Kertakaikkisen upeita busseja kulkee Tampereelta Helsinkiin

Anonyymi-ap

On kauan siittä kun olen bussilla kulkenut. Nyt pitkästä aikaa menin. Matkustin nyt Valkeakosken Liikenteellä. Ihana Suomessa tehty bussi. Ja niitä kulkee monia päivässä. Seuraavankin kerran kun menen bussilla, valitsen taas palvelevan Valkeakosken Liikenteen vuoron. Linja-autossa on tunnelmaa! Onkos palstalla muita mukavat Suomi-bussit löytäneitä? Onko kokemuksia Valkeakosken Liikenteen mukavista linja-autoista? Ystävällisistä kuljettajista? Edullisista lipuista? Siisteistä vessoista? Pöytäpaikoista? Kaikkea tätä löytyy. Olen todella tyytyväinen Valkeakosken Liikenteen huippulaadukkaaseen palveluun. Matkustan pian uudelleen!

27

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa liikkuvat bussit ovat lähes kaikki Suomessa koritettuja, Onnibussin kaksikerroksisia lukuunottamatta. Autotehtaan valmiiksi saakka rakentamat bussit ovat liian kalliita, eikä välttämättä sovi täällä kaukoliikenteeseen.

      • Anonyymi

        Onnibussin Van Hoolit sopivat erinomaisesti kaukoliikenteeseen. Myydään mieluummin 90 lippua 10 eurolla kuin 10 lipoua 90 eurolla. Edellinen on Laurin neroutta, jälkimmäinen paronien idiotismia.


    • Anonyymi

      Markkinointipäällikkö yrittääkin taas uuden tyyppistä markkinointia. Voin kertoa, että tällä hän taas kerran nolaa itsensä eikä asiakkaitakaan ole tiedossa näin läpinäkyvän "markkinoinnin" seurauksena.

    • Anonyymi

      Onhan nämä "upeita" busseja. Jokainen niistä lähes miljoona ajettuja entisiä lähiliikenteen autoja, joissa istumaväljyys on samaa luokkaa kuin onnibusseissa. Mukavuus on sitä tasoa, että joka kerran kyytiin erehtyy, ei varmasti toista kertaa erehdy.

      • Anonyymi

        Minä olen jo matkustanut lukuisia kertoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo matkustanut lukuisia kertoja

        Minunkin valintani on Koskin bussit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo matkustanut lukuisia kertoja

        Olet varmasti, mutta sinähän saat pienen palkan näiden siirtelemisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti, mutta sinähän saat pienen palkan näiden siirtelemisestä?

        Hulluus rehottaa, ai 5aatana!


    • Anonyymi

      Paroniherra aloittanut aiheen ja kehuu omaa firmaansa! Ei onnistu. Minä kumarran Lauria!

      • Anonyymi

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY.

        Ehkä kuitenkn yhä pyllistetty?


    • Anonyymi

      Kävitkö bussin veskissä? Vittu sentään, tehdään miljoonan maksava bussi ja Wc on 30cm x 30cm!!! Kuka helvetti on keksinyt että se tila on niin onneton?

      • Anonyymi

        Totta turiset. Kerran olen matkustanut OB:n VanHoolilla Porista Helsinkiin noin 6 vuotta sitten, enkä koskaan moiseen kulkineeseen enää astu. Junalla tai omalla autolla matkustan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset. Kerran olen matkustanut OB:n VanHoolilla Porista Helsinkiin noin 6 vuotta sitten, enkä koskaan moiseen kulkineeseen enää astu. Junalla tai omalla autolla matkustan.

        Onnibus MEGAn autoissa on nahkaistuimet, 3-pisteturvavyöt ja sähköpistokkeet tietokoneita varten jokaiselle matkustajalle. Näköalapaikat yläkerran eturivissä. Esteettömät paikat pyörätuolimatkustajille, 2 kpl. Tällaista varustelua ei Suomessa muiden liikennöitsijöiden busseista löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus MEGAn autoissa on nahkaistuimet, 3-pisteturvavyöt ja sähköpistokkeet tietokoneita varten jokaiselle matkustajalle. Näköalapaikat yläkerran eturivissä. Esteettömät paikat pyörätuolimatkustajille, 2 kpl. Tällaista varustelua ei Suomessa muiden liikennöitsijöiden busseista löydy.

        Ei ne nahkaistuimet, 3-pisteturvavyöt tai sähköpistokkeet tai muutkaan hienoudet yhtään auta silloin, kun WC on niin pieni, ettei sinne mahdu. Ainoa mahdollisuus on juna tai oma auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne nahkaistuimet, 3-pisteturvavyöt tai sähköpistokkeet tai muutkaan hienoudet yhtään auta silloin, kun WC on niin pieni, ettei sinne mahdu. Ainoa mahdollisuus on juna tai oma auto.

        Jos vielä tarkennetaan, ne nahkapenkitkin ovat tekonahkaa. Talvella inhottavan huono materiaali. Usein wc on poissa käytöstä tai täynnä, siitä ei siis silloin ole mitään iloa. Kaikkein ikävin asia on luokattoman ahtaat tilat ja siitä seuraava epämukavuus. Kerran olen matkustanut, siinä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta samalla matkalla.


      • Anonyymi

        Valkeakosken Liikenteen autojen, joita tämä ketju koskee, vessat ovat tilavat.


    • Anonyymi

      Kyllä! Valkeakosken Liikenteen kalusto on huippuhienoa.

    • Anonyymi

      Vinkki. Helsinki-Tampere -vuoroille voi Matkahuollon aikatauluhaussa kätevästi valita valikosta liikennöitsijän: Valkeakosken Liikenne. Näin haku näyttää pelkästään tasokkailla Pupubusseilla ajettavat vuorot.

      • Anonyymi

        Älä muuta virka. Ja palveluakin taas parannettiin vuoroja vähentämällä.
        No, onneksi OB vastaavasti lisäsi vuoroja Tre-Hki-välille.


      • Anonyymi

        Jukka kiittää hyvästä vinkistä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukka kiittää hyvästä vinkistä :)

        Jukka, minäkin kuljen Tampereelta Helsinkiin aina vain Valkeakosken Liikenteen vuoroilla.


    • Anonyymi

      Pupubusseissa haisee tosi pahalle.
      En matkusta ikinä enää niillä

      t.Erja-mummu

    • Anonyymi

      Pupubusseissa on töyket kuljettajat ja ne ovat sisältä likaisia.
      En matkusta enää ikinä

      t.Reino

      • Anonyymi

        Kuljettajat ovat siis sisältä likaisia. Mutta onko se niin paja juttu, eihän se sisäpuoli näy ulospäin?


    • Anonyymi

      Pupubussit ovat epämukavia ja runia
      Emme matkusta enää ikinä.

      t.Johanna ja Veikko

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe