Eipä nuo suomalaiset sotilasasiantuntijat ole pystyneet sanomaan ketkä ovat Ukrainan sodan osapuolia. Ukrainan sota alkoi 8 vuotta sitten Ukrainan hyökäyksellä Donbassiin. Tuskin Venäjä haluaa valloittaa Ukrainaa.
Tämän takia sinne ei tule rauhaa.
Amerikkalainen sotateollisuus kummiskin kerää suurimman potin.
EU:n talouspakotteet ajaa Euroopan energia ja talouskriisiin. USAn vai Venäjän etu?
Jotkut tästäkin hyötyvät.
- Follow the Money -
Sodan osapuolet
6
60
Vastaukset
- Anonyymi
Outo juttu, jos noin kävi. Miksi sanot että hyökkäävät, koska noi alueet ja Krimi ovat Ukrainan osia? Voisit sanoa, että Venäjä taisi hyökätä Moskovaan, kun siellä näyttää nyt olevan venäläisiä. Tai että Suomi hyökkää Lappiin aina hiihtolomaviikoilla.
- Anonyymi
Ukrainan tasavallan ja Donbassin kansantasavallan välillä on ollut sota jo kahdeksan vuotta ja se jatkuu yhä.
Venäläisväestö on ajettu ahtaalle Ukrainassa ja sitä vainotaan.
Kyse on etnisestä sisällissodasta joka on laajentunut.
Millainen on nyky Ukrainan hallinto, ei ainakaan demokraattinen?
- Anonyymi
Kuuluuko Karjala Suomelle?
Historian saatossa kaikkien maitten rajat ovat muuttuneet geopolitiikan takia.
Mitä helv...ä jenkit tekevät Euroopassa?
USA ei ole EU:n naapuri. - Anonyymi
Ei tässä sodassa ole osapuolia. Putinilla on kädessään rauhan avain. Jos pyytää sotilaansa pois, sota loppuu.
Muutoin Ukraina puolustautuu kaikin voimin ja meidän tuellamme! - Anonyymi
Minä kun luulin, että jo silloin Ukraina yritti puolustautua Krimin ja Itä-Ukrainan valtaamista vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752