eiköhän noita ratoja oo jo liikaa lapualla,tenavat pitääs ajaa muhin lajeihin eikä mihinkään kiekon viskomisee
frispiigolf
Anonyymi-ap
4
321
Vastaukset
- Anonyymi
Mee ajamahan.
- Anonyymi
Äläkä valita.
- Anonyymi
Sitten joku sytelä punakaartista ampu kummakki.
- Anonyymi
Kyllä näin on jämpti. Ei tuallaasia juppien lajia saa olla. Pitää vaan hiihtää ja piäniä klapia välillä ja syärä puurua. Muuta ei saa harrastaa, kyllä son jämpti näin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681