mies on samaa mieltä, että naisten on jotenkin kehitettävä evoluutiota, että pahat rumat sanat jäisivät pois käytöstä
en usko, että avaruudessa olisi pahoja sanoja
naiset ovat yliluonnollisen lahjakkaita synnyttää uutta ja kehittää ihmiskunta
naisten on jollakin tavoin vakuutettava miehet olla puhumatta pahoja ääneen
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
tänään on leijona päivä elokuun leijonassa
viimeisiä leijona miehiä - Anonyymi
sanat on vaan sanoja. Merkityksellisiä symboleja. Se merkitsee miten sanat sanotaan ja mitä sanoilla pohjimmiltansa tarkoitetaan. Jos tuolin nimeksi olisikin valittu sana
"v-tu" niin se olisi täysin luonnollinen asia ja tarkoittaisi istumisvälinettä. Voisi sanoa hyvälle ystävällensä joka tulee kotiin vierailulle ; "tervetuloa. Astupa rakas ystäväni sisään, Takki pois päältä ja v-tun päälle istumaan. On niitä naisiakin joiden suusta tulee kauheita painokelvottomia sanoja. Niin että karskia miestäkin kauhistuttaa. - Anonyymi
Jassoo. Minä en sano lähiomaisilleni tervetuloa kotiini. Muut tapaan ulkoilun merkeissä tai lounaalla ,kahvilassa. Jokainen maksa itse ostoksensa.Minä en puhu pahaa selän takana sanon suoraan kuin asia on edessäni olevalle ihmiselle. Minua inhotaa miehet jotka väkisin yrittää lähestyä tehdä tuttavuus .Aihena suhde ja seksi. Kuka hitto vapaa nainen nuori tai vanha haluu jonkun jätkän miehen jolla ei muta mielessä kuin heti seksi.Ei mitän tajua ei sivistystä.Kun oma vaimo kuollut tai jättänyt miehen sen juomisen takia. Lulevat kaljasssa ovat kuin leijonat.Uskaltamatta mennä parin istuu ja kenties sieltä löytäisivät saman oloisen naisen joka myös juo,juo ja juo kaljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään865171Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533326Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,712694Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621358Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?191203Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121086- 461040
- 411026
Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2291008