te hallituksen päätökset olette viimeisen virheen tehneet ,rautarouvat hallitsee 3 maata -tuhon tiellä olette kun venäjän kanssa vihan rakensitte .50 v ajan suomi on ollut venäjän kanssa ystäviä tuhositte kolmessa viikossa kaiken käsittämöntä älytöntä me kansalaiset sitten maksamme laskun .ja te herrat hesan syötte vain edelleen hyviä ruokia .kaikki on ilmaista teille .vai pitäisi äänestää hah ja vielä hah .en kannata kokoomusta ,mutta yli puoluerajoijen niin sanottu äänestän petteri orpoa että saataisiin kunnon pääministeri .hänessä on luonetta ja jämäkkyytta ,olisi ollut orpo pääministerinä niin ei olisi suomi suossa .kun marin kaiken sotki ja velkaa ,velan päälle mitä tuon ikäiseltä voi odottaa pilettäjä että kauppa suhdeet venäjään jää orpon raskaaki työksi. joka ei varmasti onnistu .että kannatan venäjää . sitä saa mitä tilaa terveisin äiti venäjä
äiti venäjä
Anonyymi-ap
1
264
Vastaukset
- Anonyymi
Että ihan teitittelet hallituksen päätöksiä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584