Onko Suomi ylivoimaisesti kovin maa maailmassa?

Anonyymi-ap

Venäjä on sanonut päävihollisekseeen lännen ja presidenttimme on kertonut, että se olemme me. Samaan aikaan Suomeen otetaan asekuntoista venäläistä jonossa raja-asemien kautta.
Esimerkiksi USA ei ole koskaan uskaltanut osoittaa venäläistä sotilasta aseella. Ei edes ole perinyt maksua Neuvostoliittoon luovuttamistaan aseista. Miten paljon kovempi maa Suomi onkaan kuin USA? Tästä antaa viitteen jenkkikernraalien arvio: "Suomi yksin murskaisi Venäjän..."
Voisiko raja-asemiemme aukipitäminen ollakin ansa venäläisille ja helpotus pohjalaisille? Viimeksimainittujenhan ei sitten tarvitse lähteä itärajalla tai Helsinkiin sotimaan, kun sotimisen voi aloittaa jo lakeuksilla tahi viimeistään Tampereella?

Suomi taitaa olla niin kova maa, että Putiniakin pelottaa? Vai miten tämä on?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan aloitus aika soopaa.

      Mutta on kyllä vaikea asia pysäyttää joku rajalla, jos viisumin on myöntänyt Sveitsi tai Ranska tai Saksa.

      Turismin voi lopettaa heti.

      Entäs sitten se kysymys, milloin ihmisestä tulee turvapaikanhakija, jos ollaan viemässä vankilaan 10 vuodeksi, jos ei lähde taistelemaan Ukrainan maaperälle veljeskansaansa vastaan?

      Hmm, koska ammutaan omaan jalkaan?

      • Anonyymi

        "Onhan aloitus aika soopaa."
        Aloittajana totean, että minähän vain kysyin.


      • Anonyymi

        Kyllä on. Ja aloittaja vielä vääntää peräänkin. Trollausta melkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onhan aloitus aika soopaa."
        Aloittajana totean, että minähän vain kysyin.

        "Onhan aloitus aika soopaa."

        Sen "aika" sanan voisi vähintäänkin jättä pois tai paremminkin korvata sanalla "täyttä."
        Pelkkä pellehän tuo aloittaja´on.


    • Anonyymi

      Meillä on aina rajat auki niin kauan kuin vihreät ja demarit ovat päättämässä.

    • Anonyymi

      Ei venäläiset asevelvolliset ole mitään sotapakolaisia,ei Venäjällä ole sotaa,se on Ukrainassa minkä ovat itse tehneet.Ja sielläkin se on erikoisoperaatio,ei ole mitään velvollisuutta ottaa niitä mihinkään maahan.Pysykööt venäjällä ja kapinoitkoot putinin hallintoa vastaan siellä venäjällä,kummaa puhetta että niitä pitäisi turvaan ottaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On. Kovin maa nuolemaan eurostoliiton persettä.

      • Anonyymi

        Ei saa edes rajaa kiinni venäläisiltä.


      • Anonyymi

        Mikään muu maa ei nuole eurostoliiton persettä niin paljon kuin Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään muu maa ei nuole eurostoliiton persettä niin paljon kuin Suomi.

        Kommunistisen eurostoliiton.


      • Anonyymi

        Vai mitä punaiset


    • Anonyymi

      Me emme olleet heidän päävihollisiaan, mutta presidenttimme nykyhallituksineen ja eduskuntineen teki meistä sellaisia. Ja te eräät vieläpä jatkatte!

      Minulle venäläiset eivät ole vihollisia, enkä usko, että hekään pitävät minua vihollisenaan.

      Mutta lietsomanne ydinsodan seurauksena Suomesta tulee pian parilla napinpainalluksella katoamaan heidän sekä ystävänsä että vihollisensa.

      • Anonyymi

        On tietysti hitusen haastellista yrittää kuulua läntiseen nk. arvoyhteisöön samaan aikaan kun siitä seuraa välitön aktiivinen iskanderlavetti ydiniskuriski venäjän puolelta.

