naisten on jollakin tavoin vakuutettava miehet olla puhumatta pahoja ääneen

Anonyymi-ap

mies on samaa mieltä, että naisten on jotenkin kehitettävä evoluutiota, että pahat rumat sanat jäisivät pois käytöstä

en usko, että avaruudessa olisi pahoja sanoja

naiset ovat yliluonnollisen lahjakkaita synnyttää uutta ja kehittää ihmiskunta

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tänään on leijona päivä elokuun leijonassa

viimeisiä leijona miehiä

• Anonyymi

sanat on vaan sanoja. Merkityksellisiä symboleja. Se merkitsee miten sanat sanotaan ja mitä sanoilla pohjimmiltansa tarkoitetaan. Jos tuolin nimeksi olisikin valittu sana
      "v-tu" niin se olisi täysin luonnollinen asia ja tarkoittaisi istumisvälinettä. Voisi sanoa hyvälle ystävällensä joka tulee kotiin vierailulle ; "tervetuloa. Astupa rakas ystäväni sisään, Takki pois päältä ja v-tun päälle istumaan. On niitä naisiakin joiden suusta tulee kauheita painokelvottomia sanoja. Niin että karskia miestäkin kauhistuttaa.

• Anonyymi

Jassoo. Minä en sano lähiomaisilleni tervetuloa kotiini. Muut tapaan ulkoilun merkeissä tai lounaalla ,kahvilassa. Jokainen maksa itse ostoksensa.Minä en puhu pahaa selän takana sanon suoraan kuin asia on edessäni olevalle ihmiselle. Minua inhotaa miehet jotka väkisin yrittää lähestyä tehdä tuttavuus .Aihena suhde ja seksi. Kuka hitto vapaa nainen nuori tai vanha haluu jonkun jätkän miehen jolla ei muta mielessä kuin heti seksi.Ei mitän tajua ei sivistystä.Kun oma vaimo kuollut tai jättänyt miehen sen juomisen takia. Lulevat kaljasssa ovat kuin leijonat.Uskaltamatta mennä parin istuu ja kenties sieltä löytäisivät saman oloisen naisen joka myös juo,juo ja juo kaljaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109