Olen venäläinen mies. Pyydän anteeksi kaikilta Suomalaisilta, koska olen jo pitemmän aikaa levittänyt valheita Pietarista käsin. Minut on pakotettu tähän tehtävään, mutta nyt olen saanut tarpeekseni!
Käteeni lyötiin tänään palvelukseenastumismääräys, enkä usko eläväni enää kauan.
ANTEEKSI!
Aleksei Smirnov
Anteeksipyyntö
Anonyymi-ap
4
129
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ole toveri huoletta, putinin joukot teloittavat sinut kun pääset juoksuhautaan asti. T.Oleg Tatamovitsh
- Anonyymi
Taempana on tsetseenit jotka ampuu pakoon yrittäjät!
Putin ei ollut työpanokseen tyytyväinen,,siksi sinut valittiin!Et valehdellut tarpeeksi! - Anonyymi
Pakjjabnabjsyb oyyte ha utsejjttstsm erGBÄbeyts ib vcakkabbyt Syioneb gaggaggga Kuciferi bnauraa, suunnitelmieni mukaan :D
- Anonyymi
Älkää viitsikö enää kiusata kaveria jos oikeasti pyytää anteeksi. Saat anteeksi meiltä suomalaisilta ja kun sinut oli valehteluun pakotettuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,961712Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?851399- 811385
- 63936
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan164905Mustikanpoimintaa
Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika93874Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl45847- 58750
Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon133709Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu21675