Oli sen verran erikoinen ja hyvä kissa , että pistetään 10 kertainen tai 100 kertainen korvausvaade !!!
jos sen erikoisen kissan omistaja vaatii korvaukset
8
137
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, 10000€ /kissa valtiolta korvauksia omistajalle! Ja jokaiselle suomalaiselle eläintenystävälle 1000€ tilille verottomana turhaan aiheutetusta henkisestä kärsimyksestä! Ja tulli vie ne pilkunnussija-eläinlääkärit sieltä Itä-Suomesta pikakyydillä Venäjälle Venäjän armeijan pojille sopankeittäjiksi! Harasoo!!
- Anonyymi
Entäs Pohjanmaan pässinmunaeläinlääkäri
- Anonyymi
Ehdottomasti hänen on korvauksia saatava eläinystävän menettämisen tuoman kärsimyksen takia. On hirveää mitenkä ammattitaidottomia henkilöitä löytyy eri aloilta. Tunareita pääsee virkoihin. Ja lisää pitäs koulutuksista säästää vaikka on todettu Suomalaisten tyhmentyneen, mikä on erittäin helppo uskoa.
- Anonyymi
Kissaparka menetti henkensä turhaan, ilkeiden, kotirauhaa häirinneiden, asiatta tontilla hiippailleitten varkaiden takia ja tyhmän lopetuspiikin antajan. Olisiko virkasuhteen jatkon suhteen syytä harkita onko oikeasti tarpeeksi kyvykäs vastuulliseen virkaan se nainen vai löytyisikö joku toinen hoitamaan ne hommat jatkossa? Asiaa ei saa unohtaa ja villaisella painaa. Teko on ennenkuulumaton mielestäni. Tapaukset pitää tutkia, ei hutkia varsinkaan ventovieraan sanaan sokeasti uskoen.
Toivottavasti tontilla asiatta hiippailijat menevät seuraavaksi kutsumatta pihalle jota vartioi pitbull tai vastaava asiansa osaava vahtikoira.
Tosin silloinkin kauhisteltaisiin tässä tyhmien valtakunnassa millaisia petoja yksityishenkilöt saavat omistaa! - Anonyymi
Ei hän mitään korvauksia saa, ei tietenkään.
Rikollinen henkilö, kerrassaan rikollinen.
Päästi luontoon haitallisen vieraslajin vastoin Suomen Lakia.
Sakkoa hän ansaitsee tai vankeutta, ei suinkaan korvauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissaparka menetti henkensä turhaan, ilkeiden, kotirauhaa häirinneiden, asiatta tontilla hiippailleitten varkaiden takia ja tyhmän lopetuspiikin antajan. Olisiko virkasuhteen jatkon suhteen syytä harkita onko oikeasti tarpeeksi kyvykäs vastuulliseen virkaan se nainen vai löytyisikö joku toinen hoitamaan ne hommat jatkossa? Asiaa ei saa unohtaa ja villaisella painaa. Teko on ennenkuulumaton mielestäni. Tapaukset pitää tutkia, ei hutkia varsinkaan ventovieraan sanaan sokeasti uskoen.
Toivottavasti tontilla asiatta hiippailijat menevät seuraavaksi kutsumatta pihalle jota vartioi pitbull tai vastaava asiansa osaava vahtikoira.
Tosin silloinkin kauhisteltaisiin tässä tyhmien valtakunnassa millaisia petoja yksityishenkilöt saavat omistaa!Ja syyhän on täysin eläimen omistajan.
Ei olisi pitänyt tuoda Suomeen haitallisia vieraslajeja.
Siinä mielessä ikävää, että syytön eläin joutui kärsimään.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset palvovat pyhinä pykäliä ja lakeja. Tämä on hyvin tyypillistä suomalaisille, on yhä verenperintöä Venäjän sorron alla olosta aikoinaan. Suomalainen on nöyrä ja kiltti (selvinpäin), ja laki on hänelle niinkuin luetaan, vaikka sen hinta olis turhia ihmis- ja eläinkuolemia! - Pitää muistaa, että Suomen laki on vain ohjenuora, ei kuin lestojen Raamattu tai Islamin hirmuvalta. Suomen laki antaa mahdollisuuden muistaa, että laki ja OIKEUS eivät ole sama asia. Oikeuden noudattaminen on tärkeintä, ja lakipykälän sokea ja harkitsematon noudattaminen esim. elävän olennon hengenriistäminen, on ihmisen typeryyttä ja julmuutta!
- Anonyymi
No nythän sinä vasta oikein tosi höpötyksen päästit näppäimistöltäsi!
Lähtökohta on se, että kaikki noudattavat kaikkia lakeja, eikä suinkaan se, että jokainen voi itse valita ne lait, joita milloinkin noudattaa.
Periaatteessahan lait ovat yhteisesti sovittuja sääntöjä ja käyttäytymismalleja, joiden mukaan kaikkien oletetaan toimivan.
Sitäkin sopii miettiä, että mitä järkeä on ensin risteyttää villieläin ja kotikissa pelkästään omaksi huvikseen ja luoda siten sekasikiöitä, jotka sitten vielä lisäksi päästetään vapaaksi luontoon häiriköimään lähiympäristöään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765