Epäilen ettei kyseisen järjestön edustajat ymmärrä mitä miljardi takoittaa? Tajuamisen helpottamiseksi esim. 8 miljardia pitäisi tuoda julki näin, 8 tuhatta miljoonaa, voisi ehkä upota helpommin kupoliin?
Demareille myös numerot selkosuomeksi.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin auttaa, demarin äly piisaa nelinumeroisiin lukuihin, sitteen sakkaa pää.
- Anonyymi
Katsovat kuulemma uutiset selkosuomeksi, normaaleissa uutislähetyksissä uutistenlukijan lukunopeus ja demarin järki ei kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869