Noloa Mikko

Anonyymi-ap

Kyselytunnilla kerrankin avaat suusi, mutta kysyt oman puolueesi ministeriltä 🤣
Jouduttiin heti huomauttamaan asiasta. Nolo!

18

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään noloa. Aivan normaalia käytäntöä

      • Anonyymi

        Ei ole normaali käytäntö. Sinä olet kepuli ja näköjään myös tietämätön asioista. Se on noloa, että puhemies joutuu puuttumaan asiaan.


      • Anonyymi

        Normaalia Kepun jees,jees miehen suorittamaa oman puolueen imelää nuoleskelua.


    • Anonyymi

      Eikö seuraavissa vaaleissa äänestetä joku fiksu eduskuntaan tältä kulmalta???

    • Anonyymi

      Eikös ko. asia ollut esillä jo edellisen päivän uutisissa, tai jossain aihetta käsiteltiin!

      • Anonyymi

        Ei tullut riittävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut riittävästi

        Onko miki taas mokannut?


    • Anonyymi

      Kyllä hän on alueen paras ehdokas. Olin erityisen ylpeä Lappeenrannassa puheenjohtajakisassa, siellä näytti kyntensä esiintymistaidossa lausumalla runoja ja laulamalla. Oli paljon viihdyttävämpää kuunnella kuin muiden ehdokkaiden jorinat.

      • Anonyymi

        Näytti olevan paljon multaa vai oliko paskoa kynnenalusissaan. Helvatan huono ulosanti.


      • Anonyymi

        Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.

        Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
        Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
        Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
        Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
        Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...

        Mitä enemmän
        jaksat täällä vollottaa.
        Sitä enemmän
        Mikko ääniä saa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän
        jaksat täällä vollottaa.
        Sitä enemmän
        Mikko ääniä saa...

        Kyllä meitä Persuja ottaa pattiin, kun tämä palstan "päätoimittaja" pelaa Mikon pussiin. Ilman tätä palstaa ei Mikko ikinä pääsisi eduskuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän
        jaksat täällä vollottaa.
        Sitä enemmän
        Mikko ääniä saa...

        Sähän sälli oot runoa rustaamaan.


    • Anonyymi

      Onko nyt ohjeistettu ja riittävästi? Ähtäriläisenä hävetti viimeksi. Josko Mikko pääsisi vielä kerran ääneen tänä vuonna 😂

    • Anonyymi

      Miksi kokoomus ei enää puolusta oman kylän miestä eduskuntaan? Järkytyin, kun kahvitauolla kuulin, että kokoomuksella onkin oma ehdokas ja vielä Ähtärin ulkopuolelta.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.

        Saiki Mikko kiinalaistaustaisilta tahoilta vaalirahoitusta viime kerralla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe