Missäs muut turkisfettarit? Kohta alkaa taas paras vuodenaika! Kertokaa turkiskuulumisia. Mikä on paras turkis? Itse tykkään sinikettu ja hopeakettu.
Turkisfetissi
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Onko turkiksista pitävää miestä juttuseuraksi naiselle??
- Anonyymi
Minä pidän enemmän noista keinoturkiksista. Ovat keveitä ja käytännöllisiä. Iltakävelyllä alle seksikkäät alusvaatteet ja jalkaan nilkkurit, sellaisella 10 cm.n korolla.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Itse tykkään aidoista mutta nauttikaamme jokainen siitä mistä tykkäämme :)
- Anonyymi
Nyt vetelee hopeaketun turkis viimeisiään kun on tullut siihen niin paljon laettua, pitää lähteä turkisostoksille
- Anonyymi
Nostellaas vähän vanhaa ketjua! Perustin just oman ig-tilin, johon kuvailen turkiksiani. Olis kiva löytää samanhenkistä juttuseuraa sen alustan puolelle ☺️ Oon 27v bi-mies!
www.instagram.com/finnishfurlover- Anonyymi
Täällä on myös isompi ketju turkiksista kiinnostuneille. Löytyy, kun laittaa hakuun Kettuturkis / turkikset. Onko sinulla paljon turkiksia ja minkälaisia?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652