Kysyttäessä viitaten oikeuskanslerin lausuntoon, että viisumikielto voidaan laatia vaikka heti, Marin vastasi, että viisumiasiassa olemme kuulleet eri tahoja ja eri mielipiteitä. Marin siis rinnasti oikeuskanslerin sanomisen kenen hyvänsä yksittäisen hörhön mielipiteeseen eikä merkittäväksi, vaikka oikeuskansleri esittää valtion korkeimman oikeusasteen käsityksen asiasta. Ei oikeuskanslerin lausunto ole vaan yksi mielipide. Marinilla voi olla mielipiteitä, mutta ei mitään käsitystä oikeudesta.
Eilen kyselytunnilla Marin vähätteli oikeuskanslerin mielipidettä.
5
266
Vastaukset
- Anonyymi
Marin on saattanut Suomen naurunalaiseksi maailmalla sallimalla venäläisten tulon Suomeen. Ei uskalla/halua laittaa rajoja kiinni, ei sitten millään!
- Anonyymi
punikki on punikkien punikki eikä se muuksi muutu. kun vielä on perinteeet ja geenit sinne suuntaan on suomella naurunalainen pääministeri
- Anonyymi
Suomi on oikeusvaltio vaikka jotkut väittävät jotain muuta:
https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2022/09/24/kuka-huutaa-koviten/
-Rajat kiinni -retoriikka on tehokasta ja tunteisiin käyvää, mutta käytännössä se ei mene näin. Meillä viranomaiset joutuvat noudattamaan lakia.
Näin sanoi entinen populistijohtaja Timo Soini eilisaamun Jälkiviisaissa, ja hän tietää mistä puhuu. Huutaminen on helppoa, mutta tekeminen vaikeampaa. Kerroin toissapäivänä oikeusvaltion toiminnasta, ja palaute oli tuttua. Minä en tiedä mistään mitään ja rajat vain kiinni heti. Perussuomalaiset ovat monta päivää huutaneet rajoja kiinni, mutta eivät ole perustellusti esittäneet yhtään lakipykälää, jonka perusteella rajat voitaisiin sulkea. Ajatus on ollut, että jos tahtoa löytyy, niin lakikin löytyy. Tähän huutokuoroon yhtyivät valitettavasti myös kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo ja entinen oikeusministeri Antti Häkkänen.
Ilmeisesti he itse olisivat sulkeneet rajan ja miettineet laillista perustetta jälkikäteen, jos sittenkään. Niin toimitaan joissain maissa, mutta ei oikeusvaltiossa. Oikeusvaltiossa kaiken viranomaistoiminnan on perustuttava lakiin. Nyt kun laki on löytynyt, niin perussuomalaiset näkyvät pitävän sitä omana ansionaan. - Anonyymi
Marinin hallitus on mitätön, kuin tuhnu pieru.
- Anonyymi
Oikeuskanslerilla on vain mielipide Marinin mukaan. Se ei velvoita yhtikäs mihinkään. Marinin mukaan se on saman arvoinen kuin jauhojengin ja bileporukan hörhöimmän jäsenen. Näin Suomea johdetaan vastuullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884