Kuningattaren hautajaisissa oli.

Anonyymi-ap

Voimakas Pyhän Hengen läsnäolo. Sen saivat kokea miljardit ympäri maailman. "Vanhurskas puhuu vielä kuollessaankin,"Sanoo raamattu, eikä Jumalan sana tyhjänä palaja. Varmaan miljoonat kokivat Pyhän Hengen uudistavaa ja parantavaa voimaa, sekä suurta jälleen näkemisen iloa ja toivoa tilaisuuden aikana, ja tottakai koko elämän loppuajaksi.

98

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kyllä havainnut mitään Pyhän hengen läsnäoloa. Taidot vain kuvitella sen omassa mielessäsi koska sinulle tilaisuus oli niin psyykkisesti latautunutta ja arvosti Ellua.

      • Anonyymi

        Mölise muualla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mölise muualla!

        Olisi vaikeaa yhdistää tuota järjellistä vastaus tähän aloitukseen jos se olisi muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi vaikeaa yhdistää tuota järjellistä vastaus tähän aloitukseen jos se olisi muualla.

        Sinulle kaikki järjellinen on käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mölise muualla!

        Ihanan kristillinen, Pyhää Henkeä täynnä oleva, tokaisu.


      • Anonyymi

        Selvästi esillä oli evankeliumin toivo.


      • Anonyymi

        Jeesus Kristus Nasaretilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kristillinen, Pyhää Henkeä täynnä oleva, tokaisu.

        Örinää pyhässä hengessä . Synnit on anteeksi annetut pelastus on olemassa.


    • Anonyymi

      4,1 miljardia ihmistä seurasi hautajaisia ja kuuli evankeliumin. ❤️🙏
      Taisi olla maailman suurin evankeliointi tilaisuus.

      • Anonyymi

        Ei siellä mitään evankeljumia julistettu.


      • Anonyymi

        Se ei taas todista, että se jorina olisi millään tavalla totta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä mitään evankeljumia julistettu.

        Ilmeisesti et sitten kuunellut papin puhetta.


      • Anonyymi

        Saispa emojiin oikeasti valkoisia ihmisiä ja kädet ristissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä mitään evankeljumia julistettu.

        Kyllä EVANKELIUMI OLI ja Ellun hevonen myös katseli arkkua ja koirat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä EVANKELIUMI OLI ja Ellun hevonen myös katseli arkkua ja koirat.

        Voi, ne koirat oli ihania! Että olivat rakastetun näköisiä!


      • Anonyymi

        Maailma hautaa omansa ja ylistää heidät autuaiksi. Samoin juhlallisin menoin siunattiin Luirun teot ja Luiru itse. Saa nähdä ilmestyykö Luiru viimeisellä tuomiolla Nasse sedän vai Uunon näköisenä?


      • Anonyymi
        KuudennenPävänIhme kirjoitti:

        Ilmeisesti et sitten kuunellut papin puhetta.

        Ei ainakaan parannusta ja syntien kadottavuudesta puhuttu eikä Ellu itsekään nuhdellut kansalaisiaan sen synneistä. Uskoa on jos jonkinlaista, samoin on uskovaisiakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan parannusta ja syntien kadottavuudesta puhuttu eikä Ellu itsekään nuhdellut kansalaisiaan sen synneistä. Uskoa on jos jonkinlaista, samoin on uskovaisiakin.

        Puhuttiin pelatumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä mitään evankeljumia julistettu.

        Kun Jeesus nousi kuolleista kolmantena päivänä hän muutti kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma hautaa omansa ja ylistää heidät autuaiksi. Samoin juhlallisin menoin siunattiin Luirun teot ja Luiru itse. Saa nähdä ilmestyykö Luiru viimeisellä tuomiolla Nasse sedän vai Uunon näköisenä?

        Lelut ei päätä mistään asioista vaan eri kansojen prsessat kuninkaat sotilasjohto ja muut. Kinkut ja kuningattaret on hallitsijoita eikä sillai johtajia kuin kenraalit tai muut. Olet taas laittamassa syyttömiä päälle omia syntejäsi. Niinkuin Jeesuksen päälle joka on synnitön sun synteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä mitään evankeljumia julistettu.

        Julistetaan aina missä on kristittyjä tietysti mitä vahtaatte muitten asioita voitte vaikka kääntyä kristityiksi.


    • Anonyymi

      Miten tuo kuviteltu läsnäolo ilmeni?

      • Anonyymi

        Ei sinulle millään tavalla.


      • Anonyymi

        Herkkäuskoisilla subjektiivisena tuntemuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulle millään tavalla.

        Eli ei sittenkään ollu voimakkaasti läsnä vaikka muuta jo valehtelit?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei sittenkään ollu voimakkaasti läsnä vaikka muuta jo valehtelit?!

        Kyllä oli läsnä mutta ei teille ateisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkäuskoisilla subjektiivisena tuntemuksena.

        Kuka tuntemuksesta on puhunut?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuntemuksesta on puhunut?????

        Miten se "pyhän hengen" läsnäolo ilmeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli läsnä mutta ei teille ateisteille.

        Yhtä läsnä kuin puhuva aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä läsnä kuin puhuva aasi.

        Et sinä siellä ollut. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Sillä niin on Jumala meitä rakastanut että hän antoi ainoan poikansa ettei yksikään meistä koskaan kadottuisi vaan saisi pelastuksen / ikuisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se "pyhän hengen" läsnäolo ilmeni?

        ✝️✝️✝️✝️ sana rististä on hulluus kadotukseen menijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli läsnä mutta ei teille ateisteille.

        Pyhä Henki on kaikille läsnä. Myös ateisteille.

        Jos joku ei tuota Pyhän Hengen vaikutusta koe, se ei johdu siitä, etteikö Pyhä Henki Itse olisi tarjolla hänelle, mutta tuo ihminen itse kieltäytyy vastaanottamasta tämän.

        Tietenkin on olemassa myös ihmisiä, joita Pyhä Henki ei enää kutsu. Heillä oli nk. etsikkoaikansa, mutta jonka he ohittivat, halveksien Jumalan kutsua.

        Job 33: 14-
        14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
        15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
        16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
        17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
        18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.

        19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
        20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
        21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
        22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.

        23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'. (Lunastusmaksu = Jeesuksen sovitustyö)

        25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.

        29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle, (nk. "etsikkoaika")
        30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
        🕯 ✨


      • Anonyymi

        Rakkaus peittää syntien paljouden. David on kuollut Jeesus elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus peittää syntien paljouden. David on kuollut Jeesus elää.

        David teki syntiä Jeesus synnitön.


      • Anonyymi

        Kuningas Davidin arkku on Jerusalemissa menkää sinne asumaan.


    • Anonyymi

      Englannissa on ihan oma pikku "uskonto". Se tuli siitä että Paavi ei antanut kuningas Henry VIII virallista eroa. Ihme että se aasialainen henki on sielläkin.

      • Anonyymi

        Kyllä reformaatikot aina luterilaiset uskossa voittavat.


      • Anonyymi

        Niin kaikki on kuitenkin Jeesuksen omaisuutta ja muilla uskonnolla on omat menkää niihin.


      • Anonyymi

        Avioeroja ei saanut olla papeilla ja muillakin suositus mutta tavalliset saa erota vallankin jos väärä uskoinen puoliso.


    • Anonyymi

      Totta on, että tämä Jumalan Hengen vaikutus tuntui koko tämän suruajan aikana, myös hautajaistilaisuudessa.

      Itse en kuitenkaan käyttäisi aloittajan käyttämiä, helluntailaiselta vaikuttavia ylisanoja. Onkin kiikun, kaakun, onko aloitus aito, vai vain "hengelliseltä" kuulostavaa, mutta sittenkin Pyhän Hengen pilkkaa ja mahd. poliittista riidanhaastoa, vai ei.

      En tiedä moniko "tuli uskoon", mutta monien jo uskovien uskoa hän varmasti näin pelkällä olemisellaan vahvisti. Kauniit ja arvokkaat hautajaiset. Prinssi William olisi toivottava seuraaja hänelle.

