Missäs muut turkisfettarit? Kohta alkaa taas paras vuodenaika! Kertokaa turkiskuulumisia. Mikä on paras turkis? Itse tykkään sinikettu ja hopeakettu.
Turkisfetissi
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Onko turkiksista pitävää miestä juttuseuraksi naiselle??
- Anonyymi
Minä pidän enemmän noista keinoturkiksista. Ovat keveitä ja käytännöllisiä. Iltakävelyllä alle seksikkäät alusvaatteet ja jalkaan nilkkurit, sellaisella 10 cm.n korolla.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Itse tykkään aidoista mutta nauttikaamme jokainen siitä mistä tykkäämme :)
- Anonyymi
Nyt vetelee hopeaketun turkis viimeisiään kun on tullut siihen niin paljon laettua, pitää lähteä turkisostoksille
- Anonyymi
Nostellaas vähän vanhaa ketjua! Perustin just oman ig-tilin, johon kuvailen turkiksiani. Olis kiva löytää samanhenkistä juttuseuraa sen alustan puolelle ☺️ Oon 27v bi-mies!
www.instagram.com/finnishfurlover- Anonyymi
Täällä on myös isompi ketju turkiksista kiinnostuneille. Löytyy, kun laittaa hakuun Kettuturkis / turkikset. Onko sinulla paljon turkiksia ja minkälaisia?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027