Kyselytunnilla kerrankin avaat suusi, mutta kysyt oman puolueesi ministeriltä 🤣
Jouduttiin heti huomauttamaan asiasta. Nolo!
Noloa Mikko
18
1112
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään noloa. Aivan normaalia käytäntöä
- Anonyymi
Ei ole normaali käytäntö. Sinä olet kepuli ja näköjään myös tietämätön asioista. Se on noloa, että puhemies joutuu puuttumaan asiaan.
- Anonyymi
Normaalia Kepun jees,jees miehen suorittamaa oman puolueen imelää nuoleskelua.
- Anonyymi
Eikö seuraavissa vaaleissa äänestetä joku fiksu eduskuntaan tältä kulmalta???
- Anonyymi
Eikös ko. asia ollut esillä jo edellisen päivän uutisissa, tai jossain aihetta käsiteltiin!
- Anonyymi
Ei tullut riittävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut riittävästi
Onko miki taas mokannut?
- Anonyymi
Kyllä hän on alueen paras ehdokas. Olin erityisen ylpeä Lappeenrannassa puheenjohtajakisassa, siellä näytti kyntensä esiintymistaidossa lausumalla runoja ja laulamalla. Oli paljon viihdyttävämpää kuunnella kuin muiden ehdokkaiden jorinat.
- Anonyymi
Näytti olevan paljon multaa vai oliko paskoa kynnenalusissaan. Helvatan huono ulosanti.
- Anonyymi
Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Mikon lahjat riittävät juuri on sinne laulukuoroon ehkä jopa runojen lausuntaan. Väärä kaveri toimimaan eduskunnassa.
Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitos vierailut ähtärissä, laulua, runoa jne..
Mikosta ei ole kuin kulttuuriin..
Ei yhteiskunnallisia asioita hoitamaan...Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa...Kyllä meitä Persuja ottaa pattiin, kun tämä palstan "päätoimittaja" pelaa Mikon pussiin. Ilman tätä palstaa ei Mikko ikinä pääsisi eduskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän
jaksat täällä vollottaa.
Sitä enemmän
Mikko ääniä saa...Sähän sälli oot runoa rustaamaan.
- Anonyymi
Onko nyt ohjeistettu ja riittävästi? Ähtäriläisenä hävetti viimeksi. Josko Mikko pääsisi vielä kerran ääneen tänä vuonna 😂
- Anonyymi
Miksi kokoomus ei enää puolusta oman kylän miestä eduskuntaan? Järkytyin, kun kahvitauolla kuulin, että kokoomuksella onkin oma ehdokas ja vielä Ähtärin ulkopuolelta.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan oman edun miestä? Mikko pönkittää vain omaa asemaansa, muuta tavoitetta hänellä ei ole.
Saiki Mikko kiinalaistaustaisilta tahoilta vaalirahoitusta viime kerralla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402042Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411817Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1831456Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok691251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19993Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?18965- 63944
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14875