      Kuningatar Elizabethin hengellisyys ja usko tuli monille yllätyksenä, itsellenikin. Hän ei kulkenut kädet ylhäällä, "voimavaikutuksissa", pitkin palatsin käytäviä, vaan eli uskoaan todeksi arvokkaasti ja Herraansa kunnioittaen, monin, vaatimattomin sanoin ja teoin. Hän oli kristitty Jumalan lapsi, ei mikään itseään ja "uskoaan" korottanut hellurei.

      Hän oli kiinnostunut mm. ortodoksisesta uskosta. Anglikaaninen kirkko / usko on samaten erkaantunut Room.katolilaisuudesta kuin luterilaisuuskin ja näissä kolmessa on joitain samoja piirteitä. Ortodoksisuus taas edustaa vieläkin vanhempaa, alkuperäistä, katolilaista kristillisyyttä.

      Hän oli Englannin kuningatar, Jumalan valitsemana. Vaikkakin oli varakas ja ulkoiset olosuhteet olivat nk. monarkistiset, hän ei kuitenkaan elänyt ja käyttäytynyt pöyhkeästi, vaan aina arvokkaasti.

      Maapallomme menetti nyt, etenkin henkisessä, kulttuurisessa ja sivistyksellisessä mielessä jotain erittäin suurta, esikuvallista ja ihailtavaa. Olen koko ikäni ihaillut häntä. Hänessä oli henkistä voimaa. Toista hänen kaltaistaan ei ehkä ole koskaan ollut, eikä ainakaan tule olemaan.

      Ja nyt hän on Isän, Jeesuksen, Pyhän Hengen ja enkeleiden luona!
      Sisaremme Elizabeth! 👑✨

      • Anonyymi

        Ennenlkaikkea Elisabeth on Jeesuken luona. Hän odotti Jeesuksen paluuta omana elinaikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenlkaikkea Elisabeth on Jeesuken luona. Hän odotti Jeesuksen paluuta omana elinaikanaan.

        Ennen kaikkea hän on JUMALAN: Isän, Pojan = Jeesuksen ja Pyhän Hengen luona.

        Taivaassa ei ole erillisiä huoneita "Jeesus yksin"-anabaptisteille ja joihin kuningatar Lilibeth ei edes kuulunut.

        Hän oli kristitty, joka tunnusti Jumalan kokonaisuudessaan.

        Tätä kiistaa ei nyt kannata täällä jatkaa. Teille ja harhaopeillenne on oma foorumi.


      • Anonyymi

        Kyllä totuus on Jeesus itse. Amen.


      • Anonyymi

        Katoliset ja ortodoksit on erikseen kuitenkin eri historiaa ja näitä muita kehityy kun kielet muuttuu ja histiriat on oppieroja. Avioero on sallittua jos puoliso on muuta uskontoa muuten pitäisi pysyä yhdessä etenkin jos lapsia on. Katoliset on vanhin kristittyjen kirkko alkuperä Jerusalemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenlkaikkea Elisabeth on Jeesuken luona. Hän odotti Jeesuksen paluuta omana elinaikanaan.

        Elisa on sekä miehen että naisen nimi. Beth on naisen. Elisa oli vanhan liiton profeettoja. Elisabeth oli myös profeetta Johanneksen äidin nimi.


    • Anonyymi

      Totta kai! Miljardiomaisuuden keskellä eläneen etuoikeutetun tädin hautajaisiin Pyhä Henki tuppaa tietenkin. Sielähän on kaikki julkimotkin. Mutta kun joku malariaan kuollut musta lapsi heitetään matalaan kuoppaan jossain Afrikassa, niin eihän Pyhä Henki sinne jouda. Niitähän kuolee kuin kärpäsiä, joten mitä välii?

      Kiitos Jeesus tästäkin priorisoinnista!

      • Anonyymi

        Mistäs sinulla on tuollainen "tieto"?
        Oletko itse muuten aina paikalla hautaamassa malariaan kuolleita lapsia?

        Motiivisi ei ole piitata malariaan kuolevista, vaan pilkata Pyhää Henkeä.
        Tämä tuli kyllä selväksi.

        Luukas 12: 1-10
        1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.
        2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
        3 Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

        4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.
        5 Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

        6 Eikö viittä varpusta myydä kahteen ropoon? Eikä Jumala ole yhtäkään niistä unhottanut.
        7 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

        8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
        9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.
        10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
        *


      • Anonyymi

        No kyllä Afrikassa kristityt ylläpitää sairaaloita mutta mohamettiset panee haaremeissa ei niiden syntejä voi kristittyjen päälle laittaa tai juutalaistenkaan. Miten käyttäytyvät itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinulla on tuollainen "tieto"?
        Oletko itse muuten aina paikalla hautaamassa malariaan kuolleita lapsia?

        Motiivisi ei ole piitata malariaan kuolevista, vaan pilkata Pyhää Henkeä.
        Tämä tuli kyllä selväksi.

        Luukas 12: 1-10
        1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.
        2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
        3 Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

        4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.
        5 Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

        6 Eikö viittä varpusta myydä kahteen ropoon? Eikä Jumala ole yhtäkään niistä unhottanut.
        7 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

        8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
        9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.
        10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
        *

        Malariaa levittää moskiitot joten teidän ongelma on mostiikkojen hävittäminen.


      • Anonyymi

        Köyhät teillä on aina keskuudessanne. Muistakaa siis köyhiä Paavali sitä olemmekin ahkeroineet. Sairaalat koulut on kristittyjen rakentamia myös lääketiedettä ja sen alkuperä oli Egyptissä. Sitten Kreikassa. Kyllä faaraot myös parantaa. Gurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinulla on tuollainen "tieto"?
        Oletko itse muuten aina paikalla hautaamassa malariaan kuolleita lapsia?

        Motiivisi ei ole piitata malariaan kuolevista, vaan pilkata Pyhää Henkeä.
        Tämä tuli kyllä selväksi.

        Luukas 12: 1-10
        1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.
        2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
        3 Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

        4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.
        5 Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

        6 Eikö viittä varpusta myydä kahteen ropoon? Eikä Jumala ole yhtäkään niistä unhottanut.
        7 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

        8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
        9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.
        10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
        *

        Joka tunnustaa enkelien ihmisten luojan edessä pojan Jeesuksen...kohta 8. Älä kiellä Jumalan luomia tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tunnustaa enkelien ihmisten luojan edessä pojan Jeesuksen...kohta 8. Älä kiellä Jumalan luomia tekoja.

        >>Totta kai! Miljardiomaisuuden keskellä eläneen etuoikeutetun tädin hautajaisiin Pyhä Henki tuppaa tietenkin. Sielähän on kaikki julkimotkin. Mutta kun joku malariaan kuollut musta lapsi heitetään matalaan kuoppaan jossain Afrikassa, niin eihän Pyhä Henki sinne jouda. Niitähän kuolee kuin kärpäsiä, joten mitä välii?

        Kiitos Jeesus tästäkin priorisoinnista!<<

        Sinä pilkkasit Jumalan Pyhää Henkeä.
        Pilkkaat Jeesusta. Kiellät myös Isän vallan.

        Älä yritä tekeytyä Jeesuksen omaksi.
        Et sinä meitä eksytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Malariaa levittää moskiitot joten teidän ongelma on mostiikkojen hävittäminen.

        Moskiitot ja malarialoinen ovat Jumalan luomia.
        Kiitos Herra luomistyöstäsi!


      • Anonyymi

        Malaria on Afrikan terveyden hoidon asia siellä on lääkärit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moskiitot ja malarialoinen ovat Jumalan luomia.
        Kiitos Herra luomistyöstäsi!

        Virukset tulee aina eläimistä ihmisiin. Ne on eläin tauteja.


      • Anonyymi

        Hienoa että muut uskonnot tuijottaa kristittyjä eikö heillä ole omat moskeijat temppelit missä kokoontuvat vieläpä heillä on omat kuninkaatkin sulttaanit.


      • Anonyymi

        Juu. Yleensä kristillisissä monarkioissa kuningas / keisari / tsaari on myös sen kirkon pää, Kristuksen edustaja seurakunnassa.

        Juuri tästä syystä juutalaiset kommunistit tappoivat mm. Venäjän tsaarin ja hyökkäävät tänäpäivänä asein ja vihapuhein myös nyk. Venäjän presidenttiä vastaan.

        Myös taannoinen Ranskan vallankumous oli vallankumous nimenomaan Katolista kirkkoa ja katolilaista kuningasta vastaan. Se väitetty "kansan etu" on aina ollut sosialisteille sivuseikka, pääasia on kristinuskon, Kristuksen ja Häneen uskovien vastainen, väkivaltainen toiminta.

        Jumala Tsaaria siunatkoon:
        Боже, Царя храни! - Гимн Российской империи (Валерий Малышев):
        https://www.youtube.com/watch?v=moyBlTti2_g
        ✨👑

        Kruunun kalleuksiin, eli nk. regaaleihin, kuuluvat mm. kruunu, valtikka, valtakunnanomena ja miekka. Näitä vallan esineitä on eri kuningaskunnissa muitakin.

        - Kruunu merkitsee hallitsijan voimallisuutta, mahtia ja kuolemattomuutta. Se symboloi myös hallitsijan pyhyyttä. Kruunu symboloi hengellistä valtaa.

        - Valtikka symboloi maallista valtaa.

        - Valtakunnanomena: pallo, jonka päällä on risti, kuvaa maapalloa. Risti edustaa Kristuksen valtaa maapallolla ja jota (palloa, Kristuksen hengellistä valtaa), näin kirjaimellisesti pidetään maallisen hallitsijan (kuningas / tsaari) kädessä.

        - Miekka kuvastaa hallitsijan velvollisuutta puolustaa maataan ja alamaisiaan.
        *


      • Anonyymi

        Kirkon pää on Kristus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Yleensä kristillisissä monarkioissa kuningas / keisari / tsaari on myös sen kirkon pää, Kristuksen edustaja seurakunnassa.

        Juuri tästä syystä juutalaiset kommunistit tappoivat mm. Venäjän tsaarin ja hyökkäävät tänäpäivänä asein ja vihapuhein myös nyk. Venäjän presidenttiä vastaan.

        Myös taannoinen Ranskan vallankumous oli vallankumous nimenomaan Katolista kirkkoa ja katolilaista kuningasta vastaan. Se väitetty "kansan etu" on aina ollut sosialisteille sivuseikka, pääasia on kristinuskon, Kristuksen ja Häneen uskovien vastainen, väkivaltainen toiminta.

        Jumala Tsaaria siunatkoon:
        Боже, Царя храни! - Гимн Российской империи (Валерий Малышев):
        https://www.youtube.com/watch?v=moyBlTti2_g
        ✨👑

        Kruunun kalleuksiin, eli nk. regaaleihin, kuuluvat mm. kruunu, valtikka, valtakunnanomena ja miekka. Näitä vallan esineitä on eri kuningaskunnissa muitakin.

        - Kruunu merkitsee hallitsijan voimallisuutta, mahtia ja kuolemattomuutta. Se symboloi myös hallitsijan pyhyyttä. Kruunu symboloi hengellistä valtaa.

        - Valtikka symboloi maallista valtaa.

        - Valtakunnanomena: pallo, jonka päällä on risti, kuvaa maapalloa. Risti edustaa Kristuksen valtaa maapallolla ja jota (palloa, Kristuksen hengellistä valtaa), näin kirjaimellisesti pidetään maallisen hallitsijan (kuningas / tsaari) kädessä.

        - Miekka kuvastaa hallitsijan velvollisuutta puolustaa maataan ja alamaisiaan.
        *

        Miekka on Raamatussa Jumalan sana. Hengen miekka. Ja KRISTUS MESSIAS ON KIRKON PÄÄ. Papit on sitten sen jälkeen muut.


    • Anonyymi

      Juu omavanhurskaus ei ketään pelasta parasta vaan taipua Golgatan ristillä ✝️ lahjavanhurskauteen.

      • Anonyymi

        Jeesus on syntisten Vapahtaja, eli Messias.

        Jeesuksen eteen ei kannata yrittää pyrkiä esittelemään omia "vanhurskauden" tai muita hyviä tekojaan, samalla unohtaen... "no, ne pikku virheet, erheet, eiväthän ne varsinaisesti syntiä olleet, heh, kyllähän Sinä Herra, tämän ymmärrät..."

        Jeesuksen luo tullaan vain katuvina, parannusta rukoilevina Syntisinä.

        Jeesus, Vapahtaja!
        https://youtu.be/z-j_1e13qlE

        Tämä laulu saa henkeni suorastaan pomppimaan.
        Koen kuin Taivaan laskeutuvan sisäiseen maailmaani!
        *


    • Anonyymi

      En havainnut moista, ainakaan sinä aikana mitä katsoin. En tosin odottanutkaan TV:n välittävän mitään pyhää henkeä. Ehkä sen havaitsee vain, jos odottaa havaitsevansa? Ja ei havaitse, ellei odota?

      -a-teisti-

      • Anonyymi

        Koska olet tunnustava ateisti, et tietenkään voinut Häntä havaita.


      • Anonyymi

        Miten ateisti havaitsisikaan Pyhän Hengen kun olet saatanan vaikutuspiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet tunnustava ateisti, et tietenkään voinut Häntä havaita.

        Mikä on tunnustava ateisti? Ateismi näyttelee elämässäni varmasti aivan mitättömän vähäistä osaa verrattuna siihen mitä "tosiuskovan"elämässä Jumala merkitsee.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tunnustava ateisti? Ateismi näyttelee elämässäni varmasti aivan mitättömän vähäistä osaa verrattuna siihen mitä "tosiuskovan"elämässä Jumala merkitsee.

        -a-teisti-

        No, ainakin allekirjoituksesi on "a-teisti".
        Se on nk. tiettyä aatetta tunnustava nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ateisti havaitsisikaan Pyhän Hengen kun olet saatanan vaikutuspiirissä.

        No, ei ole sinunkaan hengenmaailmassasi hurraamista.

        a-teisti sentään on kohtelias, sinä "Pyhän Hengen" nimissä potkit munille.

        Jeesus oli aina kohtelias syntisille, omavanhurskaita Hän ei sietänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ei ole sinunkaan hengenmaailmassasi hurraamista.

        a-teisti sentään on kohtelias, sinä "Pyhän Hengen" nimissä potkit munille.

        Jeesus oli aina kohtelias syntisille, omavanhurskaita Hän ei sietänyt.

        Siinä toinen 😈:n kätyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ainakin allekirjoituksesi on "a-teisti".
        Se on nk. tiettyä aatetta tunnustava nimimerkki.

        Unohdit allekirjoituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tunnustava ateisti? Ateismi näyttelee elämässäni varmasti aivan mitättömän vähäistä osaa verrattuna siihen mitä "tosiuskovan"elämässä Jumala merkitsee.

        -a-teisti-

        Se joka tunnustaa olevansa ateisti. Onko liian vaikeaa?


      • Anonyymi
        Heimo.Vesa kirjoitti:

        Siinä toinen 😈:n kätyri.

        Ristiinnaulitse! 😔


      • Anonyymi
        Heimo.Vesa kirjoitti:

        Siinä toinen 😈:n kätyri.

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin.

        Olen samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Harmi kun tilaisuudessa ei esiintynyt yhtään lahkosaarnaajaa tai ihmeparantajaa,

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, olitko paikalla?


    • Anonyymi

      No melkein noiden maksajaksi pitää Pyhä Henkikin värvätä.

      • Anonyymi

        Onko se sinulta pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinulta pois?

        Sääliksi käy brittejä. Aika pahoja talousvaikeuksia ja sitten pitää vielä tyhjäntoimittajan miljardihautajaiset kustantaa. Nykyään kun on niin tarkkaa ettei voi riistää noilta siirtomailtakaan ihan kaikkea kun ovat saaneet oikein oikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliksi käy brittejä. Aika pahoja talousvaikeuksia ja sitten pitää vielä tyhjäntoimittajan miljardihautajaiset kustantaa. Nykyään kun on niin tarkkaa ettei voi riistää noilta siirtomailtakaan ihan kaikkea kun ovat saaneet oikein oikeudet.

        Onneksi eivät ole EU:ssa jouduittais mekin osallistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi eivät ole EU:ssa jouduittais mekin osallistumaan.

        Se on heidän onnensa, etteivät ole velkaunionissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heidän onnensa, etteivät ole velkaunionissa.

        Britannian talous on huonossa jamassa ja kuningaskunta voi hajotakin vielä. Irlanti kun haluaisi EU:hun ja myös itsenäiseksi.


    • Anonyymi

      Pyhää Henkeä ei kiinnosta rahakasoissa istuvien joutavat hautajaismenot ja ihmispalvonnat, ainuttakaan uskovaista tuskin löytyy koko porukasta.

      • Anonyymi

        Eikä Lissu kovin uskossa ollut muuten olisi palauttanut edes kruununjalokivet jotka kaikki varastettu siirtomaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Lissu kovin uskossa ollut muuten olisi palauttanut edes kruununjalokivet jotka kaikki varastettu siirtomaista.

        Puhumattakaan mitä kaikkea pahaa muuta Britannia on siirtomailleen tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan mitä kaikkea pahaa muuta Britannia on siirtomailleen tehnyt.

        Olet vain kade kun alkuasukkaita on autettu.


      • Anonyymi

        Lissu olikin uskossa.


    • Anonyymi

      Jaa.

    • Anonyymi

      Elisabeth oli myös anglikaanisen kirkon johtaja ja anglikaanisen kirkon synty kertoo totta vie "pyhän hegen johdatuksesta" aivan kuten meidän luterilaisen kirkonkin synty.

      KAIKKI tietävät, että anglikaaninen kirkko syntyi kun Henrik VIII ei halunut enää kiistellä paavin kanssa avioeroistaan ja -liitoistaan ja halusi katolisen kirkon maat itselleen. Anglikaaninen kirkko syntyi siis panetuksen ja ahneuden ansiosta. Siinä pyhää henkeä kerrassaan.

      Luterilaisen kirkon synty on hyvin samanlainen. Silloisen Ruotsin (johon Suomi kuuluin osana) "uskonpuhdistus" syntyi Kustaa Vaasan kassakriisin takia. Kun sodat olivat tyhjentäneet kuninkaan kassan, niin "kansallistamalla" katolisen kirkon omaisuuden Kustaa Vaasa sai taas rahaa sotia. Erityisesti täällä itämaassa Lutherin ajatukset eivät olleet herättäneet mitään vastakaikua ennen kuin käsky kävi, että kaikista papeista tuli luterilaisia. Eikä se ollut papeille mikään ongelma, koska hehän olivat "ammattilaisia" ja tiesivät, että palkanmaksajan määrää.

      Eikö uskovaisia yhtään hävetä näiden "oikeauskoisten" kirkkojen nolo historia?

      • Anonyymi

        Keskivertoluterilainen ei tiedä uskostaan muuta kuin vaivoin pappinsa nimen ja sen harmaan naisen siellä kirkon toimistossa.

        kasteen armossa mennään läpi elämän vailla mitään omaa jumalasuhdetta.


    • Anonyymi

      Elisabethin hautajaisten siunaustilaisuus oli evankelioivan ja aidon kristinuskon riemuvoitto, niin paljon luettiin suoraan Raamattua ja puhuttiin elävästä uskosta, minkä edustaja kuningatar oli. Amen

      • Anonyymi

        Niin varmaan tapahtui ja paljon kansaa tuli uskolle kuuliaiseksi tokikinkin!


    • Anonyymi

      Elisabeth on Herran luona.

    • Anonyymi

      Kuningannettaren hautajaiset olivat maailman suurin evankeliointitapahtuma sitten jalkapallon MM-kisojen. Näin Jumala toimii tässä ajassa ja kristinusko valloittaa lopulta koko maailman. Amen

    • Anonyymi

      Älkää kutsuko isäksenne muita kuin Jeesus käskee isä meitää. Pappi on opettaja alttaripalvelija ja välittää siunausta eikä mikään isä.

    • Anonyymi

      Kuningas Davidin arkku on Jerusalemissa Jeesuksen hauta myös mutta se on tyhjä.Jeesus nousi kuolleista.

      • Anonyymi

        Voitko todistaa niin käyneen. Daavidista ei ole mitään historiallista faktaa myöskään


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe