Noloa Mikko

Anonyymi-ap

Kyselytunnilla kerrankin avaat suusi, mutta kysyt oman puolueesi ministeriltä 🤣
Jouduttiin heti huomauttamaan asiasta. Nolo!

18

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään noloa. Aivan normaalia käytäntöä

      • Anonyymi

        Ei ole normaali käytäntö. Sinä olet kepuli ja näköjään myös tietämätön asioista. Se on noloa, että puhemies joutuu puuttumaan asiaan.


      • Anonyymi

        Normaalia Kepun jees,jees miehen suorittamaa oman puolueen imelää nuoleskelua.


    • Anonyymi

      Eikö seuraavissa vaaleissa äänestetä joku fiksu eduskuntaan tältä kulmalta???

    • Anonyymi

      Eikös ko. asia ollut esillä jo edellisen päivän uutisissa, tai jossain aihetta käsiteltiin!

      • Anonyymi

        Ei tullut riittävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut riittävästi

        Onko miki taas mokannut?


    • Anonyymi

      Kyllä hän on alueen paras ehdokas. Olin erityisen ylpeä Lappeenrannassa puheenjohtajakisassa, siellä näytti kyntensä esiintymistaidossa lausumalla runoja ja laulamalla. Oli paljon viihdyttävämpää kuunnella kuin muiden ehdokkaiden jorinat.

      • Anonyymi

        Näytti olevan paljon multaa vai oliko paskoa kynnenalusissaan. Helvatan huono ulosanti.


      • Anonyymi

        Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.

        Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
        Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
        Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
        Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
        Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...

        Mitä enemmän
        jaksat täällä vollottaa.
        Sitä enemmän
        Mikko ääniä saa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän
        jaksat täällä vollottaa.
        Sitä enemmän
        Mikko ääniä saa...

        Kyllä meitä Persuja ottaa pattiin, kun tämä palstan "päätoimittaja" pelaa Mikon pussiin. Ilman tätä palstaa ei Mikko ikinä pääsisi eduskuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän
        jaksat täällä vollottaa.
        Sitä enemmän
        Mikko ääniä saa...

        Sähän sälli oot runoa rustaamaan.


    • Anonyymi

      Onko nyt ohjeistettu ja riittävästi? Ähtäriläisenä hävetti viimeksi. Josko Mikko pääsisi vielä kerran ääneen tänä vuonna 😂

    • Anonyymi

      Miksi kokoomus ei enää puolusta oman kylän miestä eduskuntaan? Järkytyin, kun kahvitauolla kuulin, että kokoomuksella onkin oma ehdokas ja vielä Ähtärin ulkopuolelta.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.

        Saiki Mikko kiinalaistaustaisilta tahoilta vaalirahoitusta viime kerralla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe