Ympärileikatut runkkaajat

Anonyymi-ap

Kertokaahan parhaita tekniikoita ympärileikatun kyrvän runkkaamiseen

32

1339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuten kerrota

    • Anonyymi

      parasta on vedellä ihan paljaalla kädellä. välillä ihan vähän koskettaen ja välillä reilusti puristaen

    • Anonyymi

      Varsinaisia runkkutekniikoita ei ole antaa. Mutta tässä on hyvä lelu joka helpottaa ja tämä voi toimia myös esinahan korvikkeena.

      https://www.sinful.fi/tenga-egg-masturbaattori-6-kappaleen-pakkaus. Tuo voi kuulostaa kalliilta, mutta tsekkaa noita muitakin seksikauppoja, sillä nuo on usein alennuksessa.

      Vaikka tuossa sanotaan että ne ovat kertakäyttöisiä, niin oma tuollainen on ollut käytössä jo reilu kaksi vuotta, niistä on kolme avattu ja yksikään ei ole mennyt rikki ja käyttöä on tullut jokaiselle noin 50 sessiota ja nuo sessiot ovat kestäneet pari kolme tuntia! Niitä on tungettu kullin kanssa myös tyttöystävän pilluun, joten kestävät erittäin rajua käyttöä!

      Tuon lisäksi osta "Wet stuff" nimistä liukuvoidetta. Älä annostele liukuvoidetta liikaa ja esimerkiksi noiden mukana tuleva pakkaus on käytännössä ERITTÄIN riittoisa ja meillä sitä on riittänyt esimerkiksi seksiin useita kertoja! Ihan pelkkä tippa riittää koska kiimatippasi lisää tuon lelun liikkuvuutta hiljalleen.

      Tuossa mainostetaan että eri munissa on kaikenlaisia harjanteita ja nystyjä, mutta ne ovat ihan turhia koska ne eivät tunnu missään. Se on pelkkää myyntijargonia jonka voit samantien unohtaa! Kuten sanottua, nuo myös kestävät hyvin karkeaakin käyttöä ja voit pestä ne helposti hanan alla ja pienellä määrällä tiskiainetta ja mitään erityisiä talkkeja et tarvitse. Käytön jälkeen huuhtele mällit pois viileällä vedellä (EI lämpimällä, sillä muutoin spermasi koaguloituu ja sitä ei saa enää pirukaan irti sen jälkeen)! Laitat vain puhtaan munan sen kuljetuskoppaan odottamaan seuraavaa käyttökertaa.

      Jos et halua tiskiainetta sekoittaa veteen (koska raaka tiskiaine on aika voimakasta), niin suosittelen ostamaan Fleshlight pesuainetta, sillä siinä on hyvä pullo, johon voit sen alkuperäisen pesuaineen loputtua sekoittaa tipan tiskiainetta puhtaaseen veteen ja se ajaa saman asian ja sillä pystyy helposti ruiskauttamaan pesuainetta leluille.

      Varmasti saat kaikenlaisia vinkkejä muista tekopilluista, mutta tuo tengamuna on hyvä vastine puuttuvalle esinahalle ja sen pesu on monta kertaa kätevämpää kuin alkaa huuhtomaan esimerkiksi fleshlightia puhtaaksi!

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! Onko teidät ympärileikattu lapsena vai aikuisena ja miten se on vaikuttanut seksiin ja runkkaamiseen?

      • Anonyymi

        itellä on lapsena. Itelle on vaikuttanut siten, että kestävyyttä on paljon kun ei ole niin herkkä vehje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä on lapsena. Itelle on vaikuttanut siten, että kestävyyttä on paljon kun ei ole niin herkkä vehje.

        Tykkäävätkö seksikumppanit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itellä on lapsena. Itelle on vaikuttanut siten, että kestävyyttä on paljon kun ei ole niin herkkä vehje.

        huomasin kans leikattu nussi mun peppua kauan ja helppo ottaa suihin syvälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomasin kans leikattu nussi mun peppua kauan ja helppo ottaa suihin syvälle

        Näiden syiden vuoksi haluaisin itse olla ympärileikattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomasin kans leikattu nussi mun peppua kauan ja helppo ottaa suihin syvälle

        Mistä löytyy leikattua kullia??? Haluan kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden syiden vuoksi haluaisin itse olla ympärileikattu

        Älä toivo ympärileikkausta. Kaveri joutui ympärileikkaukseen koska hänellä oli liian tiukka esinahka. Siihen mennessä olimme molemmat nauttineet yhteisistä runkuista muutaman vuoden ajan. Hän oli mukavan herkkä ja pystyin suihinoton aikana pitämään häntä pitkän ajan reunalla ennenkuin hän sai orgasmin. Mutta noin vuosi ympärileikkauksen jälkeen hän valitti kuinka seksi hänen tyttöystävänsä kanssa ei tunnu miltään kun terska on kuivunut ja sen iho on paksuuntunut ja olin huomannut saman myös suihinottaessa että kulli alkoi lopahtaa kun tuntoa ei meinannut saada.


      • Anonyymi

        Minut ympärileikattiin yli 50v. koska esinahka kiristi, toisinaan veresti kun oli erektio. Tämän jälkeen terska on tuntunut paremmalta, runkkaukset sujuneet mallikkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomasin kans leikattu nussi mun peppua kauan ja helppo ottaa suihin syvälle

        tykkää myös hyvästä kielestä ja tiukasta pepusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä toivo ympärileikkausta. Kaveri joutui ympärileikkaukseen koska hänellä oli liian tiukka esinahka. Siihen mennessä olimme molemmat nauttineet yhteisistä runkuista muutaman vuoden ajan. Hän oli mukavan herkkä ja pystyin suihinoton aikana pitämään häntä pitkän ajan reunalla ennenkuin hän sai orgasmin. Mutta noin vuosi ympärileikkauksen jälkeen hän valitti kuinka seksi hänen tyttöystävänsä kanssa ei tunnu miltään kun terska on kuivunut ja sen iho on paksuuntunut ja olin huomannut saman myös suihinottaessa että kulli alkoi lopahtaa kun tuntoa ei meinannut saada.

        kieli liikkeelle ja kovempi imu kyllä onnistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kieli liikkeelle ja kovempi imu kyllä onnistuu

        Onnistuu, mutta kuten itsekin sanoit, kun sen terskan iho kuivuu ja paksuuntuu, hermopäätteet jäävät paksuuntuneen ihon alle.

        Se heikentää tuntoa pahasti.

        Ympärileikkaus ei tee hyvää kalulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ympärileikattiin yli 50v. koska esinahka kiristi, toisinaan veresti kun oli erektio. Tämän jälkeen terska on tuntunut paremmalta, runkkaukset sujuneet mallikkaasti.

        Tämä kuulostaa tosi hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäävätkö seksikumppanit?

        kyllä tykkäävät. Ja tosiaan kestävyyttä tulee paljon lisää,


    • Anonyymi

      runkkauksesta en tiiä mutta suihin oyossa helppo pyörittää kieltä ympäri ei tarvi runkata kun saa lastin suuhun nam

    • Anonyymi

      Kitkanpuute on y-leikatuilla usein ongelmana. Paras keino on tämä että kun aloittaa runkkusession niin laittaa hiomapaperia kalun ympärille (hiomapinta kalua vasten). Siitä sitten vetelemään, ei kannata kuitenkaan ostaa liian karkeaa eikä varsinkaan liian hienoa paperia. Tuollainen P120 on just passeli karkeus sanon minä!

      • Anonyymi

        Kokeilin tätä ja täytyy myöntää että olit oikeassa! Juuri sopivasti kitkaa ja tuli elämäni orkut. Terska kyllä vuosi hieman verta joten en kokeile heti uudestaan


    • Anonyymi

      Itse en oo ympärileikattu, mutta runkatessa laitan usein reilusti kookosöljyä kouraan niin pystyy vetelemään kivasti myös terskan päältä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse runkkaan kalsareita hieroen kyrpään.

    • Anonyymi

      en tiiä mikä parasta mutta suihin otossa herkintä terskan ympäri kielen kans

    • Anonyymi

      runkkaa vitun idiootti, ei siihe mitää tekniikkaa ole vitun autisti idiootti tapa ittes vitun idiootti autisti retardi

    • Anonyymi

      Terskan tuntoherkyys kärsii ajan saatossa mutta kääntöpuolena tulee sitten se että voit antaa kullille kovempaa käsittelyä. Liukuvoidetta runsaasti niin tuntuu hyvältä pitkällä vedolla kullin juuresta terskan yli.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla on ympärileikkaus fetissi, haluaisin että olisin ympärileikattu että kaluni tuottaisi muille nautintoa. Itse joutuisin tekemään kovasti töitä että laukeaisin viimein

    • Anonyymi

      Laita se mun pilluun niin kyllä mä sulle näytäm mitä sillvotulla kyrvällä saa aikaan ;))
      Eija18

    • Anonyymi

      syvälle imu antaa kaverille kova puristus juuressa ja kieli mukaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Liukuvoidetta, tiukka puristus ja full drive

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe