Ethän sinä ihannenainen ole

Anonyymi-ap

mutta muuten lähellä haluamaani. Kauan siinä meni pohtiessa, oletko sinä se sopiva ja riittävä, kunnes sydän sanoi sanansa. Oli kai rakkauden nälkää vai mitä lie ollut, kun se kamppailu kävi kuitenkin kuumana. Sitäkin mietin, että onkohan tässä ihanteet samalla muuttuneet, kun asiaa pyöritellyt. Se selviäisi kyllä, jos pääsisi kokeilemaan.

153

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkä sinä ihannemies. Arvaa miksi?

      • Anonyymi

        VITUN LEHMÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VITUN LEHMÄ

        En ihan tämmöistä odottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan tämmöistä odottanut.

        Ei ollut ap:ltä. En kirjoita koskaan naisista noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ap:ltä. En kirjoita koskaan naisista noin.

        Et tietenkään. En niin ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan tämmöistä odottanut.

        No minä kyllä odotin😂 on se hauska kilarikalle kyl. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä kyllä odotin😂 on se hauska kilarikalle kyl. Sivusta

        Nopea oli reaktio "kilarikallella" 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan tämmöistä odottanut.

        eihän lehmiä tule.jos ei oo sonneja.Ajatteleppa Sitä Vai Onko Jo Aivot Sumentuneet.


    • Anonyymi

      Hän on mun ihannemies.

      • Anonyymi

        Puss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puss

        Itsellesikö kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesikö kirjoitat?

        Kyllä, mies kirjoittaa usein itselleen mutta kannattaako tuon takia nyt yöunia menettää nääs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mies kirjoittaa usein itselleen mutta kannattaako tuon takia nyt yöunia menettää nääs?

        Luuletko ihan tosissasi että kukaan menettäisi yöuniaan palstatekstien takia? Aika loukkaavaa jos näin oikeasti leikit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ihan tosissasi että kukaan menettäisi yöuniaan palstatekstien takia? Aika loukkaavaa jos näin oikeasti leikit

        en sitten yhtaan mitaan


    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus.

    • Anonyymi

      Älä tyydy! Ansaitset yhtä ihanan naisen kuin itse olet ;)

      • Anonyymi

        Onhan hän tavallaan lajinsa parhaita.


      • Anonyymi

        Mikä tekee ihanan?


    • Anonyymi

      Millä kirjaimella tämän naisen nimi alkaa?

      • Anonyymi

        Naisen nimi on Satu E, Hän asuu kodistani noin 200 kilometriä etelään. Hiukset ruskeat, pituus n.165, paino n. 55. Oikea kyllä tietää, hyvää yötä. Ja nuku hyvin, tulen viikonloppuna luoksesi. T. Mies menneisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen nimi on Satu E, Hän asuu kodistani noin 200 kilometriä etelään. Hiukset ruskeat, pituus n.165, paino n. 55. Oikea kyllä tietää, hyvää yötä. Ja nuku hyvin, tulen viikonloppuna luoksesi. T. Mies menneisyydestä.

        😂😂 ”nuku hyvin”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen nimi on Satu E, Hän asuu kodistani noin 200 kilometriä etelään. Hiukset ruskeat, pituus n.165, paino n. 55. Oikea kyllä tietää, hyvää yötä. Ja nuku hyvin, tulen viikonloppuna luoksesi. T. Mies menneisyydestä.

        Tuskinpa tietää


    • Anonyymi

      Ei jatkoon. No date.

      • Anonyymi

        Älä vielä heitä pyyhettä kehään. Katotaan niitä kriteereitä uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä heitä pyyhettä kehään. Katotaan niitä kriteereitä uudestaan.

        Meinaatko että voisit joustaa? Sivusta🤭


    • Ihannenainen tai -mies on sellainen keneen on vahvat tunteet, sama aaltopituus ja voimakas tunneyhteys: ihmisten kanssa viihtyy, tuntee olonsa hyvöksytyksi, kelpaa itsenään, löytyy riittävästi yhteistä, mutta myös eroja, jotta jännite säilyy. Läheisyys tuntuu hyvältä, kummatkin haluaa.toisiaan ja seksihaluat ei ole liian erilaiset. Ja arvojen pitää olla riittävän samanlaiset.

      Periaaatteessa, jos nuo osuu, on muut merkityksetöntä. On toki asioita mitkä voi noihin tärkeisiin asioihin vaikuttaa välillisesti osalla (ei kaikilla) kuten ulkonäkö tai älykkyys.

      Riittävän hyvään ei kannata tyytyä, jos palaset ei oikeasti osu kohdilleen. Jos taas mietinnän syynä on asiat, jolla ei ole oikeasti merkitystä, onnea asian takuamisesta!

