PoIiisi haluaa tavoittaa Poliisi Lindgrenin uusien rikosten ja vahinkojen estämiseksi. Siksi poIiisi julkaisee hänen kuvansa ja pyytää yleisöltä havaintoja hänen olinpaikastaan. Lindgren on etsintäkuulutettu, ja hän oleskelee mahdollisesti Ruotsissa TukhoIman alueella tai Suomessa.
https://poliisi.fi/-/poliisi-etsii-terno-antero-lindgrenia
Terno Antero Lindgren on tuomittu useista törkeistä petoksista, niin sanotuista valepoliisijutuista. Lindgren on jättänyt palaamatta vankilaan, ja poliisi epäilee hänen saattavan syyllistyä uusiin petosrikoksiin pakonsa aikana. Uhreina hänen aiemmissa rikoksissaan ovat olleet iäkkäät ihmiset.
PoIiisi etsii Terno Antero Lindgreniä
11
243
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä tautta Ternoa vainotaan....onko ihonsa väri syynä sen??
- Anonyymi
lue aloitua,,selviää miksi on etsintäkuulutettu,,,,,,
- Anonyymi
Ei kiinnosta, ei ole tehnyt mulle mitään pahaa. Eikö poliisien palkoilla vois tehdä työnsä ihan itse, eikä teettää niitä veronmaksajilla, jotka muutenkin sen autossa istumisen kustantaa.
Poliisikouluun muutenkaan mene kuin tyhmimmät.- Anonyymi
Kirjoituksesi perusteella sinun siis pitäisi mennä poliisikouluun?
- Anonyymi
Tälle vähemmistölle vanhusten kunnioittaminen on ollut kunnia asia.
Tietysti sitä voi kunnioittaa noinkin. Käydä tyhjentämässä vanhusten pankkitilit, niin ei tule ongelmia perinnönjaossa. - Anonyymi
Tuntomerkeiksi olisi riittänyt kun olisi kerrottu että lyhyet tummat hiukset, sininen takki, silmälasit, mustat housut ja rukkaset kädessä. Kuvan julkaisu oli turhaa.
- Anonyymi
Mannekiini vai manne kiinni ???
- Anonyymi
Saako ...valita?
- Anonyymi
juu tämähän pyöri joskus kemissä,,,,
- Anonyymi
Tuntomerkit, villatakki, nahkatakki ja kulmahousut. Kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363