Kauppaan meno ei oikein illalla kiinnosta paikallisen jengin vuoksi. Tupakoivat oven edessä ja huutelevat ohikulkijoille. Ottavat myös kuvia asiakkaista. Kaupan edusta on yleensä täynnä roskia ja piha-alue on varsinkin talvella hoitamaton ja täynnä jääkuoppia. Kaupalle johtaa yksisuuntainen ränni, josta on jo monta vuotta puuttunut pihalta poistuvalle kielletty ajosuunta merkki. Sieltä mummot, jotka eivät osaa peruuttaa, tuuppaavat pihalle ajajan eteen. Vaikka tahtoa väistää olisi, se ei aina onnistu, koska myös takanaolija on tulossa samalle kujanpätkälle. Todella huonosti hoidettu ja epäsiisti kauppa-alue ja parkkipaikka.
S-marketin räyhäjengi ja siivoamaton piha
Anonyymi-ap
0
184
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741