SDP on ollut mukana sekä sähköverkkokaupoissa että Fortum/Uniper farssissa. Tämän päälle SPD on suurin vaikuttaja maan karmivassa velkaantumisessa. Ihmisiltä viedään rahat ja elämänilo. Kuitenkin SDP:n populismi kusettaa, että "lupaamme sinulle kuun taivaalta, jos vain äänestät meitä... ja jos et äänestä olet paha ihminen, koska annat äänesi viholliselle". Ja sitten päästäänkin hyvin jauhotettuun pääministerifarssiin...
Nyt on aika ohjata vaaliuurnilla SDP ulos eduskunnasta. Vihreät mukana.
Missä SDP, siellä ongelma
14
72
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on niin tärinöissään, että sekoittaa tähän saksalaiset demokraatitkin. SPD .
- Anonyymi
Fortum tuotti 500 miljoonaa euroa voittoa vuodessa ennen Marinin hallitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fortum tuotti 500 miljoonaa euroa voittoa vuodessa ennen Marinin hallitusta.
Kunnes Sipilän porvarihallitus tyri eli mahdollisti Uniper -kaupat.
- Anonyymi
SDP on puolue, joka on vaan tasa-arvon ja lähimmäisen rakkauden puolue. Ei siinä tarvi mitään tehdä, muut puolueet hoitavat käytännön asiat.
Vaalitkin lähenee kohta, ummärtäkää lähimmäistänne, se riittää.- Anonyymi
Mutta Persuja se pitää väärämielisesti natseina ja rasisteina.
- Anonyymi
Haloo. Uniper-kaupoista puhuttaessa esillä on olleet sellaiset nimet kuin Sipilä ja Lintilä. Eivät tietääkseni ole demareita.
- Anonyymi
Ei ketjun aloittaja ja muut porvaritrollit halua muistaa faktaasi.
- Anonyymi
Hooraa huomiselle
- Anonyymi
Joku muu saa hoitaa sotkun sit huudetaan
- Anonyymi
Huono porvariprovo aloituksessa. Sulta on provoaiheet loppuneet jo kauan sitten.
- Anonyymi
kesKUSTA, se on siinä nimessäkin.
- Anonyymi
Ketkäs ne olikaan, sen Imatran TV - kuvaputkitehtaan puuhamiehiä ?
- Anonyymi
Missä aloittaja, siellä työtön.
- Anonyymi
Vaikea on enää uskoa että joskus oli sellainenkin aika jolloin SDP ajoi työläisten etua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772