Olen keskustellut heidän kanssaan karmasta ja reinkarnaatiosta. He uskovat siihen.
Toinen heistä asuu naisen kanssa ja toinen on taas hyvin seksikkään oloinen sinkkunainen ❤️❤️❤️❤️
Tunnen parikin naispappia
12
<50
Vastaukset
Niin ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos...
- Anonyymi
Itsekin uskon että naispapit ovat usein kääntyneet mystisiin itämaisten oppien linjoille.
- Anonyymi
tuliko jeesus heihin ?
- Anonyymi
Jeesus tuntee ne sinuakin paremmin, kyllä tuntee.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että saattaisit itsekin haluta asua naisen kanssa. Ihan vain varoituksena sellainen, että ne saattava sitten uudelleensyntymisen lisäksi uskoa muihinkin yliluonnollisiin juttuihin kuten siihe, että WC-istuimen rinkkaa ja kantta tulee pitää ala-asennossa silloin kun pönttöä ei käytetä.
- Anonyymi
Ei aloittajalla sisävessaa ole. Käy pihan perällä.
- Anonyymi
Itämaiset uskomukset eivät kuulu kristinuskon piiriin,-ovat saatanasta.Ilmankos raamatussa lukee::Nainen vaietkoon seurakunnassa.
- Anonyymi
Kaksi pappia siis uskoo sinun keskustelleen heidän kanssaan karmasta ja reinkarnaatiosta. Tämä voisi olla totta. Hmm.. vastaan: Totta.
- Anonyymi
Jälleen syntymistä❤️❤️ on opetettu varhaiskristillisyydessä.
Oppi on poistettu Raamatusta jossain kirkolliskokouksessa Konstanttinopolissa muinoin. - Anonyymi
Olettamukseni on nais papista ! että hän on todella vakaumuksestaan hakeutunut papin virkaan siis rehellisen uskonnollinen . Mies taas on etsinyt kevyttä hyvin palkattua duunia ja päätynyt papin virkaan .
- Anonyymi
Kyllähän sitä nais pappia,sukupuolella ei niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871863Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1571331YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651012
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82941Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli87862Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810