Oletko huolissasi siitä miehestä

Anonyymi-ap

Ja jos olet, oletko usein? Mietitkö sitä, miten hän jaksaa, ja onko siihen huoleen sekoittunut tunnetta mukaan? Miksi olet huolissasi ja mistä luulet huolen kumpuavan?

82

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt taas on kysymykset heitetty ilmaan. :D

    • Anonyymi

      Olen usein. ❤

    • Anonyymi

      Etkö mies nähnyt minun hienoa ja mitäänsanomatonta tylsää toivotusta? Ihan aloituksena laitoin. :)

    • Anonyymi

      :D

    • Anonyymi

      Totta kai olen. On raskasta olla huolissaan, eikä murehtimalla kyllä auta ketään. Eli ei saisi kenestäkään olla liian huolissaan, vaan luottaa siihen että hän osaa pitää itsestään huolta. Järki-ihminen on kuitenkin. Eikä minulla ole oikeastaan oikeutta huolehtia toisten asioista.

    • Anonyymi

      Viimeksi kun nähtiin, niin oli kurjan näköinen. Epäsiisti olemus ja kasvot turpeat.

      • Anonyymi

        Oliko ehkä juonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ehkä juonut?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Valvonut paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valvonut paljon?

        Hmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valvonut paljon?

        Sekä että ja nukkunut vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä että ja nukkunut vähän.

        Sekä juonut että nukkunut vähän, sitäkö tarkoitat. Itse en ole alkoholisti.


    • Anonyymi

      Olen. Sitä just että miten hän voi, toivottavasti hänen on hyvä olla, terveenä, olis hyvien tyyppien ympäröimänä, että olisi onnellinen kaikin tavoin. Että onko sekoittunut tunnetta mukaan?? No todella on, rakkautta ja kun enemmän huolehtii niin suruakin kun ei olla tekemisissä.

      -Tee-

    • Anonyymi

      Rölli, lähinnä mietin et toivottavasti aikuinen mies osaa hoitaa paremmin seksuaaliterveyttään, käsittää paremmin kuin teinit mikä maine naisten keskuudessa on panomiehillä kun sillä maineella jää yksin, lisäksi toivon järkee ja viisautta raha-asioissa ja pitkäjänteisempää asennetta työ ja ihmissuhdeasioissa. Ettei liihottas muutaman kk:n välein uuteen työhön ja suhteeseen vanhoista loparit ottaneena.

      Tietty myös viisautta muussakin käytöksessä. Ettei joudu ongelmiin virkavallan kanssa.

      Monet miehet on hirveen epäkypsiä ja nää yllä mainitut ei vaan oo hallus. Sit uuden tyttöystävän pitää alkaa miesparan asioita järkkään kuntoon kuin äidin. Kun kaikki on sössitty.

      Se on aika turhauttavaa naisen näkökulmasta

      • Huhhuh että sä oot sekaisin 🤣 Sen sijaan että olisit suostunut olee tekemisissä kahteen vuoteen suollat jotain hirveetä valheellista pskaa joka päivä ja yrität vissiin ettei mitään positiivista olis mun elämässä milloinkaan. Säälittävää. Kirjaimellisesti


      • Anonyymi
        i100b kirjoitti:

        Huhhuh että sä oot sekaisin 🤣 Sen sijaan että olisit suostunut olee tekemisissä kahteen vuoteen suollat jotain hirveetä valheellista pskaa joka päivä ja yrität vissiin ettei mitään positiivista olis mun elämässä milloinkaan. Säälittävää. Kirjaimellisesti

        Ja mä varmaan oon M tai A nainen!

        Sori mut mä en haikaile mitään kaukoihastuksia niinku sä

        Sähän kaipaat jotain kenen kaa et oo ees pannu ikinä.

        Joka muuten noloo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä varmaan oon M tai A nainen!

        Sori mut mä en haikaile mitään kaukoihastuksia niinku sä

        Sähän kaipaat jotain kenen kaa et oo ees pannu ikinä.

        Joka muuten noloo

        "Sähän kaipaat jotain kenen kaa et oo ees pannu ikinä."

        Miten vanha sä olitkaan 🤣


      • i100b kirjoitti:

        "Sähän kaipaat jotain kenen kaa et oo ees pannu ikinä."

        Miten vanha sä olitkaan 🤣

        Kirjaimellisesti ton sanominen on ihan vtun noloa..


      • Anonyymi
        i100b kirjoitti:

        Kirjaimellisesti ton sanominen on ihan vtun noloa..

