Vanhurskaus

Mutta nyt Jumalan vanhurskaus josta LAKI ja PROFEETAT todistavat ON ILMOITETTU ILMAN LAKIA !
Se Jumalan vanhurskaus joka USKON KAUTTA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN tulee kaikkiin ja kaikille , jotka uskovat.
NIIN PÄÄTÄMME SIIS ,ETTÄ IHMINEN VANHURSKAUTETAAN USKON KAUTTA ILMAN LAIN TEKOJA.

Tämä asia on siis hyvin selvää. Uusiliitto on uusi ja entinen on kumottu .
Varokaa valhejuutalaisia ,jotka kyykäärmeen kielellä tämänkin asian valheeksi yrittävät kääntää.

31

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te olette joutuneet pois Kristuksesta ,te jotka lain kautta vanhurskaiksi haluatte tulla.
      Te OLETTE LANGENNEET POIS ARMOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Asia on ok, mutta pienillä kirjaimilla kiinnoistaisi vieläkin enemmän


    • Anonyymi

      Eikös hyvistä teoista uskova saa sitten taivaassa kumminkin palkinnon?

      • Tarkkaan asiaa en tiedä, mutta viittaukset raamatussa on kyllä sillä linjalla.
        Teot syntyvät Hengessä vaeltamisesta eli Henki ohjaa kaikkeen hyvään vaan pelastus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen.


      • Anonyymi

        Ei.
        Olen itse nykyään ateisti, mutta tunnen vähän Raamattua. En viitsi lähteä googlaamaan. Trakastakaa itse. Muistinvaraisesti entisenä fundiksena siteraan 1933 käännöksen mukaan.

        Jesaja:
        "Kaikki teidän vanhurskautenne on hänen edessään kuin saastainen vaate."
        Viittaa spitaalisten vaateisiin.

        "Minä otan teiltä pois kivisydämen ja annan tilalle lihasydämen ja saan aikaan sen, että te teette minun tahtoni."
        Jos hyvän tekeminen on Jumalan aikaan saamaa, niin miksi ihmistä siitä pitäisi palkita?

        Jeesuksen toisella puolella ollut ristin ryöväri sai saman palkinnon kuin paras kristitty.

        Näin siis jos pitäytyy siihen, mitä Raamattu asiasta sanoo. Toki Raamattu on sen verran ristiriitainen kirja, että osaisin perustella myös toisenkin näkemyksen. Jätän sen uskoville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.
        Olen itse nykyään ateisti, mutta tunnen vähän Raamattua. En viitsi lähteä googlaamaan. Trakastakaa itse. Muistinvaraisesti entisenä fundiksena siteraan 1933 käännöksen mukaan.

        Jesaja:
        "Kaikki teidän vanhurskautenne on hänen edessään kuin saastainen vaate."
        Viittaa spitaalisten vaateisiin.

        "Minä otan teiltä pois kivisydämen ja annan tilalle lihasydämen ja saan aikaan sen, että te teette minun tahtoni."
        Jos hyvän tekeminen on Jumalan aikaan saamaa, niin miksi ihmistä siitä pitäisi palkita?

        Jeesuksen toisella puolella ollut ristin ryöväri sai saman palkinnon kuin paras kristitty.

        Näin siis jos pitäytyy siihen, mitä Raamattu asiasta sanoo. Toki Raamattu on sen verran ristiriitainen kirja, että osaisin perustella myös toisenkin näkemyksen. Jätän sen uskoville.

        Jeesus huomasi että se ristin ryöväri ihan oikeasi uskoi, ja usko riitti, parhaasta kristitystä voisi kinastella, mutta lähetyssaarnaaja on mielestäni aika lailla niiden ihan parhaiden uskovaisten joukossa


    • Huomaatteko kun otetaan sanasta kiinni niin valehtelijat luikkii karkuun.
      Missä on Lain puolustajat hohooiiii.
      Ryömikää valhejuutalaiset nyt keksimään valheitanne.
      Kirottuna se ei ole helppoa ,mutta yrittäkää.

      • Anonyymi

        Mulle opetettiin jo ala-asteen uskontotunnilla että uskolla pelastutaan eikä teoilla.

        Joten en ymmärrä miksi olet hieman kiihtynyt aiheesta.

        Aihe on tosin kyllä tärkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle opetettiin jo ala-asteen uskontotunnilla että uskolla pelastutaan eikä teoilla.

        Joten en ymmärrä miksi olet hieman kiihtynyt aiheesta.

        Aihe on tosin kyllä tärkeä.

        Ehkä n yli tuhannen kirjoituksen päälle kirjoitin tämän raamatun Totuuden niille ,jotka eivät usko ihan päivän selvää asiaa.
        Siksi.Enkä itseasiassa ole hiiltynyt vaan huvittunut kun nyt ei löydy vastaamaan niitä juutalais feikki huijareita
        Muuten ne koko ajan repii sanoja irti ja keksii mitä hulluimmat valheet niille tueksi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ehkä n yli tuhannen kirjoituksen päälle kirjoitin tämän raamatun Totuuden niille ,jotka eivät usko ihan päivän selvää asiaa.
        Siksi.Enkä itseasiassa ole hiiltynyt vaan huvittunut kun nyt ei löydy vastaamaan niitä juutalais feikki huijareita
        Muuten ne koko ajan repii sanoja irti ja keksii mitä hulluimmat valheet niille tueksi.

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ---

        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."


      • Anonyymi

        MrHyvis.
        Tiedät varmaan, mistä Jumala sanoo, että on niitä vastaan?

        Juutalaisia?
        Ei.

        Syntisiä?
        Ei.

        Vääräuskoisia.
        Ei.

        Ylpeitä?
        Kyllä.

        Oletko lainkaan ajatellut, millaisen nimimerkin olet itsellesi ottanut? Olet mielestäsi hyvis, mutta muistat varmaan, mitä Paavali Roomalaiskirjeessä kirjoittaa lukien itsensä siihen mukaan. Taas 1933 käännös ja hatusta:

        "Miten siis on, olemmeko me siis parempia. Pois se. Sillä kirjoittettu on, kaikki ovat pois poikenneet, kaikki tyyni kelvottomiksi käuneet. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla..."

        Ja sinä olet mielestäsi Hyvis. Paavali ei mielestään ollut. Mahdat olla jo niin pyhä, että sädekehä puristaa päätä ja häikäisee vastaantulijoita.

        Tiedätkö, mikä oli minulle yksi syy alkaa epäillä uskoa? Juurikin kaltaisesi tekopyhät "hyvikset."


      • Anonyymi kirjoitti:

        MrHyvis.
        Tiedät varmaan, mistä Jumala sanoo, että on niitä vastaan?

        Juutalaisia?
        Ei.

        Syntisiä?
        Ei.

        Vääräuskoisia.
        Ei.

        Ylpeitä?
        Kyllä.

        Oletko lainkaan ajatellut, millaisen nimimerkin olet itsellesi ottanut? Olet mielestäsi hyvis, mutta muistat varmaan, mitä Paavali Roomalaiskirjeessä kirjoittaa lukien itsensä siihen mukaan. Taas 1933 käännös ja hatusta:

        "Miten siis on, olemmeko me siis parempia. Pois se. Sillä kirjoittettu on, kaikki ovat pois poikenneet, kaikki tyyni kelvottomiksi käuneet. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla..."

        Ja sinä olet mielestäsi Hyvis. Paavali ei mielestään ollut. Mahdat olla jo niin pyhä, että sädekehä puristaa päätä ja häikäisee vastaantulijoita.

        Tiedätkö, mikä oli minulle yksi syy alkaa epäillä uskoa? Juurikin kaltaisesi tekopyhät "hyvikset."

        Ei ollut tekopyhyyttä vaan kun olen osittain sos terveysalalla niin tuo hyvis on yksi projekti nimi.
        Se nimimerkki siis on tehty vähemmän vakavalla tai itsekkäällä mielellä.
        Se on enempi semmoinen iloinen kevyt projekti ja nimi.
        Siitä se lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle opetettiin jo ala-asteen uskontotunnilla että uskolla pelastutaan eikä teoilla.

        Joten en ymmärrä miksi olet hieman kiihtynyt aiheesta.

        Aihe on tosin kyllä tärkeä.

        uskolla pelstutaan, kun teot ovat omantunnon mukaisesti oikein, eikä tee pimeyden töitä ihan tahallaan


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Ehkä n yli tuhannen kirjoituksen päälle kirjoitin tämän raamatun Totuuden niille ,jotka eivät usko ihan päivän selvää asiaa.
        Siksi.Enkä itseasiassa ole hiiltynyt vaan huvittunut kun nyt ei löydy vastaamaan niitä juutalais feikki huijareita
        Muuten ne koko ajan repii sanoja irti ja keksii mitä hulluimmat valheet niille tueksi.

        Miksi sitten et tajua kirjoittaa Raamattu nimeä isolla alkukirjaimella, kun se osoittaa että arvostaa jotain asiaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        uskolla pelstutaan, kun teot ovat omantunnon mukaisesti oikein, eikä tee pimeyden töitä ihan tahallaan

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Paavalilaisten pakanoiksi eksytystä saarnaat.