        Mutta tänään mielestäni toimivat kuten viro ehdottomasti tahtoi mutta kuitenkin siten, että jättivät perhesyistä jne. rajan auki, jk signaloi sivistystä, jk de-eskaloi oleellisesti ydiniskun välitöntä uhkaa Suomen ilmatilassa.

        Jos ww3 alkaa huomenna, Suomi jää turkin ja tämänpäiväisen siirron vuoksi henkiin. Joka on tietysti hyvä asia, jos suomalaisista tykkää. Ulkoasanelijat eivät tykkää suomalaisten lähimmäisrakkaudesta, mutta se jääkööt heidän ongelmakseen - sinne missä ovatkin.


      • Anonyymi

        Ydinsotaa ei tule ihan äkkiä. Jos koko maailman väestö tuhotaan, kuka hyökkää Israelin kimppuun lopunaikoina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ydinsotaa ei tule ihan äkkiä. Jos koko maailman väestö tuhotaan, kuka hyökkää Israelin kimppuun lopunaikoina?

        Googin sotajoukko tulee hyökkäämään lopunaikoina Israeliin, eikä se ole mahdollista jos maailman väki on tuhottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googin sotajoukko tulee hyökkäämään lopunaikoina Israeliin, eikä se ole mahdollista jos maailman väki on tuhottu.

        Raamattu ennustaa tämän hyökkäyksen.


    • Anonyymi

      Suomi on kovin

      • Anonyymi

        Posiitiivinen ongelma on se, että tuo on totta. Ja nimenomaan tuon tähden Suomi meinataan täystuhota kamikazettamalla tää venäjää vastaan. Sitä ei vain oivalleta, että se reaalisyy tuolle on Suomen kansan luoma kollektiivinen värähtelytajuus, joka viehättää Luojan armoa ihmis ja luomakunnalle, koska lähimmäisenrakkaus. Tuo on toisiksi syvin syy sille, miksi Suomi on näin kovan KESKITETYN paineen alla. Ensimmäinen on näiden sielujen välitön siirto helvettiin, ENNEN kun saavat kokea ihmeitä ja Luojamme. Koska sen jälkeen kun yhteys on jo muodostunut.. nää sielut menevätkin Taivaaseen.

        sauli puhuu siitä että mahdollisuus on avattu. totta, mahdollisuus segregaatiolle jota ulkoasanelevat tahot Suomelle välttämättä haluavat viedäkseen meidät sotaan. Mutta todellisuudessa.. sauli pyöritti asiat Suomen kansan edun mukaisesti, sivistys voitti ja ulkoasanelijat saivat imeä tänään ihkaomaa tuttipulloaan.

        tänään, oli päivä, jolloin Suomi alkoi ravistaa todenteolla jo kahleitaan. Jäätävää rohkeutta saulisannoilta, ja melkeinpä pikkuinen ihmekin että tällaista voi edes olla olemassakaan, tuntien paremminkin kuin hyvin millaisia riskejä saulisannat tän kanssa ottivat.

        ..minä olin vähän surullinen aikani, kun en ymmärtänyt miksi Jeesus edelleen saulisannoja rakastaa... kun eiväthän halua pelastua Taivaaseen taikka muita sinne pelastaa. mutta katso ja näe kuinka minä olin onnekseni väärässä ja Jeesus, kuten aina, heidänkin kahden suhteen oikeassa.

        Tällainen on minun Jumalani; saa minut iloitsemaan koska olin väärässä.

        kunpa tuntisivat kumpikin Jumalamme. kunpa saulisannat vain tuntisivat hekin Jeesuksen.. kuinka täydellisen kaunista se voikaan olla.. :)


      • Anonyymi

        Missä asiassa?


    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Se on vain poliittista retoriikkaa, jolla media retostelee ja peloittelee myydäkseen enemmän lehtiä. Kansalaisten kannattaisi tajuta että paremmin pärjäisivät ilman turhaa "tietoa", jota iltalehdistö syytää silmille (myynti ja mainostus tarkoituksessa).

    • Anonyymi

      Riiipuu miten se nyt sit suomijenkkinato vs ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe