Kyselytunnilla kerrankin avaat suusi, mutta kysyt oman puolueesi ministeriltä 🤣
Jouduttiin heti huomauttamaan asiasta. Nolo!
Noloa Mikko
18
1186
Vastaukset 18
- Anonyymi
Ei mitään noloa. Aivan normaalia käytäntöä
- Anonyymi
Ei ole normaali käytäntö. Sinä olet kepuli ja näköjään myös tietämätön asioista. Se on noloa, että puhemies joutuu puuttumaan asiaan.
- Anonyymi
Normaalia Kepun jees,jees miehen suorittamaa oman puolueen imelää nuoleskelua.
- Anonyymi
Eikö seuraavissa vaaleissa äänestetä joku fiksu eduskuntaan tältä kulmalta???
- Anonyymi
Eikös ko. asia ollut esillä jo edellisen päivän uutisissa, tai jossain aihetta käsiteltiin!
- Anonyymi
Ei tullut riittävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut riittävästi
Onko miki taas mokannut?
- Anonyymi
Kyllä hän on alueen paras ehdokas. Olin erityisen ylpeä Lappeenrannassa puheenjohtajakisassa, siellä näytti kyntensä esiintymistaidossa lausumalla runoja ja laulamalla. Oli paljon viihdyttävämpää kuunnella kuin muiden ehdokkaiden jorinat.
- Anonyymi
Näytti olevan paljon multaa vai oliko paskoa kynnenalusissaan. Helvatan huono ulosanti.
- Anonyymi
Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.
Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa...Kyllä meitä Persuja ottaa pattiin, kun tämä palstan "päätoimittaja" pelaa Mikon pussiin. Ilman tätä palstaa ei Mikko ikinä pääsisi eduskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa...Sähän sälli oot runoa rustaamaan.
- Anonyymi
Onko nyt ohjeistettu ja riittävästi? Ähtäriläisenä hävetti viimeksi. Josko Mikko pääsisi vielä kerran ääneen tänä vuonna 😂
- Anonyymi
Miksi kokoomus ei enää puolusta oman kylän miestä eduskuntaan? Järkytyin, kun kahvitauolla kuulin, että kokoomuksella onkin oma ehdokas ja vielä Ähtärin ulkopuolelta.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.
Saiki Mikko kiinalaistaustaisilta tahoilta vaalirahoitusta viime kerralla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3761513Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan811029Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.91923Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49748Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43735- 121715
- 60710
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10628- 50616
- 35614
- 52576
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84505- 48479
- 80470