On se vaan hyvä, ettei tarvitse enää olla kirkon jäsen. Se vähäinenkin säästö helpottaa sähkölaskun maksua.
Olen nykyään ylpeästi ateisti. En näe mitään syytä uskoa mihinkään Jumalaan ja niin Suomessa ajattelee iso osa.
Jos olisin uskovainen niin en ainakaan kuuluisi kirkkoon, joka sinkoilee sinne tänne ja on täysin vailla johtoa
Kirkollisvero sähkölaskuun
Anonyymi-ap
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi aika julman oloinen tuo kirkon jäsenmaksu jos tulisi laskuna kerran vuodessa, kuten esim auton verot. Mulla ne olisivat vielä saman suuruisetkin, Nimim. kolmilitranen diiseli
- Anonyymi
Lahkolaiset ne vasta säästävätkin jos lopettavat kymmenysten maksamisen saarnaajille ja muille lahkonsa johtohenkilöille.
- Anonyymi
Jep. Jeesus ei paljoa lämmitä. Sähkö lämmittää. Maksakoon muut piispojen ökypalkat. Normaalilla ihmisellä on rahalle parempaa käyttöä.
Ja tuskin Jumalakaan kuuluu Suomen luterilaiseen kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503835Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873259SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2502405Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392246Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv891865- 42989
- 95978
- 53869