin.
- Anonyymi
Hyvä juttu että viisumeita ei kielletä kokonaan.
Historia tulee näyttämään että tämä on oikea päätös- Anonyymi
Historia? Historia tulee olemaan että venäläisiä ei saa päästää enää yhtään mihinkään, koskaan ei ole voinut heihin luottaa,aina valehtelemassa tai kännissä.
- Anonyymi
Suvakeille vinkki. Avioitukaa mahdollisimman monen venäläisen kanssa, niin pääsevät jatkossakin tänne. Älkää antako nyt vaan periksi yhtään. Vaatika rajat auki välittömästi, lähtekää vaikka mellakoimalla sitä vaatimaan.
- Anonyymi
Venäjä huoltaa kaasuputkiaan, suomi voisi huoltaa tietotekniikkansa rajalla ja kasvattaa ryssien autojonoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797