    • Anonyymi

      Voiko tuota vielä tyhmemmin sanoa=et ole sopiva mutta olet oikea.
      Oletko sinä sama tyyppi vielä jauhamassa tuota typerää juttua.
      Et sinä oikeasti voi kenellekkään noin typerästi sanoa.

      • Anonyymi

        On vakava paikka arvioitaessa kun tunteet sanoo yhtä ja järki toista, ja välillä toisin päin. Ymmärrät varmaan. Tunteet tekee höpsöksi, sen olen huomannut.

        Jospa se tästä selkenee. Hänen kanssaan keskustelu avaisi asiaa huomattavasti.


    • Anonyymi

      Mitä sinä mies sitten haluat?

    • Anonyymi

      Alkukirjaimia keneltä kenelle?

    • Anonyymi

      Sillä välin kun sinä pohdit niin minä tiesin ettet sinä ole minulle tarpeeksi ja jatkoin matkaani.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse liioitella, kun sulle on vain vaikeaa tunnustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse liioitella, kun sulle on vain vaikeaa tunnustaa.

        Et oikeasti ymmärrä tän tilanteen vakavuutta?


    • Anonyymi

      Voisin kuvitella erään tyypin, joka puhuisi juuri näin. Viestistäsi saa sen kuvan ettei nainen olisi tarpeeksi hyvä sinulle. Taidat luulla liikoja itsestäsi?

      • Anonyymi

        Ei, vaan olemmeko sopivia toisillemme ja olisinko onnellinen hänen kanssaan. Pitäisi tehdä testi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan olemmeko sopivia toisillemme ja olisinko onnellinen hänen kanssaan. Pitäisi tehdä testi.

        no tee se testi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan olemmeko sopivia toisillemme ja olisinko onnellinen hänen kanssaan. Pitäisi tehdä testi.

        minkälaisen testi meinaat tehdä? rasti ruutuun -kysely?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkälaisen testi meinaat tehdä? rasti ruutuun -kysely?

        Paljon haastavamman. Mutta siihen testiin saaminenkin on haastavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon haastavamman. Mutta siihen testiin saaminenkin on haastavaa.

        Miksi ajattelet että hän haluaisi sun testattavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet että hän haluaisi sun testattavaksi?

        En kauppaakkan sitä testinä, eihän hän silloin lähtisi siihen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kauppaakkan sitä testinä, eihän hän silloin lähtisi siihen mukaan.

        Älykäs ihminen ei päädy testattavaksi. Koska sun asenne paistaa läpi. Se voi näkyä naisen ”vaikeana” käytöksenä, tai jos mahdollista ihan vaan häipymisenä kuvioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kauppaakkan sitä testinä, eihän hän silloin lähtisi siihen mukaan.

        Älykäs ihminen myös tietää milloin on ”valmis” parisuhteeseen. Silloin toisellekaan ei tule tarvetta testata. Testaaja ei ole tarpeeksi älykäs tajuamaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan olemmeko sopivia toisillemme ja olisinko onnellinen hänen kanssaan. Pitäisi tehdä testi.

        No tuolla menolla asia ei tule etenemään mihinkään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei päädy testattavaksi. Koska sun asenne paistaa läpi. Se voi näkyä naisen ”vaikeana” käytöksenä, tai jos mahdollista ihan vaan häipymisenä kuvioista.

        Aiinä vaiheessa kun aletaan testaamaan on aika sanoa jäähyväiset. Oiken ihmisen tuntee ilma jonkun laatimia testejä .
        Ja millainen on ihmisen joka yleensä testa tälläisiä asioita .


    • Anonyymi

      Et ymmärrä tilannetta ollenkaan. Ota tyhmeliini, onnellista elämää!

      • Anonyymi

        Jos saan kertoa, niin tästä kommentista purskahdin kyllä nauramaan. En ymmärrä, en.


    • Anonyymi

      siis pohjimmiltaan kai kyse siitä oletko itse matkan varrella muuttunut, kun sitä houkuttelee puoleensa itsensä kaltaisia jos ei nyt aivan yks yhteen niin sinnepäin ainakin

      • Anonyymi

        En usko että sopii aloitustekstin kirjoittaneen tilanteeseen


    • Anonyymi

      Ruma mutta sydämesi sanoi ettei sillä ole merkitystä ja sitä punnitsit tätä asiaa vuositolkulla?

    • Anonyymi

      Taisitpa pohtia liian kauan.

