Marjanpoimijat vie koiria ruoaksi???

Anonyymi-ap

Facebookin puskaradiossa leviää viesti et ulkomaalaiset marjanpoimijat ovat ottaneet koiran kiinni ruoveden ja virtain välissä, ruokatarkoituksessa. Koiran omistaja kerinnyt väliin. Melko karmivaa, jos pitää paikkansa? Hiljattain kurusta oli löytynyt leiripaikka, jonka nuotiossa oli hiiltynyt koira. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/010835ca-1436-4e08-9f16-9e127f4777c9

29

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monikulttuuria käytännössä. . .

    • Anonyymi

      "He rikastavat meidän kulttuuria.."

    • Anonyymi

      Siis mitä helvettiä, taasko??!!

    • Anonyymi

      Olen ulkopaikkakuntalainen, mutta huomasin aloitukseksi. Laittako linkin, kiitos!

      • Anonyymi

        ? ? Aloituksessahan on linkki !! Ja etkö muka osaa itse käyttää Googlea..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? ? Aloituksessahan on linkki !! Ja etkö muka osaa itse käyttää Googlea..?

        Jep, avauksessahan ON Linkki. Ja muuten kannattaa käydä ylöjärven palstalla. Siellä myös juttua asiasta.


      • Anonyymi

        Kulttuuri rikastuu koiria syömällä . . .


    • Anonyymi

      "Facebookin puskaradiossa leviää viesti et ulkomaalaiset marjanpoimijat ovat ottaneet koiran kiinni ruoveden ja virtain välissä, ruokatarkoituksessa. Koiran omistaja kerinnyt väliin."

      Ei ollut tähän linkkiä.

    • Anonyymi

      Mitä sit. Koira on matujen toimesta Grillattu. Piste. Fakta.

    • Anonyymi

      Mita sina tilata tuleko oregano ?

    • Anonyymi

      Oregano vain pizza kanssa. Musti valkosipulilla.

    • Anonyymi

      Ihan kaikkea huuhaata ei kannattaisi uskoa/julkaista. Totta on se, että jossain toisaalla oli joo paistettu koiramainen eläin marjanpoimijoiden toimesta.

      Huuhaata on se, että Virtain/Ruoveden metsissä olisi otettu koira kiinni ja omistaja muka ehtinyt vielä väliin.

      Jos näin oikeasti olisi, mokoman tapahtuman todistaja esiintyisi taatusti omalla naamalla.

    • Anonyymi

      Pöööööö.

    • Anonyymi

      Menkää ny saatana ihmiset kerää marjoja! Ettei tarvi palkata näitä vinkusimiä! Kyllähän se ny oli tiedossa et ne tekee tommosta lukekaa ihmiset enemmän nii tiedätte. Siellä tehdään koirannahasta golf hanskoja ja syö kaikkee mitä eteen tulee! Että pitäkää koiristanne huolta. Se on paskaa et koira olis ollut kuollut sillon kun he löysivät sen..ne on tappanut sen! Älkää olko sinisilmäisiä pyydän kiitos! Ps kissat ja muut eläimet menee mahdollisuuden tullessa heidän suuhun. Minä en osta marjoja kaupasta kerään itse enkä syö paskakäsien keräämiä!

      • Anonyymi

        Vapaana kulkevien kissojen syönti on ekoteko 👍


    • Anonyymi

      No onhan täällä niitä rakkia joka paikassa paskantamassa yleisiä paikkoja. Niistä rakeista pitäisi maksaa veroa .

      • Anonyymi

        Voisitko tukkia turpas vaikka sitte sillä paskalla! ihmiset täällä paskoo maailmaa itse, ihmiset on se suurin paskaläjä mikä maa päällään kantaa


    • Anonyymi

      Juu mutta verua pitäisi niistä rakeista maksaa Ei ole oikein että saa kerätä koiranhonkkeleita miälin määrin.

    • Anonyymi

      Mikä ihme se niillä palkoilla on.

    • Anonyymi

      Jumalauta! Kyllä ihmiset tyhmiä ei voi muuta sanoo...ootteko lukeneet myös naisten kohtelusta niissä maissa? Luuletteko et se sama kulttuuri ei leviä tänne? Tottakai ne esittää sivistynyttä jotta saavat pitää paikkansa mutta tilaisuuden tullen vaan taivas on rajana..ja mitä koiriin tulee minun koiraan jos koskee niin Jumala häntä suojelkoot jos sellanen on! !

    • Anonyymi

      No ei valeuuutisiin voi luottaa eikä varsinkaan keittiöpsykologeihin iltalehdessä

    • Anonyymi

      Hyvä että on niistäkin jotain hyötyä.

    • Anonyymi

      Tämä Kurun koirauutinen oli vaan mustamaalaamista marjanpoimijoita kohtaan. Ihan tekaistua kuvaa levitettiin netissä jne. Idiootit uskoo tuollaista sontaa ja heti seuraavalla viikolla ne yritti tosiaan joka mutkassa niitä koiria autoon. Suomalaiset on ehkä tyhmin kansa maapallolla.

      • Anonyymi

        Sinä olet ainakin ylpeä siitä että olet suomalainen.. vai oletko? Jokainen tyylillään mutta vähän jotain arvostusta meitä suomalaisia kohtaan. Eikä ollut tekaistu juttu, seuratkaa uutisia maailmalta ja tutustukaa thaimaa yms kulttuureihin. Olen seurannut ja tutustunut tullut siihen tulokseen että olen ylpeä ja onnekas tästä maasta kun olen suomalainen!


    • Anonyymi

      Me emme ole kovin iloisia ja onnekkaita. Täällä on virkamiehet menossa marjoja poimimaan tyttöjen kanssa. Koirat kaikki verolle koska ne likaavat ympäristöä.

    • Anonyymi

      Hoax

    • Anonyymi

      Ja nyt Kuukleen : suomenuutiset

    • Anonyymi

      Yhtään marjanpoimijaa en ole nyt tammikuussa nähnyt, en thaimaalaista tai kotimaista vaikka metsässä töissä kuljenkin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe