mies on samaa mieltä, että naisten on jotenkin kehitettävä evoluutiota, että pahat rumat sanat jäisivät pois käytöstä
en usko, että avaruudessa olisi pahoja sanoja
naiset ovat yliluonnollisen lahjakkaita synnyttää uutta ja kehittää ihmiskunta
naisten on jollakin tavoin vakuutettava miehet olla puhumatta pahoja ääneen
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
tänään on leijona päivä elokuun leijonassa
viimeisiä leijona miehiä - Anonyymi
sanat on vaan sanoja. Merkityksellisiä symboleja. Se merkitsee miten sanat sanotaan ja mitä sanoilla pohjimmiltansa tarkoitetaan. Jos tuolin nimeksi olisikin valittu sana
"v-tu" niin se olisi täysin luonnollinen asia ja tarkoittaisi istumisvälinettä. Voisi sanoa hyvälle ystävällensä joka tulee kotiin vierailulle ; "tervetuloa. Astupa rakas ystäväni sisään, Takki pois päältä ja v-tun päälle istumaan. On niitä naisiakin joiden suusta tulee kauheita painokelvottomia sanoja. Niin että karskia miestäkin kauhistuttaa. - Anonyymi
Jassoo. Minä en sano lähiomaisilleni tervetuloa kotiini. Muut tapaan ulkoilun merkeissä tai lounaalla ,kahvilassa. Jokainen maksa itse ostoksensa.Minä en puhu pahaa selän takana sanon suoraan kuin asia on edessäni olevalle ihmiselle. Minua inhotaa miehet jotka väkisin yrittää lähestyä tehdä tuttavuus .Aihena suhde ja seksi. Kuka hitto vapaa nainen nuori tai vanha haluu jonkun jätkän miehen jolla ei muta mielessä kuin heti seksi.Ei mitän tajua ei sivistystä.Kun oma vaimo kuollut tai jättänyt miehen sen juomisen takia. Lulevat kaljasssa ovat kuin leijonat.Uskaltamatta mennä parin istuu ja kenties sieltä löytäisivät saman oloisen naisen joka myös juo,juo ja juo kaljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665455Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti872775- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191924Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561241Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131143- 881115
- 901106