      • Anonyymi

        En kun tarpeeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun tarpeeksi

        Voithan kai koittaa juosta sen ohi kiitäneen junan kiinni, hopihopi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan kai koittaa juosta sen ohi kiitäneen junan kiinni, hopihopi.

        Matkustan seuraavalla pendoliinolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustan seuraavalla pendoliinolla

        Jaha, se loppui kunto kesken heti alkuunsa, olisit edes yrittänyt.


    • Anonyymi

      Vonkaat siis täällä jotakuta nimettömästi, että pitäisi päästä vähän kokeilemaan nyt kun olet saanut ajatustyösi loppuun sen suhteen, että riittääkö hän sinulle? Siis että riittääkö joku ihminen ,jota et selvästi tunne ja joka ei siten ns noteeraa olemassaoloasi sinulle? Ookkei, tsemppiä

    • Anonyymi

      Onko aloitus nyt tuolle Sadulle tarkoitettu vai jollekin toiselle naiselle?

      • Anonyymi

        Sadulle tämä ei ole, mutta muuten tämä koko tapaus on satua tai draamaa paremminkin. Nainen on todella muuten kuin satu, tarujen olento, josta ei saa otetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadulle tämä ei ole, mutta muuten tämä koko tapaus on satua tai draamaa paremminkin. Nainen on todella muuten kuin satu, tarujen olento, josta ei saa otetta.

        Miksi et ota selvää siitä naisesta sitten? Täällä tuskin selviää mitään.


    • Anonyymi

      Oletko itse ihannemies tai ihannenainen?

    • Anonyymi

      Sen tietää kyllä heti onko toinen sopiva vai ei. Jos sitä täytyy arpoa ja käyttää ilmaisua onko riittävä omana itsenään sinulle. Niin jätä se ihminen rauhaan. Ei ole sinulle sopiva silloin.

      • Anonyymi

        Jospa ei tunne ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ei tunne ihmistä.

        Mitä sitten edes miettimään jos ei tunne tai ole mitään suhdetta edes. Entä jos sitä toista ei edes kiinnosta. Ylimielistä sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten edes miettimään jos ei tunne tai ole mitään suhdetta edes. Entä jos sitä toista ei edes kiinnosta. Ylimielistä sontaa.

        Ei tällaista tilannetta voi ohittaa hätäisillä johtopäätöksillä, kun en pidä häntä pikanoutopaikkana, vaikka nykyaika olisi kuinka hektinen tahansa. Jos olisikin olemassa sovituskoppi erilaisille pareille, niin kyllähän minäkin siellä olisin heti hänen kanssaan, mutta kun ei ole, ja siksi päätyy puntaroimaan asiaa eri näkökulmilta. Pois ei voi sulkea sitäkään, että olen lepikossa koko jutun suhteen ja siten kaikki mittaustyö on ihan turhaa. Sellaista se välillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tällaista tilannetta voi ohittaa hätäisillä johtopäätöksillä, kun en pidä häntä pikanoutopaikkana, vaikka nykyaika olisi kuinka hektinen tahansa. Jos olisikin olemassa sovituskoppi erilaisille pareille, niin kyllähän minäkin siellä olisin heti hänen kanssaan, mutta kun ei ole, ja siksi päätyy puntaroimaan asiaa eri näkökulmilta. Pois ei voi sulkea sitäkään, että olen lepikossa koko jutun suhteen ja siten kaikki mittaustyö on ihan turhaa. Sellaista se välillä on.

        Minusta koko tekstisi on vastenmielinen. Ja tunneihmisenä joka rakastunut aina päätä pahkaa en ymmärrä tuollaista toisen ihmisen arvioimista ja mitätöintiä, arvostelua. Ennen kaikkea sinusta tulee inhottava olo että yrität hakea toisesta vain jotain oman egon kohotusta. Jollain tavalla yrität järkeillä ihastumista ja teet sen toisen kustannuksella. Tuollainen suhde ei voi koskaan olla tervehenkinen tai kannustava tuon naisen kannalta. Hän tulee aina kokemaan kanssasi jonkin asteista alemuutta. Jätä siis rauhaan. On minun mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta koko tekstisi on vastenmielinen. Ja tunneihmisenä joka rakastunut aina päätä pahkaa en ymmärrä tuollaista toisen ihmisen arvioimista ja mitätöintiä, arvostelua. Ennen kaikkea sinusta tulee inhottava olo että yrität hakea toisesta vain jotain oman egon kohotusta. Jollain tavalla yrität järkeillä ihastumista ja teet sen toisen kustannuksella. Tuollainen suhde ei voi koskaan olla tervehenkinen tai kannustava tuon naisen kannalta. Hän tulee aina kokemaan kanssasi jonkin asteista alemuutta. Jätä siis rauhaan. On minun mielipide.

        Sinun mielipide. Ei minun seurassani tarvitse tuntea alemmuutta, en näet mittaile häntä sen jälkeen kun hynttyyt on lyöty yhteen, joten heitä huolet pois ja anna minulle tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielipide. Ei minun seurassani tarvitse tuntea alemmuutta, en näet mittaile häntä sen jälkeen kun hynttyyt on lyöty yhteen, joten heitä huolet pois ja anna minulle tilaisuus.

        Ai tää on mulle. En ikinä. Koskaan lukenut mitään noin alentavaa. I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tää on mulle. En ikinä. Koskaan lukenut mitään noin alentavaa. I

        Toi I tuli vahingossa kun olin niin järkyttynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tää on mulle. En ikinä. Koskaan lukenut mitään noin alentavaa. I

        Pysähdy hetkeksi. Se saatat olla juuri sinä, elämäni rakkaus ja meiltä jää kaikki kokematta, suuri seikkailu tuntemattomaan, toistemme sielunmaisemaan. Itse asiassa, mitä enemmän olen häneen tutustunut, sitä enemmän hän on tuntunut oikealta, joten ei nyt anneta periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdy hetkeksi. Se saatat olla juuri sinä, elämäni rakkaus ja meiltä jää kaikki kokematta, suuri seikkailu tuntemattomaan, toistemme sielunmaisemaan. Itse asiassa, mitä enemmän olen häneen tutustunut, sitä enemmän hän on tuntunut oikealta, joten ei nyt anneta periksi.

        Joo mutta kun mulla on jonkinlainen itsekunnioitus kuitenkin. Että jos joku aloittaa viestin sanoilla että et ole mikään ihannenainen. Niin se oli siinä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun mulla on jonkinlainen itsekunnioitus kuitenkin. Että jos joku aloittaa viestin sanoilla että et ole mikään ihannenainen. Niin se oli siinä sitten.

        Itsekin epäilen, että tuo oli kyllä liian vahvasti sanottu, koska jos olen rehellinen, niin usein olen pitänyt häntä niin monessa kohtaa sopivana, että on vaikeaa toivoa parempaa. Rakkaus syttyy häneen ihan yhtäkkiä ilman että voin tunnevyöryä pysäyttää, ja se tunne ei ole vähäinen, ja tässä huumassa menee sitten hetki jos toinenkin. Näin tulee valvottua yöllä ja mietittyä, että mitä tämä oikein on. Itse asiassa tunne on pelottavan syvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin epäilen, että tuo oli kyllä liian vahvasti sanottu, koska jos olen rehellinen, niin usein olen pitänyt häntä niin monessa kohtaa sopivana, että on vaikeaa toivoa parempaa. Rakkaus syttyy häneen ihan yhtäkkiä ilman että voin tunnevyöryä pysäyttää, ja se tunne ei ole vähäinen, ja tässä huumassa menee sitten hetki jos toinenkin. Näin tulee valvottua yöllä ja mietittyä, että mitä tämä oikein on. Itse asiassa tunne on pelottavan syvä.

        Ihan hirveetä skeidaa. Veikkaan että et ole edes mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hirveetä skeidaa. Veikkaan että et ole edes mies.

        Olen mies. Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hirveetä skeidaa. Veikkaan että et ole edes mies.

        Kerro mikä siinä oli skeidaa? Mikä teki siitä hirvittävää? Sulla varmaan on sanavalmiina siihen selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mikä siinä oli skeidaa? Mikä teki siitä hirvittävää? Sulla varmaan on sanavalmiina siihen selitys.

        Se ei vaikuta aidolta . Jotenkin liikaa. Yli sanoja ilman tunnetta. Ei yhtään sovi aloituksen tekstiin kaikkine miettimisiin ja alentavaan sävyyn. Mä en ainakaan pääse yli tuosta aloitus tekstistä ja sen loukkaavuudesta. Sen jälkeen ihan sama mitä muissa viesteissä lukee. Niin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei vaikuta aidolta . Jotenkin liikaa. Yli sanoja ilman tunnetta. Ei yhtään sovi aloituksen tekstiin kaikkine miettimisiin ja alentavaan sävyyn. Mä en ainakaan pääse yli tuosta aloitus tekstistä ja sen loukkaavuudesta. Sen jälkeen ihan sama mitä muissa viesteissä lukee. Niin se vaan on.

        Selvä. Se on oma ratkaisusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Se on oma ratkaisusi.

        Kuka nyt lähtee mihinkään juttuun. Joka perustuu siihen että ensin horjutetaan toisen itsetuntoa. Saadaan vaikuttamaan jotenkin ettei kelpaa. Kyllä se takaraivossa kummittelee aina. Ikinä tuntenut kelpaavani mihinkään. Niin tuo nyt ois vihoin viimeinen asia. Mitä elämääni tarvitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt lähtee mihinkään juttuun. Joka perustuu siihen että ensin horjutetaan toisen itsetuntoa. Saadaan vaikuttamaan jotenkin ettei kelpaa. Kyllä se takaraivossa kummittelee aina. Ikinä tuntenut kelpaavani mihinkään. Niin tuo nyt ois vihoin viimeinen asia. Mitä elämääni tarvitsen.

        Ymmärrän hyvin. En tuntenut taustaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin. En tuntenut taustaasi.

        Ai hitsi mitä dialogia täällä käydään. Onko se tarkoitus, että käsitellään ne asiat jotenkin draaman keinoin? Niin kuin keskustelemalla täällä niin, että täällä on ns. roolit. Ap esittää itseään ja sitten siihen saapuu joku, jolle lankeaa se toinen osa. Ja hyvin näyttää sujuvan. Mutta ette te tosiaankaan toistenne taustoja tunne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hitsi mitä dialogia täällä käydään. Onko se tarkoitus, että käsitellään ne asiat jotenkin draaman keinoin? Niin kuin keskustelemalla täällä niin, että täällä on ns. roolit. Ap esittää itseään ja sitten siihen saapuu joku, jolle lankeaa se toinen osa. Ja hyvin näyttää sujuvan. Mutta ette te tosiaankaan toistenne taustoja tunne!

        Ei todellakaan. En minä kenenkään ihannenainen taatusti ole tai täyty mitään vaatimuksia . Eikä ole niin väliksikään. Mutta en ole niin tyhmää miestä vielä tavannut joka sen ois suoraan sanonut .


    • Anonyymi

      Mutta se kysymys lopulta kuulunkin olisitko valmis ottamaan sen muutoksen vastaan. Monesti tuota pyörittelen mielessäni ja olen tulkut siihen tulokseen, että sinä saattaisit ollla sopiva palanen, mutta pitäisi ensin suorittaa rräs testi joka on itsessään haastava, ihana ja mahtava. Jotenkin vain pakollinen, mutta ei tosissaan.

      • Anonyymi

        Rauhoitu jo.... =D


      • Anonyymi

        Tottakai olen rakas kaksoisliekkini. Täällä minä odotan sinua mies. En voi muutakaan.


      • Anonyymi

        Joku yrittää jäljitellä aloittajaa epäonnistuen surkeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku yrittää jäljitellä aloittajaa epäonnistuen surkeasti.

        Vain yksi sinä. ;) Ja minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olen rakas kaksoisliekkini. Täällä minä odotan sinua mies. En voi muutakaan.

        Mutta odota sinä miestä, koska niin minä voisin ehkä voisin haluta hänet eli vasraus naiselta


    • Anonyymi

      Olet siis tiivisti yhteydessä tähän naiseen?

      • Anonyymi

        Toivoisin voivani olla. Elämää konditionaalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin voivani olla. Elämää konditionaalissa.

        Et osaa painaa lähetä kirjoitetun viestin jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin voivani olla. Elämää konditionaalissa.

        olet varattu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin voivani olla. Elämää konditionaalissa.

        Miten minun elämäni liittyy siihen?


    • Anonyymi

      Yksi piirre, mikä tekee hänestä ei ihannenaisen, ja yksi mikä tekee edes lähelle sitä?

      • Anonyymi

        Menee liian tunnitettavaksi, jos kerron rehellisesti. Huonoa: sanotaanko, että toleranssi on aika alhaalla. Hyvää: hänellä on hyvä silmä nähdä tapahtumissa ym. komiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee liian tunnitettavaksi, jos kerron rehellisesti. Huonoa: sanotaanko, että toleranssi on aika alhaalla. Hyvää: hänellä on hyvä silmä nähdä tapahtumissa ym. komiikkaa.

        Tuo, mitä kirjoitin on rehellistä kyllä muuten, mutta olisi muitakin, ehkä keskeisimpiä asioita, joita en nyt voi tuoda esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee liian tunnitettavaksi, jos kerron rehellisesti. Huonoa: sanotaanko, että toleranssi on aika alhaalla. Hyvää: hänellä on hyvä silmä nähdä tapahtumissa ym. komiikkaa.

        Et tunne, voitko lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne, voitko lopettaa.

        Voin vakuuttaa, että tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne, voitko lopettaa.

        Miksi pitäisi lopettaa? En tiedä, mutta henkilö, joka kokee piirteet omikseen voisi ehkä ajatella noin. Ehkä. Mutta sinähän et ole hän, eikö niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo, mitä kirjoitin on rehellistä kyllä muuten, mutta olisi muitakin, ehkä keskeisimpiä asioita, joita en nyt voi tuoda esille.

        Tuskin hän niiin speciaali on etteikö esittämäsi piirteet pätisi useampaan vastaantulijaan, joten täsmennä ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hän niiin speciaali on etteikö esittämäsi piirteet pätisi useampaan vastaantulijaan, joten täsmennä ihmeessä.

        Ei mennä sitä tietä pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennä sitä tietä pidemmälle.

        Sitten jäät nuolemaan näppejäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee liian tunnitettavaksi, jos kerron rehellisesti. Huonoa: sanotaanko, että toleranssi on aika alhaalla. Hyvää: hänellä on hyvä silmä nähdä tapahtumissa ym. komiikkaa.

        Toleranssi aika alhaalla. Sopisi ehkä itseeni. Toisaalta pitäisi käsittää, että siellä on ennestään pohjalla jotain. Pöytä tulisi puhdistaa, että jokin voisi alkaa. Jotain on mennyt hieman pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toleranssi aika alhaalla. Sopisi ehkä itseeni. Toisaalta pitäisi käsittää, että siellä on ennestään pohjalla jotain. Pöytä tulisi puhdistaa, että jokin voisi alkaa. Jotain on mennyt hieman pieleen.

        Taustalla olevat elämänkokemukset voivat olla syynä. Toki, mutta tuollaiset asiat opitaan kotona, jos sitä opetetaan. En puhu niinkään suvaitsevaisuudesta, vaan kyvystä sietää epämiellyttäviä ihmisiä, jos ei nyt lähellään, niin ainakin puhua heistä kunniottavaan sävyyn. Muuten antaa itsestään kuvan omahyväisenä ihmisenä, ja se ei kaunista ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee liian tunnitettavaksi, jos kerron rehellisesti. Huonoa: sanotaanko, että toleranssi on aika alhaalla. Hyvää: hänellä on hyvä silmä nähdä tapahtumissa ym. komiikkaa.

        Eli sen pitäs sietää sulta kaikkea pashaa hymyillen vaan?
        Ei ihme että otti ritolat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toleranssi aika alhaalla. Sopisi ehkä itseeni. Toisaalta pitäisi käsittää, että siellä on ennestään pohjalla jotain. Pöytä tulisi puhdistaa, että jokin voisi alkaa. Jotain on mennyt hieman pieleen.

        Mitä tarkoittaa toleranssi alhaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sen pitäs sietää sulta kaikkea pashaa hymyillen vaan?
        Ei ihme että otti ritolat..

        Itse asiassa en tarkoittanut itseäni, vaan muita ihmisiä, joista sain kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa en tarkoittanut itseäni, vaan muita ihmisiä, joista sain kuulla.

        Kuulostat epämiellyttävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat epämiellyttävältä.

        Ei minun tietenkään tarvitse miellyttää kaikkia, enkä voikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taustalla olevat elämänkokemukset voivat olla syynä. Toki, mutta tuollaiset asiat opitaan kotona, jos sitä opetetaan. En puhu niinkään suvaitsevaisuudesta, vaan kyvystä sietää epämiellyttäviä ihmisiä, jos ei nyt lähellään, niin ainakin puhua heistä kunniottavaan sävyyn. Muuten antaa itsestään kuvan omahyväisenä ihmisenä, ja se ei kaunista ketään.

        Miksi epämiellyttävistä ihmisistä täytyisi puhua kunnioittavan sävyyn? Ehkä uskalsi juuri sinulle olla aito ja sinä odotat teeskentelyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi epämiellyttävistä ihmisistä täytyisi puhua kunnioittavan sävyyn? Ehkä uskalsi juuri sinulle olla aito ja sinä odotat teeskentelyä?

        Myös eräs toinen asia kiinnitti huomioni. Oletko varma ettei huomiota kiinnitämääsi asiaan liity projektio? Näemme toisessa vikoja, jotka ovat samoja kuin itsessämme. Itsessämme sen sijaan emme niitä huomaa. Ehkä joku toinen taas huomaa sinun omahyväisyytesi jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi epämiellyttävistä ihmisistä täytyisi puhua kunnioittavan sävyyn? Ehkä uskalsi juuri sinulle olla aito ja sinä odotat teeskentelyä?

        Siksi, koska minun arvoni sanovat niin. En tykkää ihmisten luokittelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös eräs toinen asia kiinnitti huomioni. Oletko varma ettei huomiota kiinnitämääsi asiaan liity projektio? Näemme toisessa vikoja, jotka ovat samoja kuin itsessämme. Itsessämme sen sijaan emme niitä huomaa. Ehkä joku toinen taas huomaa sinun omahyväisyytesi jne.

        Jos mennään oikein pitkälle spekuloinnissa, niin ehkä sitten voisi ajatella projektiota. En usko, että tässä tapauksessa on kyse siitä. Miksi ei? Siksi, koska hänen ei tarvitse joutua tekemään samoja kielteiseksi katsottuja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mennään oikein pitkälle spekuloinnissa, niin ehkä sitten voisi ajatella projektiota. En usko, että tässä tapauksessa on kyse siitä. Miksi ei? Siksi, koska hänen ei tarvitse joutua tekemään samoja kielteiseksi katsottuja juttuja.

        En ymmärrä vastaustasi. Projisointi on se asia, minkä sinä näet toisessa, joka on itsessäsi. Itsessäsi et sitä niin huomaa, kuin siinä toisessa. Mutta negatiiviset tuntemuksesi heräävät juuri siitä, että ne samat viat ovat sinussa itsessäsi myös, tavalla tai toisella. Mutta et kykene näkemään niitä itsessäsi vaan räikeästi näet ne toisessa. Ja se ärsyttää. Projektio on erittäin yleistä. Suurin osa terapeuteista syyllistyy siihen ja ovat siksi väärässä ammatissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa en tarkoittanut itseäni, vaan muita ihmisiä, joista sain kuulla.

        Höperöä kuunnella juoruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höperöä kuunnella juoruja.

        Niin on, samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä vastaustasi. Projisointi on se asia, minkä sinä näet toisessa, joka on itsessäsi. Itsessäsi et sitä niin huomaa, kuin siinä toisessa. Mutta negatiiviset tuntemuksesi heräävät juuri siitä, että ne samat viat ovat sinussa itsessäsi myös, tavalla tai toisella. Mutta et kykene näkemään niitä itsessäsi vaan räikeästi näet ne toisessa. Ja se ärsyttää. Projektio on erittäin yleistä. Suurin osa terapeuteista syyllistyy siihen ja ovat siksi väärässä ammatissa.

        Tiedän kyllä. Mutta hän tekee niitä juttuja ja luonteeltaan sellainen, ettei varmaan huomaa samoja muissa, joita sitten tarvitsisi moittia. Eli ei hän moiti niitä piirteitä, mitä hänellä
        itsellään on. Eli en näe pääseväni tuossa sen pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sen pitäs sietää sulta kaikkea pashaa hymyillen vaan?
        Ei ihme että otti ritolat..

        ei tuollaisista kannata valittaa


    • Anonyymi

      Maailma on puolillaan naisia, eiköhän sieltä sopiva ja riittävä ihannenaisesi löydy.

    • Anonyymi

      Eikö riitä jos on lähellä haluamaasi? Vaikea saada ihannenaista.

      • Anonyymi

        Kuka haluaa olla joku, jota ei oikeasti haluta?


      • Anonyymi

        Tässä kommentissa paistaa alemmuuskompleksi ja huono itsetunto. Kukaan omanarvon tunteva nainen suostu sellaisen kumppaniksi, joka ajattelee, että ei ole jotain tarpeeksi, mutta riittävä. Tuollaisessa suhteessa sairastuu hyvin äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kommentissa paistaa alemmuuskompleksi ja huono itsetunto. Kukaan omanarvon tunteva nainen suostu sellaisen kumppaniksi, joka ajattelee, että ei ole jotain tarpeeksi, mutta riittävä. Tuollaisessa suhteessa sairastuu hyvin äkkiä.

        Vain sun näkemys, kannattaa muistaa


      • Anonyymi

        Saattaa hyvin riittää. Hyvää tässä on se, että mitä pidempään häntä mietin, sitä sopivammalta hän tuntuu. Kuten jo aloituksessa totesin, sydän sanoo, että hän on sopiva. Sydämeni on hänestä hyvin innoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa hyvin riittää. Hyvää tässä on se, että mitä pidempään häntä mietin, sitä sopivammalta hän tuntuu. Kuten jo aloituksessa totesin, sydän sanoo, että hän on sopiva. Sydämeni on hänestä hyvin innoissaan.

        Aiotko siis kuunnella sydäntäsi vai järkeäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa hyvin riittää. Hyvää tässä on se, että mitä pidempään häntä mietin, sitä sopivammalta hän tuntuu. Kuten jo aloituksessa totesin, sydän sanoo, että hän on sopiva. Sydämeni on hänestä hyvin innoissaan.

        Mitä puljaamista siinä sitten enää on.


    • Anonyymi

      No minä en sinua halua. Olenko edes ikinä oikeasti halunnut? Enpä kuule osaa vastata tuohonkaan. Jätä jo rauhaan. Minun elämään et ole hyvää tuonut, et auttanut tai tukenut. Ansaitsen parempaa.

    • Anonyymi

      Olet niin jäärä saamaan naisen joka sopii tiettyyn ulkoiseen muottiin että jouduit puntaroimaan asiaa kauan koska hän ei sopinut siihen?

      • Anonyymi

        Ei, vaan ilmeisisti niin hölmö, ettei tajua mitä se vaatii. ”Laiska” sillä tavalla, huono mies siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan ilmeisisti niin hölmö, ettei tajua mitä se vaatii. ”Laiska” sillä tavalla, huono mies siis.

        Ei ole riittävästi tunnetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole riittävästi tunnetta

        Eikä pidäkään olla tuntemattomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pidäkään olla tuntemattomaan

        Mut ei myöskään kannata oppia tuntemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei myöskään kannata oppia tuntemaan

        Ei kiinnosta tollaisen ihmisen mielipiteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tollaisen ihmisen mielipiteet.

        Sarkasmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmia

        Olen niin väsynyt, etten sellaista välttämättä näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin väsynyt, etten sellaista välttämättä näe

        Sen käyttäminen pitäisi lopettaa kun valtaväestö ei ymmärrä sitä pirteänäkään.


    • Anonyymi

      Aloittaja on niitä aikamiespoikia, jotka on jääneet ilman naista juututtuaan instasta yms. omaksuttuun ihannenaiskuvaan.

    • Anonyymi

      Mikä on naisihanteesi?

    • Anonyymi

      Uskoni ihmiskuntaan on koetuksella kun luen tätä keskusteluja. Käsittämättömiä vajakkeja koko Suomi24 täynnä.

    • Anonyymi

      Mee lääkäriin!

    • Anonyymi

      painan talla hetkella 53 gk

    • Anonyymi

      Oletko hänen ihannemies?

    • Anonyymi

      Onko sulla mies taitoja? Millaista sun elämä on?
      Jos haluaisin esimerkiksi hankkia metsästyskoiran, onko sulla sille käyttöä?

    • Anonyymi

      Harmi että meillä vaikuttaa olevan niin samanlaiset elämäntavoitteet ja tyyli. Luonteiltamme emme sovi valitettavasti yhteen. Tarvitsen oinas-tyyppisen miehen koska olen itse samalla tavalla itsevarma venuksessa.

    • Anonyymi

      En myöskään usko että ymmärrät mitä olen kokenut, tai sitä missä kunnossa olen ja mitä se vaatii, jotta pääsen palautumaan.

      • Anonyymi

        Olen nuo kaksi edellistä kommentoijaa. Yleensä en kommentoi täällä juuri mitään. Tein nyt omien arvojen vastaisen poikkeuksen.


    • Anonyymi

      Onhan se lohduttavaa että ajattelet minua vielä mies. Jotenkin tunnistan sinut tuosta. En tietenkään ole ihanne sinun kriteereilläsi mutta ethän sinäkään voi taistella sitä vastaan mikä on tarkoitettu sinulle. Et sinäkään ole täysin ihannemies minulle ja silti kaipaan. Se johtuu siitä että näin on tarkoitettu ja me kuulutaan yhteen sanoi kuka tahansa mitä vaan, oli elämäntilanne mikä niin kaipaamaan jäätiin. Ei sille voi mitään.

    • Anonyymi

      Tämä kannattaa mennä sanomaan päin naamaa 😂

    • Anonyymi

      Nainen taisi olla fiksu, kun jätti sinut omaan arvoosi

    • Anonyymi

      jonnet ei muista

    • Anonyymi

      Tiedän, en blondi. Ja nekös sinua miellyttää.

      • Anonyymi

        Kuka nainen muka elää tällaisissa ajatusmaailmoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen muka elää tällaisissa ajatusmaailmoissa?

        Näen sen hänen käyttäytymisestään, mm. somessa.


    • Anonyymi

      ❤..

    • Anonyymi

      Kenenkään ei pitäisi tyytyä suhteeseen jossa arvioidaan ja arvostellaan ja osoitellaan vikoja. Joko hyväksyy toisen vikoineen ja kaikkineen tai antaa olla. Hyvä muistaa että jokunen muun mielestä hän on täydellinen vikoineen.

    • Anonyymi

      Miksi näitä vanhoja mollausketjuja nostellaan

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe