Kyselytunnilla kerrankin avaat suusi, mutta kysyt oman puolueesi ministeriltä 🤣
Jouduttiin heti huomauttamaan asiasta. Nolo!
Noloa Mikko
18
1186
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään noloa. Aivan normaalia käytäntöä
- Anonyymi
Ei ole normaali käytäntö. Sinä olet kepuli ja näköjään myös tietämätön asioista. Se on noloa, että puhemies joutuu puuttumaan asiaan.
- Anonyymi
Normaalia Kepun jees,jees miehen suorittamaa oman puolueen imelää nuoleskelua.
- Anonyymi
Eikö seuraavissa vaaleissa äänestetä joku fiksu eduskuntaan tältä kulmalta???
- Anonyymi
Eikös ko. asia ollut esillä jo edellisen päivän uutisissa, tai jossain aihetta käsiteltiin!
- Anonyymi
Ei tullut riittävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut riittävästi
Onko miki taas mokannut?
- Anonyymi
Kyllä hän on alueen paras ehdokas. Olin erityisen ylpeä Lappeenrannassa puheenjohtajakisassa, siellä näytti kyntensä esiintymistaidossa lausumalla runoja ja laulamalla. Oli paljon viihdyttävämpää kuunnella kuin muiden ehdokkaiden jorinat.
- Anonyymi
Näytti olevan paljon multaa vai oliko paskoa kynnenalusissaan. Helvatan huono ulosanti.
- Anonyymi
Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.
Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa...Kyllä meitä Persuja ottaa pattiin, kun tämä palstan "päätoimittaja" pelaa Mikon pussiin. Ilman tätä palstaa ei Mikko ikinä pääsisi eduskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa...Sähän sälli oot runoa rustaamaan.
- Anonyymi
Onko nyt ohjeistettu ja riittävästi? Ähtäriläisenä hävetti viimeksi. Josko Mikko pääsisi vielä kerran ääneen tänä vuonna 😂
- Anonyymi
Miksi kokoomus ei enää puolusta oman kylän miestä eduskuntaan? Järkytyin, kun kahvitauolla kuulin, että kokoomuksella onkin oma ehdokas ja vielä Ähtärin ulkopuolelta.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.
Saiki Mikko kiinalaistaustaisilta tahoilta vaalirahoitusta viime kerralla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449