Sotakarkurit

Anonyymi

Miten venäläisiä sotakarkureita voidaan päästää maahamme turvapaikanhakijoina???

Tämähän tarkoittaa myös silloin sitä, että Suomesta pitää olla mahdollisessa sotatilanteessa lupa lähteä maasta ilman rangaistuksia, jos haluaa!!!

4

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, samoin tällaisia sotakarkureita tuli jokin aika sitten tuolta vähän eteläisemmistäkin maista.

• Anonyymi

Onhan Ukrainasta tulleet nuoret miehet samaten sotakarkureita samalla lailla, kauniina päivinä auton perässä kaljaa jota nautitaan isoin joukoin ihan arki-iltoina. Nämä kaljat suomen euroilla tulonsiirtoina heille annettu ja täällä eletään paratiisissa maksattaen kalliit vuokrat, ruoka ja ym menot velkarahoille. Sen lisäksi syötetään hurtat. Suomalaiset politiikot sokeita kaikesta tästä ja täällä nyt jo elätetty somaleita, irakilaisia ja agfaanit ym kymmeniä vuosia 5000€per pää, vailla mitään velvollisuuksia.

• Anonyymi

No ei ne kaikki ehkä ole olleet sotakarkureita. Niin tai nän, mutta tosiasia on, että vihreiden populismi imuttaa sisään "hyväosaiset pakolaiset", joilla on rahaa maksaa matkansa ja omaisuutensa lisäksi nostavat vielä tuet! Onneksi 2015 "kultaryntäyksestä" suurelle osalle selvisi, ettei tämä olekaan heille paratiisi....tosiasiassa, ne jotka näissä maissa olisivat avuntarvitsijoita ovat ne, jotka sinne lopulta jäävät ja joilla ei ole mahdollisuutta päästä pois ja joille isänmaa merkitsee ehkä vielä jotain.....ja näitä jos halutaan auttaa, se tulisi tapahtua paikan päällä.....

Turvapaikkajärjestelmä pitäisi romuttaa ja turvapaikan saajia pitäisi olla todellisuudessa erittäin vähään, kun karsitaan diipa daapa pakolaiset, sotarikolliset ja muut rikolliset pois!

Jotenkin tuntuu, että vihervasemmiston idealismi ohittaa kaikissa asioissa tavallisen maalaisjärjen tai sitten sitä ei vain ole heillä enää....

• Anonyymi

Jos kurvaat itärajalle autolla, niin et tosiaankaan tarvitse turvapaikkaa Suomesta. Venäjä on sen verta iso maa, josta varmaankin löytyy vielä piilopaikka sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      5265
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3580
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      503
      2399
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1628
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      145
      1325
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1012
    7. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1006
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      984
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      341
      969
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      937
    Aihe