PoIiisi haluaa tavoittaa Poliisi Lindgrenin uusien rikosten ja vahinkojen estämiseksi. Siksi poIiisi julkaisee hänen kuvansa ja pyytää yleisöltä havaintoja hänen olinpaikastaan. Lindgren on etsintäkuulutettu, ja hän oleskelee mahdollisesti Ruotsissa TukhoIman alueella tai Suomessa.
https://poliisi.fi/-/poliisi-etsii-terno-antero-lindgrenia
Terno Antero Lindgren on tuomittu useista törkeistä petoksista, niin sanotuista valepoliisijutuista. Lindgren on jättänyt palaamatta vankilaan, ja poliisi epäilee hänen saattavan syyllistyä uusiin petosrikoksiin pakonsa aikana. Uhreina hänen aiemmissa rikoksissaan ovat olleet iäkkäät ihmiset.
PoIiisi etsii Terno Antero Lindgreniä
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä tautta Ternoa vainotaan....onko ihonsa väri syynä sen??
- Anonyymi
lue aloitua,,selviää miksi on etsintäkuulutettu,,,,,,
- Anonyymi
Ei kiinnosta, ei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Eikö poliisien palkoilla vois tehdä työnsä ihan itse, eikä teettää niitä veronmaksajilla, jotka muutenkin sen autossa istumisen kustantaa.
Poliisikouluun muutenkaan mene kuin tyhmimmät.- Anonyymi
Kirjoituksesi perusteella sinun siis pitäisi mennä poliisikouluun?
- Anonyymi
Tälle vähemmistölle vanhusten kunnioittaminen on ollut kunnia asia.
Tietysti sitä voi kunnioittaa noinkin. Käydä tyhjentämässä vanhusten pankkitilit, niin ei tule ongelmia perinnönjaossa. - Anonyymi
Tuntomerkeiksi olisi riittänyt kun olisi kerrottu että lyhyet tummat hiukset, sininen takki, silmälasit, mustat housut ja rukkaset kädessä. Kuvan julkaisu oli turhaa.
- Anonyymi
Mannekiini vai manne kiinni ???
- Anonyymi
Saako ...valita?
- Anonyymi
juu tämähän pyöri joskus kemissä,,,,
- Anonyymi
Tuntomerkit, villatakki, nahkatakki ja kulmahousut. Kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749