        Sähän kaipaat jotain mitä kyyläät kaukaa ja tiet vaan etunimen. Et ees uskalla kysyä treffeille. Et oo uskaltanu vuosiin. Se on noloo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän kaipaat jotain mitä kyyläät kaukaa ja tiet vaan etunimen. Et ees uskalla kysyä treffeille. Et oo uskaltanu vuosiin. Se on noloo!

        Sori olitkin väärä henkilö. Palstasyndrooma iski.


      • Ai että röllykkä? Lopeta palstailu jos se käy pään päälle.


      • possu kirjoitti:

        Ai että röllykkä? Lopeta palstailu jos se käy pään päälle.

        Täällä on liikaa ihmisiä troolaamassa. Missä kaikki vakkarit ovat?


      • jjiii kirjoitti:

        Täällä on liikaa ihmisiä troolaamassa. Missä kaikki vakkarit ovat?

        Se että voi äänestää omia viestejä on kaikista huipuin juttu.


      • jjiii kirjoitti:

        Se että voi äänestää omia viestejä on kaikista huipuin juttu.

        Taas yksi epäkohta johon haluaisin tarttua. Moderointi ei vaan toimi. Todisteena viestihistoriani.


      • Anonyymi
        i100b kirjoitti:

        Huhhuh että sä oot sekaisin 🤣 Sen sijaan että olisit suostunut olee tekemisissä kahteen vuoteen suollat jotain hirveetä valheellista pskaa joka päivä ja yrität vissiin ettei mitään positiivista olis mun elämässä milloinkaan. Säälittävää. Kirjaimellisesti

        Nämä sun tarinarakennelmat on surullisia mies kun vastailet yötä päivää itsellesi ja toinen mikä on säälittävää on sellaisten ihmisten satuilu näistä raapustuksista jotka väittää muiden puhuvan palturia, niin että mitenkä?


      • Anonyymi
        jjiii kirjoitti:

        Täällä on liikaa ihmisiä troolaamassa. Missä kaikki vakkarit ovat?

        Ei tässä keskustelussa ole kuin sinä mies yksinään selittämässä. Mahtaa olla työlästä ylläpitää kaikkia niccejään ja noin kymmentä välilehteä auki, ei ihme että vastailet mihin kohtaan sattuu välillä tarinarakennelmissasii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä keskustelussa ole kuin sinä mies yksinään selittämässä. Mahtaa olla työlästä ylläpitää kaikkia niccejään ja noin kymmentä välilehteä auki, ei ihme että vastailet mihin kohtaan sattuu välillä tarinarakennelmissasii

        mene hoitoon


      • Anonyymi
        jjiii kirjoitti:

        mene hoitoon

        Samaa mieltä. Vaikka saahan siitä päivän naurut kun tuo keskustelee röllittären kanssa. Kaksi huuheloa keskenään!


    • Anonyymi

      Minä olen aina ja kaikesta huolissani. Sen takia yritän olla ajattelematta mitä kaikkea hänelle voisi tapahtua. En voisi kuitenkaan tehdä mitään auttaakseni. Olen yrittänyt karsia ylimääräisiä huolenaiheita terveyssyistä.

    • Anonyymi

      Normaali ihminen on joskus huolissaan toisista. Kunhan muistaa itsestäänkin pitää huolta.
      Moi!

      • Anonyymi

        Normaali ihminen EI käyttäytyisi missään olosuhteissa niin, että joutuisi miettimään miten iskujen kohde sen jälkeen voi. Ensinnäkään kukaan NORMAALI ei kohtele toista edes kirjallisessa muodossa epäkunniittavasti tai arvostellen. Vain tunteeton psykopaatti kykenee tähän. Ja tämä on ihan tutkittu fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen EI käyttäytyisi missään olosuhteissa niin, että joutuisi miettimään miten iskujen kohde sen jälkeen voi. Ensinnäkään kukaan NORMAALI ei kohtele toista edes kirjallisessa muodossa epäkunniittavasti tai arvostellen. Vain tunteeton psykopaatti kykenee tähän. Ja tämä on ihan tutkittu fakta.

        Missä on tutkittu epämääräisten palstaprovojen vaikutusta ihmisen psyykkiseen hyvinvointiin sekä syy-seurausperäiseen fantastiseen mielikuvitukseen?


    • Anonyymi

      Minusta ei tarvitse nainen olla huolissaan. Jos vaikka kuolen niin menen taivaaseen. Voit olla siellä ystäväni ikuisesti jos tahdot. Siellä en ole näin vaikeakaan. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Kyllä mä olen susta vähän huolissani. Meidän olisi hyvä jutella. Hyvää yötä ja kauniita unia.♥️


      • Anonyymi

        Kiva kiva😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen susta vähän huolissani. Meidän olisi hyvä jutella. Hyvää yötä ja kauniita unia.♥️

        Älä ole liikaa kuitenkaan. Mutta on ihan söpöä jos huolehdit. Jutellaan.


    • Anonyymi

      En ole huolissani, hän tanssii ja laulaa. Tuskin meitä miettii. Kiva taito tuo unohtamisen taito, kun oppisi itsekkin..

      • Anonyymi

        Hänellä on sitten asiat hyvin. Ei siis huolta.


      • Anonyymi

        Moni ihminen peittää henkistä tuskaansa mm musiikilla, huumorilla tai liikunnalla tai millä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ihminen peittää henkistä tuskaansa mm musiikilla, huumorilla tai liikunnalla tai millä vaan

        Toisilla tuo ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla tuo ei onnistu.

        Tarkoitatko että sellainen ihminen jolta onnistuu, kärsii vähemmän? Jos niin olen huolissani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että sellainen ihminen jolta onnistuu, kärsii vähemmän? Jos niin olen huolissani..

        Juuri näin. Itselläni ei nuo korvikkeet toimi, olen liian realistinen ja mulla on taipumus yrittää kohdata asiat sellaisina kuin ne ovat. Ottaa koville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Itselläni ei nuo korvikkeet toimi, olen liian realistinen ja mulla on taipumus yrittää kohdata asiat sellaisina kuin ne ovat. Ottaa koville.

        Sanoisin vielä, ettei ole korvikkeita eikä kiertoteitä mun kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin vielä, ettei ole korvikkeita eikä kiertoteitä mun kohdalla.

        Miksi koet tarvetta sanoa?


    • Anonyymi

      Vähän. Toivon, että en sekoittanut hänen päätään tai elämäänsä. Ja todennäköisesti näin onkin.

      • Anonyymi

        Entä jos on? Pahemman kerran.


    • Anonyymi

      Olen huolissani hänestä. Mutta enemmän itsestäni.

    • Anonyymi

      Miksi huolehtisin. Mies on parisuhteessa ja perheellinen. Eiköhän hänellä ole tukijoita ja rakkautta siinä ihan riittämiin ja osaa omat asiansa hoitaa kuten parhaksi näkee. Siinä mitkään random muikkelin huolet paina.

    • Anonyymi

      Mä olen huolissani useasta miehestä. J mies se yskä, tupakointi ei kyllä auta siihen, nyt se savuke pois ja hiljennä työtahtia, sulkin on jo ikää. M mies, sä se vaan jaksat vuodesta toiseen, terveys pettää tuota menoa. A mies, en tunne sua mutta susta mulla on huoli.

      Enkä kyllä tiiä mistä!

      • Anonyymi

        Hieno homma trolli, en kyllä tiedä mitä reippausmitalia olisin sulle miehelle nyt tyrkyttämässä vai onko tällä kommentilla jokin muu funktio, paha sanoa mutta kivahan se on että on kirjaimia käytössä ja kaikkea millä sieluaan ravita


    • Anonyymi

      En enää, olen vain itsestäni huolissani. Hän näytti teoillaan ja sanoillaan ettei tunne samaa huolta ja välittämistä minua kohtaan.

    • Anonyymi

      Olin aiemmin hieman huolissani, vaikka tiesin hänen nauttivan kyllä vapaa-ajastaan täysin siemauksin. En ole enää, sillä nyt tiedän hänen elävän elämäänsä edelleen täysillä. Hän poistui elämästäni taakseen katsomatta, kohti uusia haasteita ja iloja. Minä jäin jälkeen hieman hölmistyneenä mutta ymmärsin yskän. Suren sen aikaa kuin on tarpeen.

    • Anonyymi

      Olen . En tiedä miksi. Olen ollut aina vaikken häntä kummemmin tunnekaan

    • Anonyymi

      En erityisemmin miks sen tänne laittasin

      • Anonyymi

        Naisessa se olisi erittäin hieno piirre, jos voisi osoittaa huolenpitoa. Se kertoo ihmisestä paljon, inhimillisyydestä. Tuo piirre nostaa hänet heti aivan eri tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisessa se olisi erittäin hieno piirre, jos voisi osoittaa huolenpitoa. Se kertoo ihmisestä paljon, inhimillisyydestä. Tuo piirre nostaa hänet heti aivan eri tasolle.

