Kuuntelin juuri rististä, uhrista ja verestä Raamattutunnin.

Anonyymi

12

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa tosi valaiseva, kaikista näistä. Ei solvannut ketään, mutta selkeää opetusta.

• Anonyymi

Miksi noita ei kukaan ole ennen tajunnut. Siinnä oli monta sellaista asiaa, joita ei kukaan ole ennen opettanut.

• Anonyymi

Ilm.19:13 Biblia (1776) Ja hänellä oli vaatetettu vereen kastetulla vaatteella. Ja sen nimi kutsutaan Jumalan sanaksi. Jes.63:1-3. Joh.1:1. 1Joh.1:1

• Anonyymi

Mikä tuo puhuja on, joku tutkija vai. On ihmeellistä tietoutta.

• Anonyymi

Se kultaliuoksen juottaminen oli aivan ihmeellinen juttu. Miksi kukaan ei ole kertonut ennen tätä?

• Anonyymi

Ei tuostakaan kukaan ole puhunut että Israelin kansa leiriytyi erämaavaelluksen aikana ristin muotoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuostakaan kukaan ole puhunut että Israelin kansa leiriytyi erämaavaelluksen aikana ristin muotoon.

Ei monesta muustakaan mitä puheessa tuli esiin.

• Anonyymi

1Joh.2:6-11 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sama, jonka te olette kuulleet. Kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totien valkeus jo loistaa. Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä. Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä. Joh.11:10 Mutta joka vaeltaa yöllä, se loukkaa itsensä, sillä ei hänessä ole valoa.

• Anonyymi

1Joh.4:20-21 Jos joku sanoo: Minä rakastan Jumalaa, mutta vihaa veljeänsä, niin hän hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. Ja tämä on käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljänsä. Matt.22:34-40. Joh.13:34-35. Ef.5:1-2. 1Tess.4:9-10. 1Piet.4:8. 1Joh.3:7-16.

• Anonyymi

Joh.11:8-9 Opetuslapset sanoivat hänelle: Rabbi, äsken juutalaiset yrittivät kivittää sinut, ja taas sinä menet sinne! Jesus vastasi: Eikö päivässä ole kaksitoista hetkeä? Joka vaeltaa päivällä, se ei loukkaa itseänsä, sillä hän näkee tämän maailman valon. Joh.9:4-5 Niin kauvan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä. Niin kauvan kuin minä maailmasa olen, olen minä maailman valkeus. Joh.10:14-32

• Anonyymi

Joh.8:12 Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on elämän valkeus. Joh.9:5 Niin kauvan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus. Joh.12:35-36 Niin Jeesus sanoi heille: Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauvan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee. Niin kauvan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte. Tämän Jeesus puhui ja meni pois ja kätkeytyi heiltä. 1Joh.2:11

• Anonyymi

Matt.4:16 kansa joka pimeydessä istui, näki suuren valkeuden, ja jotka istuivat kuoleman maassa ja varjossa, niille koitti valkeus. Matt.5:14-16 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla katkössä; eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville. Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa. Joh.1:4-5 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt. Joh.1:8-9 Ei hän ollut valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan. Totien valkeus, joka valistaa joka ihmisen, oli tulossa maailmaan. Joh.3:19-21 Mutta tämä on se tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastavat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltasi. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalasta tehdyt. Luuk.1:79. 2:29-32

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      61
      1911
    2. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      433
      1879
    3. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      65
      1678
    4. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      55
      1186
    5. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      434
      1180
    6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      67
      1088
    7. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      1057
    8. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      1039
    9. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      65
      965
    10. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      95
      912
    Aihe