Ajattele, vieläkin tätä haaveilen. Ystävä, jolle voisi kertoa asioista. Kyllä se hieman itsekäs toive on. Kysehän on omasta tarpeestani. Minulla on tarve sellaiselle ystävyydelle, että se toinen on samalla aaltopituudella. En jaksa vaikeita ystävyyssuhteita. Toivon myös välittämistä. Olisi ihana, jos olisi ystävä minun tarpeisiini. Tiedän, että se kuulostaa itsekkäältä. Olen kyllästynyt ystäviin jotka vain itse vaativat ja suuttuvat kun en osaa olla mieliksi....ystäviin, joista ei koskaan kuulu mitään...
ja sellaisiin, jotka eivät etsi parastani, eivät koskaan pyri tekemään hyvää puolestani.
Ei palstailulle, en etsi täältä mitään. Olen vähän taikauskoinen ja ajattelen niin, että oikeanlaiselle ystävälle, kun jakaa...niin asiat alkavat mennä kohdilleen.
LS
Haave ystävästä
Anonyymi-ap
2
56
Vastaukset
- Anonyymi
>> olisi ystävä minun tarpeisiini <<
Pastorosi saattaisi olla paras ystäväsi sillä hän palvelija ja paimen.
Hänhän aloittaa puheensa "rakkaat ystävät". - Anonyymi
Seuranhakufoorumeita on pilvin pimein ja vertaisiaan LS löytää saalemien... illoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1183862Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 793157
- 193105
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292805
- 542537
- 192277
- 632260
- 622119