Miksi työlliset ovat aina niin vsyneitä ja syrjäytyneitä?

Anonyymi-ap

Kaupungilla harvoin näkee työllisiä, tai jos näkee, ne ovat erittäin väsyneitä ja istuvat kaljalla!
Aika kummallista, ettei vapaalla tee muuta kuinkaljottelee.
Työttömänä sitä katselee työllisten käyttäytymistä ja oloa, niin kyllä työllisen tunnistaa väsyneestä ja äkäisestä olemuksesta ja pukeutumisesta, syysyissä. Menkää ihmeessä harrastamaan ja piristykää, on kurja katsoo kun olette niin surullisia.
Tyttömyys on siksi ihanaa kun on virkee ja pirtee aina.

14

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla persoonallisuushäiriö...?

• Anonyymi

Aloitus on sekaisin kuin seinäkello.

• Anonyymi

Tämä on niin totta. Kateelliset työlliset kommentoi ja kiistää masentuneina keventääkseen omaa oloaan.
      Työttömät sanoo täyttä faktaa.

• Anonyymi

työtön joka kykenee tekemään töitä hakekoon työpaikan se kun elelee veronmaksajien kustannuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työtön joka kykenee tekemään töitä hakekoon työpaikan se kun elelee veronmaksajien kustannuksella

Ei kukaan kykene tälläisillä palkoilla töitä tekemään. Jos korvauksia saa enempi niin ei oo mitäänj ärkee maksaa siitä että menee töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan kykene tälläisillä palkoilla töitä tekemään. Jos korvauksia saa enempi niin ei oo mitäänj ärkee maksaa siitä että menee töihin.

niin Että korvauksilla vaan elelee vaikka on kykenevä työhön , ihmettelen vaan

• Anonyymi

Raskas on ilman palkkaa. Kun ei saa palkkaa, ei voi syödä hyvin ja se on tärkeää, jos tekee työtä. Työtön pystyy käymään kaupassa tarvittaessa ja voi syödä aina kun siltä tuntuu.

• Anonyymi

Kateelliset työttömät kommentoi kun niin katkeria kun ei ole sitä työtä.Normipalkkahan se on kun duunarilla jää käteen 2500eur, ni hieman eroa työttömään lusmuun joka500eur toimeentulotuella. Pariskunnalla voi olla yhteensä tulot n, 5000eur. kk.

• Anonyymi

No itä kummaa sitten työlliset huutelee ja vaatii lisää palkkaa, lakkoilee ja ihmettelee palkkaansa jos siihen olette tyytyväisiä? Ei kukaan tajuu tuollasta uhmaa ja äksyilyä.

Nauttikaa orjailusta. 2500 e ??? Työlisillä 5000 e... vedäppäs siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itä kummaa sitten työlliset huutelee ja vaatii lisää palkkaa, lakkoilee ja ihmettelee palkkaansa jos siihen olette tyytyväisiä? Ei kukaan tajuu tuollasta uhmaa ja äksyilyä.

siis työttömillä 5 000 e,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei usko työttömän höppänän sepostusta 5 tonnin tuloista :D :D

• Anonyymi

Puuta heinää sairaanhoiturit äksyilee kun 3000eur kk kuitenki käteen saa.Korona pirulainen lisäs hommia ja se myönnetään.

• Anonyymi

Mie oon työläinen ja tämä duuni v... niin paljon etten oikeesti tee töissä mitään. istun ja tupakoin ja luen lehtiä ja nettiä.

Olen saanu yhden varoituksen, ja vielä tarvin kaksi jotta työnantaja heittää mut pihalle. Sillon saan korvauksia kun minut heitetään pois. Jos ite lähtisin en saisi.

Toki tomin niin , ettei pomo huomaa mun tekevän sitä tahalleen. Myöhästyn töistä, teen huolimattomasti ym pientä vilunkia aina... myögästymisestä sain varotuksen... nyt ilmestyn likasissa ja epäsiisteissä vaatteissa, ja istun liian kauan syönässä.... näin.

• Anonyymi

Siis haluat että toiset maksaa ku; kelluttelet kotona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe