Hallitus on järjettömän hidas joka asiassa. Venäjän raja on saatava nopeasti kiinni, sillä sieltä voi pahimmillaan tunkea satojatuhansia Igoreita Suomeen.
”Mitä me teemme siinä vaiheessa, jos tulee paine sadoille tuhansille humanitaarisen viisumin hakemuksille? Silloin me todella olemme ongelmissa ihmisoikeusperiaatteiden kanssa. Nyt ei oikein ymmärretä sitä, että on miljoonia venäläisiä, jotka vastustavat Putinia hiljaisesti”, Lassila kysyi.
Kyllä Marinin hallitus on UMPISURKEA - venäjän raja kiinni nyt
Anonyymi-ap
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se sitten korona tai sota kaikki aika menee lakien tulkintaa selvitellen.. Oman ja eu n
- Anonyymi
Marini istuu setä putinin polvella ja kertoo iltasatuja
- Anonyymi
Tuleekohan siltä kävellen sotilaskuntoisia miehiä, pari miljoonaa, ja
demareiden ja p. risti lähettää
linja- autoja hakemaan niitä hotelleihin ja
sitten 4 vuoden sossutuet automaatille.
Jokaisella vielä bränikkä luuri, ja
perheenyhdistämisohjelmalla,
4 ”vaimoa” messiin.
Migri lausuu : me kyllä tunnemme ne kaikki,
koneinssit.
Sipilä antaa niille yhden talonsa.- Anonyymi
Vasurit on sivareita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749