mies on samaa mieltä, että naisten on jotenkin kehitettävä evoluutiota, että pahat rumat sanat jäisivät pois käytöstä
en usko, että avaruudessa olisi pahoja sanoja
naiset ovat yliluonnollisen lahjakkaita synnyttää uutta ja kehittää ihmiskunta
naisten on jollakin tavoin vakuutettava miehet olla puhumatta pahoja ääneen
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
tänään on leijona päivä elokuun leijonassa
viimeisiä leijona miehiä - Anonyymi
sanat on vaan sanoja. Merkityksellisiä symboleja. Se merkitsee miten sanat sanotaan ja mitä sanoilla pohjimmiltansa tarkoitetaan. Jos tuolin nimeksi olisikin valittu sana
"v-tu" niin se olisi täysin luonnollinen asia ja tarkoittaisi istumisvälinettä. Voisi sanoa hyvälle ystävällensä joka tulee kotiin vierailulle ; "tervetuloa. Astupa rakas ystäväni sisään, Takki pois päältä ja v-tun päälle istumaan. On niitä naisiakin joiden suusta tulee kauheita painokelvottomia sanoja. Niin että karskia miestäkin kauhistuttaa. - Anonyymi
Jassoo. Minä en sano lähiomaisilleni tervetuloa kotiini. Muut tapaan ulkoilun merkeissä tai lounaalla ,kahvilassa. Jokainen maksa itse ostoksensa.Minä en puhu pahaa selän takana sanon suoraan kuin asia on edessäni olevalle ihmiselle. Minua inhotaa miehet jotka väkisin yrittää lähestyä tehdä tuttavuus .Aihena suhde ja seksi. Kuka hitto vapaa nainen nuori tai vanha haluu jonkun jätkän miehen jolla ei muta mielessä kuin heti seksi.Ei mitän tajua ei sivistystä.Kun oma vaimo kuollut tai jättänyt miehen sen juomisen takia. Lulevat kaljasssa ovat kuin leijonat.Uskaltamatta mennä parin istuu ja kenties sieltä löytäisivät saman oloisen naisen joka myös juo,juo ja juo kaljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567815Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615390Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515293Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41231Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko45996