Noin 1000 ihmistä haluaa Suomen sotivan Venäjää vastaan , vaikka Suomalaisia sodassa kuolisi

Anonyymi

Mikä on muiden tahtotila , kuolema vai elämä , tähän ei Sanomatalo vastaa

21

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sotahullut hörrhöt voisivat mennä vapaaehtoiseksi vaikka Ukrainaan kun siellä on jo kaikki paskottu valmiiksi.

• Anonyymi

Vai SATA oletko laskenut ne TROLLI?? FAKATTA idiootii Mistä luku? FAKTAA.Tyypilleninn käteen Xetäjän juttu Pietarissa

• Anonyymi

Halla-ahokos se totesi että "Niin, voihan siitä tulla parin viikon sotakin...".

• Anonyymi

Suomi on kalluppien valheessa elävä narri vailla omaa valtaa.
      Saksan rosvojen Uniperin ryöstö kertoo kaiken.

• Anonyymi

Kerroppa nyt trolli kulta:Mita

en tämä älykääpiö liittyy aloituxeen? Prestele tämä jos IQ riittä.-- TÄMÄ on haaste lupaan älykääpiö vastata

• Anonyymi

Mitens teillä Puten lätin gallupit??? 1001 on Puten lätissä Putn kannatus. Vappaat TV ja lehdistö??

• Anonyymi

Tämän hulluuden teille tarjoaa CIAlaisten ilta uutiset , Sanoma Talo news

• Anonyymi

Tahto on sama kuin tahtotila,,,turha lisäke se tila.

• Anonyymi

Sota Venäjää olisi todella mahtava asia. Itse olen unelmoinut jo vuosikymmeniä että pääsisi rintamalle sotimaan Venäjää vastaan.

• Anonyymi

Kerronpa Sinulle. OLen ollut 3 maan armeissa. Noin 12v. Suosittenen.En suosittele. Tämä on aina oma ratkaisu. JOS otat junan. Ja olet vahva ja hyväxytään. KOulutus ym. Tositilanteesa poika sanat uho ym eivät auta. Vaan onko sinulla kanttia. On helppo uhota ja kehua. Tees se ja sjätä tänne lässytys. Kaxi vaihtoto ehtoa. Lähde ilman puheita. Tai jää kottiisi otamaan olutta ja haaveilemaan. IDIOOTIT hölissöee ..Miehet..

• Anonyymi

Ihan sairasta tämä Suomen sotahalukkuus...

• Anonyymi

Vaalilla valittu väärä henkilö.

Äänestäjät eivät voineet tietää.

• Anonyymi

1939 vai?? Elät Suomessa vai.Puolesttiin isän maata vai.Jos oot Ruski nnin en yjtään ihmetele

• Anonyymi

Ei oo halukkuutta troli. Ei ollut -1939. Mutta sopii koitta jos on kanttia tulla tääne. Meillä on muuten Otermanninnjuustoa. Onko se teille yllyke vai?? Mc Donalits toimii..Teillä sian ruokaa.. Kerppa nyt miten maistui tuo sikalan rehu kaukalosta aamiaisexi teille Pietarisassa??

• Anonyymi

Tiltut aktivoituvat aina kun Venäjälle tulee ongelmia, tai joutuvat puolustelemaan sen valheita.

• Anonyymi

Sinähän sen tiltuna tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiltuna tiedät.

NO TILTU han on venäläinen. JO 1934 SUOMESTA Ruskin nimitys. OLet oikessa Ruski tiltu tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NO TILTU han on venäläinen. JO 1934 SUOMESTA Ruskin nimitys. OLet oikessa Ruski tiltu tietää

Kiva jos RUSKI tiltuna vastaist tai kuten saina oot hiljaa

• Teitkö asiasta oman tutkimuksen VKK:n puoluekokouksessa, vai?

• Anonyymi

Tuossa on erittäin hyvä analyysi Ukrainan sodasta ja Venäjästä:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6d010cf9-912f-4e8c-91a1-f5541f42e471

• Anonyymi

Iltalehti joo.. Enpä luottaisi noiden juttuihin yhtään kun muistaa niiden viimevuosien maahanmuutto-ongelmista ja monista muita asioista vaikenemisen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      2468
    2. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1718
    3. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      17
      1514
    4. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1377
    5. Riparilaisista vain 48 prosenttia uskoo jumalaan

Seurakuntalaisessa on julkaistu tietoa riparilaisten uskosta jumalaan. Vain noin 48 prosenttia heistä uskoo jumalaan. Kun miettii ettei läheskään kaik
      Luterilaisuus
      200
      1086
    6. 67
      1016
    7. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      87
      985
    8. Vain idiootti ei tajua että USA räjäytti kaasuputken

Tavoitehan oli tuhota Saksan ja EU:n talous.
      Maailman menoa
      341
      962
    9. Taidat muija vieläkin elätellä toiveita

Siitä, että ottaisin suhun yhteyttä. Mun aivopuolikkaat on laskeneet jo kaikki potentiaaliset syy-seuraus tulemat siitä.
      Ikävä
      53
      921
    10. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      243
      917
    Aihe