näyttää tälläisen keski-ikäisen lihaa syövän, autoilevan ja vielä valkoisen heteromiehen silmin jotenkin enemmän, tai vähemmän epäseksikkäiltä.
Suuremmissa määrin näillä on jo pelkästään hälyttävä ylipaino, huono käytös ja luotaantyöntävä olemus.
Nämä sitten kovaan ääneen arvostelevat ja suoraan dissaavat aivan avoimesti miehiä ja sen jälkeen puhuu vielä tasa-arvosta.
Itse he ei luonnollisesti kestä pienintäkään arvostelua itsestään.
Meneeköhän kaikki ihan oikein?
Musta feministit jotenkin
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on miesvihaaja kaikki!
- Anonyymi
On tämä sairaaksi mennyt. Nykyisin on jopa muotia miehinen avoin sortaminen ja pilkkaaminen, jopa suoranainen maalittaminen ja tämä hyväksytään täysin.
- Anonyymi
Vihreitä ovat kasvoiltaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879