        Onko joku pystynyt osoittamaan sulle huolenpitoa? Se on hieno etuoikeus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisessa se olisi erittäin hieno piirre, jos voisi osoittaa huolenpitoa. Se kertoo ihmisestä paljon, inhimillisyydestä. Tuo piirre nostaa hänet heti aivan eri tasolle.

        Tällaiselta palstalta ei valitettavasti sellaisia taida löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisessa se olisi erittäin hieno piirre, jos voisi osoittaa huolenpitoa. Se kertoo ihmisestä paljon, inhimillisyydestä. Tuo piirre nostaa hänet heti aivan eri tasolle.

        Minä olen sellainen nainen. Läheisistä pidetään huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sellainen nainen. Läheisistä pidetään huolta.

        Äkkiäpä ketjuun tulit vastailemaan sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisessa se olisi erittäin hieno piirre, jos voisi osoittaa huolenpitoa. Se kertoo ihmisestä paljon, inhimillisyydestä. Tuo piirre nostaa hänet heti aivan eri tasolle.

        Niin, ja miten nämä asiat kuuluu tänne sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku pystynyt osoittamaan sulle huolenpitoa? Se on hieno etuoikeus

        Minullekin, mutta ylipäätään kenestä tahansa, joka on tullut läheiseksi. Tai muillekin tarvitseville, en tällä tarkoita eroottista suhdetta jne. En koe olevani mikään Jumalan lahja naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja miten nämä asiat kuuluu tänne sulle

        Ehkä kirjoitan alitajuisesti hänelle. Koskee silti kaikkia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kirjoitan alitajuisesti hänelle. Koskee silti kaikkia naisia.

        Joopa joo no jatkappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin, mutta ylipäätään kenestä tahansa, joka on tullut läheiseksi. Tai muillekin tarvitseville, en tällä tarkoita eroottista suhdetta jne. En koe olevani mikään Jumalan lahja naisille.

        Et nyt ymmärtänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiäpä ketjuun tulit vastailemaan sivusta

        Niin että oiskohan tämä huolta pitävä nainen kumminkin aloittajamiehen sivupersoona…


    • Anonyymi

      Onhan sitä huolissaan toisesta jos on ikäväkin. Tiedän kyllä että hän pärjää.

    • Anonyymi

      Miksu sinun ajatukset koko ajan laukkaa? :) Kysytkö olenko sinusta huolissani?

    • Anonyymi

      Miksi sinusta pitäisi olla huolissaan?

    • Anonyymi

      no se on vähän risiriitaista kun toisaalta ei halua toisen huolehtivan huolehtimisestanikaan, et kun yrittää olla huolehtimatta niin ikäänku antaa toiselle enemmän aikaa keskittyä itsestään huolehtimiseen, tai tässä joku punan lanka ainaki alun perin olla, no huolettomuus, että ottaa kevyemmin niin ei tuu taakaks tai jotain sinne päin

    • Anonyymi

      Siis .mistä Helvetin miehestä!?

    • Anonyymi

      Onhan minulla sellainen isällinen huoli. Hän on vielä niin nuori mies.

      S-mies.

    • Anonyymi

      En ole, hänellä tuntuu menevän loistavasti. Mutta oletko huolissasi naisesta?

    • Anonyymi

      Usein mietin, liiankin usein.
      Huolehtimiseen sekoittuu kaikenlaista ala-ylämäkeä.
      Vastuun kantaminen ja huoli ovat hitsattuja ominaisuuksia.

    • Anonyymi

      Olen huolissani miehistä- eivät voi hyvin

    • Anonyymi

      Olen kateellinen, mutta paasaan olevani hänestä huolestunut, jotta voisin lyödä häntä henkisesti.

      • Anonyymi

        Akat tekee tota hyvin siirappiseen tapaan ja luulee vielä olevansa ovelia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akat tekee tota hyvin siirappiseen tapaan ja luulee vielä olevansa ovelia

        Naiset eivät ole moraalisesti ja henkisesti kovin korkealla tasolla. Esittämistä, tekopyhyyttä, asioiden kaunistelua, itsekkyyttä, ilkeyttä ja valehtelua liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset eivät ole moraalisesti ja henkisesti kovin korkealla tasolla. Esittämistä, tekopyhyyttä, asioiden kaunistelua, itsekkyyttä, ilkeyttä ja valehtelua liikaa.

        Kuinka sinä voit kysyi onneton penaalin tylsä kynä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä minä usein mietin miten hänellä menee siellä jossain. Uskon silti että hän pärjää elämässään hyvin. Onhan kyseessä fiksu menestynyt komea mies.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe