Olen venäläinen mies. Pyydän anteeksi kaikilta Suomalaisilta, koska olen jo pitemmän aikaa levittänyt valheita Pietarista käsin. Minut on pakotettu tähän tehtävään, mutta nyt olen saanut tarpeekseni!
Käteeni lyötiin tänään palvelukseenastumismääräys, enkä usko eläväni enää kauan.
ANTEEKSI!
Aleksei Smirnov
Anteeksipyyntö
Anonyymi-ap
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ole toveri huoletta, putinin joukot teloittavat sinut kun pääset juoksuhautaan asti. T.Oleg Tatamovitsh
- Anonyymi
Taempana on tsetseenit jotka ampuu pakoon yrittäjät!
Putin ei ollut työpanokseen tyytyväinen,,siksi sinut valittiin!Et valehdellut tarpeeksi! - Anonyymi
Pakjjabnabjsyb oyyte ha utsejjttstsm erGBÄbeyts ib vcakkabbyt Syioneb gaggaggga Kuciferi bnauraa, suunnitelmieni mukaan :D
- Anonyymi
Älkää viitsikö enää kiusata kaveria jos oikeasti pyytää anteeksi. Saat anteeksi meiltä suomalaisilta ja kun sinut oli valehteluun pakotettuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867973Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1754209Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1822490Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302427Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17942097- 481621
- 491575
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s181519Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421284- 1661245