    • Lain alla olevat ovat langenneet pois armosta.
      Siinä todella todella vakavaa kirjoitusta Raamatusta.

    • Anonyymi

      Ketkä on sovitettu Jumalan kanssa? Jumalan viholliset (Room. 5:10, Kol. 1: 19-21). Kuka vanhurskautetaan? Jumalaton (Room. 4:5).

      • Jumala on antanut pelastuksen mahdollisuuden kaikille .
        Ihan kaikille ja siinä se hienous on.


    • Se vaan ,että kaikki ei pelastu eikä halua ottaa Jeesusta Kristusta omaksi Pelastajakseen.
      Jeesus on Tie pelastukseen.
      Jumala on siis valmistanut Tien joka kuljettaa Ikuiseen elämään ,mutta monilla lie muuta tai parempaa tekemistä kuin lähteä kulkemaan sitä kapeaa tietä joka on pelastuksen Tie.

      • Anonyymi

        Missään kohta Raamatussa ei kerrota, että kaikki ei pelastu eikä halua ottaa Jeesusta Kristusta omaksi Pelastajakseen.

        Sen sijaan Raamatussa kyllä sanotaan seuraavaa:

        Fil. 2:10-11: "- - niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra."

        Joillakuilla on tapana raiskata tuo kohta julistamalla omavaltaisesti, että jotkut antavat tuon tunnustuksen vapaasta tahdosta, toiset eivät. Missä kohtaa siinä niin sanotaan? Ei yhtikäs missään! Millä tavalla tunnustus muka tapahtuu Jumalan KUNNIAKSI, jos se annetaan pakosta? Jeesus nuhtelee Matteuksen evankeliumissa epäaitoa suun tunnustusta: "Tämä kansa lähestyy minua suullansa, ja kunnioittaa minua huulillansa; mutta heidän sydämensä on kaukana minusta." Ja aikojen lopullako Jumalan kunnia täyttyy tuollaisesta tunnustuksesta? Ja pah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään kohta Raamatussa ei kerrota, että kaikki ei pelastu eikä halua ottaa Jeesusta Kristusta omaksi Pelastajakseen.

        Sen sijaan Raamatussa kyllä sanotaan seuraavaa:

        Fil. 2:10-11: "- - niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra."

        Joillakuilla on tapana raiskata tuo kohta julistamalla omavaltaisesti, että jotkut antavat tuon tunnustuksen vapaasta tahdosta, toiset eivät. Missä kohtaa siinä niin sanotaan? Ei yhtikäs missään! Millä tavalla tunnustus muka tapahtuu Jumalan KUNNIAKSI, jos se annetaan pakosta? Jeesus nuhtelee Matteuksen evankeliumissa epäaitoa suun tunnustusta: "Tämä kansa lähestyy minua suullansa, ja kunnioittaa minua huulillansa; mutta heidän sydämensä on kaukana minusta." Ja aikojen lopullako Jumalan kunnia täyttyy tuollaisesta tunnustuksesta? Ja pah!

        "Tämä kansa lähestyy minua suullansa, ja kunnioittaa minua huulillansa; mutta heidän sydämensä on kaukana minusta."
        (Raamatusta otettua)


    • Anonyymi

      Shalom!

      Moosekseen asti hallitsi kuninkaana KUOLEMA, sen jälkeen SYNTI otti kuninkaanvallan ja hallitsi Kristukseen asti. 1500 vuotta.
      Kristus toi VANHURSKAUDEN kuninkaaksi joka hallitsi vuoteen 1500 jKr.
      Nykyisin on kuninkaana ARMO , joka alkoi 1500 jKr hallita kuninkaana.

      Mutta Jeesus toteen laittaa eräässä monista rooleistaan lain ja profeetat. Pieninkään jod ei unohdu. Suuri on joko lakia noudattava totuuden tuntija tai sitten sinisilmäisesti uskova pieni lapsi.

      Joka lankeaa laista joutuu kuoleman valtaan ja pienenee häpeään ja joutuu nöyristelemään.
      Joka tekee parannuksen ja alkaa noudattaa lakia sen käy hyvin eikä ISIEN pahat teot enää häntä soimaa.

      Kyllä kirkkokin vaatii 10 käskyä muistamaan Lutherin katekismuksessa ainakin.
      Armon kuninkuuteen en ole perehtynyt.
      En tiedä armosta juuri mitään.

      • Anonyymi

        Toi on sääli juttu, että lain noudattajia kirotaan. Jos yrittää viettää sapattia niin sen ilo muutetaan murheeksi ja demonien avulla sotketaan tuo ihana päivä.

        Miksi Galatiassa Laki ja ympärileikkaus ovat niin suuri uhka seurakunnalle?
        Ei ole miestä, eikä naista. Ei vapaata eikä orjaa. Siihen suuntaan ollaan menossa.
        Naispappeus, sateenkaari liitot ja muu vastaava ovat Galatalaiskirjeen täyttymystä.
        Aivan kaikki ovat Kristuksessa ja Kristus on kaikissa. Tosin en ymmärrä kun kirkosta niin monet eroavat. Eivätkö kaikki olekaan Kristuksessa?


      • Se on totta ,että 10 käskyä on hyvät ja Pyhät ,kuten Paavalikin toteaa.Ne on Universaalia oikeutta ja hyvyyttä kaikille.
        Jos joku elää rikkoen tahallaan ja väheksyen niitä on sellaisella paikalla kenties Kristuksessa ,että voi tulla jo eläessään se Pahin mistä raamattu kirjoittaa eli Pyhyyden Hengen pilkka.
        Siitä on mahdoton nousta enää vaan hivuttava tuomion odotus on edessä.
        Mutta tämä kaikki tapahtuukin armonliitossa jossa ollaan Jeesuksen Pyhän veren varassa.Sen yhden ja ainoan.
        Lakiliitto on loppu maailmasta ja tilalla on armonliitto Jeesuksessa Kristuksessa.
        Se on loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on sääli juttu, että lain noudattajia kirotaan. Jos yrittää viettää sapattia niin sen ilo muutetaan murheeksi ja demonien avulla sotketaan tuo ihana päivä.

        Miksi Galatiassa Laki ja ympärileikkaus ovat niin suuri uhka seurakunnalle?
        Ei ole miestä, eikä naista. Ei vapaata eikä orjaa. Siihen suuntaan ollaan menossa.
        Naispappeus, sateenkaari liitot ja muu vastaava ovat Galatalaiskirjeen täyttymystä.
        Aivan kaikki ovat Kristuksessa ja Kristus on kaikissa. Tosin en ymmärrä kun kirkosta niin monet eroavat. Eivätkö kaikki olekaan Kristuksessa?

        Kirkko ei ola ainoa paikka missä voi kuunnella Jumalan Sanaa, niitä kokouksia on muuallakin


      • MrHyvis kirjoitti:

        Se on totta ,että 10 käskyä on hyvät ja Pyhät ,kuten Paavalikin toteaa.Ne on Universaalia oikeutta ja hyvyyttä kaikille.
        Jos joku elää rikkoen tahallaan ja väheksyen niitä on sellaisella paikalla kenties Kristuksessa ,että voi tulla jo eläessään se Pahin mistä raamattu kirjoittaa eli Pyhyyden Hengen pilkka.
        Siitä on mahdoton nousta enää vaan hivuttava tuomion odotus on edessä.
        Mutta tämä kaikki tapahtuukin armonliitossa jossa ollaan Jeesuksen Pyhän veren varassa.Sen yhden ja ainoan.
        Lakiliitto on loppu maailmasta ja tilalla on armonliitto Jeesuksessa Kristuksessa.
        Se on loppuun asti.

        Esimerkkinä 10 käskyn asiasta ,jota olen käyttänyt ja on pilkkaa alusta loppuun saakka.
        Italiassa kristitty mafioson palkkamies saa käskyn tappaa vilpillinen asiakas.
        Palkkamies tappaa asiakkaan ja sanoo
        Täytyy mennä papin luo ripittäytymään ja tunnustamaan, että on vapaa tuon asiakkaan verestä.
        No tuo on sitä pilkkaa ja huomaamme ,että älä tapa on todella Rakas oikealle kristitylle armonliitossa vaikka emme ole lain alla.
        Älä varasta...älä sano väärää todistusta ..kaikki hyviä ja Pyhiä ohjeita hyvään elämään ,kuten pitääkin.
        Vaikka olemmekin armonliitossa.


    • Armonliitoossa virheet kadutaan ja pyydetään anteeksi ja jos tulee vaikea tilanne niin rukoillaan ja vaikka srkn kanssa ,että Jumala antaisi ymmärryksen sillä niin Hän lupaa tehdä sillä se on elämää ja asiaa ja kanssakäymistä ja vuoropuhelua Jumalan kanssa.
      Että virheet saadaan anteeksi ja korjattua.

      • Anonyymi

        rukouspyynnön voi laittaa netinkin kautta


    • Anonyymi

      MrHyvis
      24.09.2022 16:31
      "Vanhurskaus"

      Me evoluutio tietoiset tiedämme
      että raamattunne on Fiktio.

      Joten jatkahan rauhassa paasaamistasi.

      • No ihan vapaasti.Usko ei ole jokamiehen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe