Ajattelen sua joka ainoa päivä

Anonyymi-ap

kaikesta huolimatta, kaikesta sattuneesta huolimatta. Minua tietyllä tavalla pelottaa nähdä sua, koska ei olla tavattu pitkästä aikaa enkä tiedä lainkaan mitä minusta ajattelet. Jos olet ollut tyytyväinen siihen, että olet päässyt minusta kauemmas, niin en tiedä, mitä järkeä on odottaa näkemistä. Täällä siis kärvistelen epätietoisuudessa eikä elämä ole helppoa ilman sinunkaltaista ihanuutta rinnalla. Jos jotakin odotan, niin eräänlaista ihmettä.

Naiselle

30

1730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minä mikään ihanuus ole rinnalla jos minut tuntisit. Saat paljon ihanampiakin, menestyineitä on vaikka kuinka.

• Anonyymi

Menestys ei vetoa minuun lainkaan, kunhan muuten on kunnollinen. Tavallinen nainen on paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menestys ei vetoa minuun lainkaan, kunhan muuten on kunnollinen. Tavallinen nainen on paras.

Mutta sitten se luonne kun on mitä on. Et jaksaisi tämmöistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitten se luonne kun on mitä on. Et jaksaisi tämmöistä.

Tai enhän minä se kukaan ole että ei sinun tarvitse jaksaa. Osaan olla myös lempeäkin joskus. Jospa se kaivattusi on paljon kunnollisempi ja parempi. Tavallisempikin.

• Anonyymi

Hänen ei tarvitse pelätä, että nähtäisiin. Jos se on minusta kiinni, ei me nähdä. Vahinkoja toki sattuu. Mä olen tällä hetkellä todella onnellinen, enkä halua, että mikään horjuttaa sitä. En halua antaa kenellekkään enää sitä valtaa itseeni, joka hänellä oli minuun. Pienensin itseni hänen vuokseen. Se ei ollut hänen syynsä, mutta niin hän vaikutti minuun. Nyt minulla on taas itseni enkä halua kadota taas.

• Anonyymi

Niin mäki ajattelen sua. Ei ole mennyt päivääkään ettenkö...

• Anonyymi

Haluaisin kyllä nähdä, vaikka on pitkä aika kun nähty viimeksi.
      Olen myös joka päivä miettinyt sua, mikään ei tähän ole auttanut, ajattelin, että etäisyys auttaa....
      Ei oo kyllä helppoo ollut työpaikat kin vaihtuneet toivottavasti tämä nykyinen työpaikka olisi sellainen jossa pystyisin olemaan pidempään....
      Niin olen ikävänöinyt sua, että huh....
      T. Nainen

• Anonyymi

Nyt vaan rohkeasti ottamaan yhteyttä tai laittamaan vaikka pienikin viesti kaipaamallesi ihmiselle (m). Niin luulisin, että hänkin ilahtuisi yllättävästä yhteydenotostasi.

Jos olette olleet aikaisemmin jollain tavoin yhteydessä toisiinne, niin voisin ajatella, että sinulla olisi esim. puhelinnumero, sähkisosoite tms. jonka avulla voisit viestiä lähettää tai laittaa sitten vaikka täällä sen verran hyvän tunnisteen, jonka vain te tiedätte, niin eiköhän joku palstaa seuraava huomaa asian ja hän ottaa sitten sen ensimmäisen askeleen.

Mies maalta

• Anonyymi

Mäkin ajattelen sua joka päivä ja ihan liian paljon. Jos joskus et olisikaan niin paljon mielessä, niin sitten näen susta unta. Tiedät kyllä mitä susta ajattelen ja se ois mulle lottovoitto jos sut vielä saisin kohdata. Ymmärrän kyllä pelkosi. Tärkeintä, että teet mitä sydän sanoo. Sitä mieltä mä olen. Naiselta.

• Anonyymi

Millaisia pelkoja?

Mies maalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia pelkoja?

Mies maalta

Hän pelkää tunteitaan. Hän ei myöskään ole maalta.

• Anonyymi

Kaikesta huolimatta, kaikesta sattuneesta huolimatta ajattelen samoin joka päivä häntä. Vuosia näkemisestä, enää ei osaa sitä edes toivoa, kun on jo menettänyt lähes toivon siitä.

Naiselta

• Anonyymi

Ikävöin mutta en voi kohdata. Kohtaaminen rikkoo minua jatkuvasti.

• Anonyymi

No voi että. Et osaa sitten muuta tehdä kun kohdata

• Anonyymi

Kyllä minä ymmärsin, mitä tarkoittaa. Pystyn samaistumaan, koska itse olen kokenut tuota myös. Luulen välillä hetken, että siinä se sitten olikin. Kun olen ensin pari viikkoa itkenyt. Nämä on nähtävästi niitä asioita joilla koetellaan. Olisin päättänyt toisin, jos olisin voinut.

• Anonyymi

Millon näet?

• Anonyymi

Kauempaa voi kummasti nähdä asiat paljon selkeämmin kuin läheltä. Ihan kuin joku tunteiden verho vedettäisiin pois välistä ja takaa paljastuisi todellisuus. Eikä se avautuva maisema toisinaan olekaan niin miellyttävä.

• Anonyymi

Kuka ja ketä?

• Anonyymi

Ei kai tuo kovin pahaa sinusta ajattele, jos kerran suostuu sinua näkemään.

• Anonyymi

Ajattelen miestä myös jatkuvasti❤

• Anonyymi

Miehelle.

Minä pelkään tavata sua kaiken sen jälkeen mitä tapahtui. Pyysit aiemmin syömään, olin estynyt. Sen jälkeen kyllä nähtiin jonkun verran.

Tunteita sulla oli kuten mulla myös. Puhuttiin tapaamisesta. Kirjoitin jo sinä iltana kun vikaksi tavattiin. Oli muuten mun nimpparit sinä päivänä... yksi tärkein päivä mun elämässä juuri se että vietin aikaa sun kanssa.

Susta ei ole kuulunut mitään, ei mene jakeluun. Mietit jopa että mun kanssa oli samanlaista mukavuutta & huumoria kuin sun lapsuusaikana omassa kodissa.... Aika paljon
      mietittyä ja sanottua se...

Joo, en ymmärrä. Jää vaivaamaan itseä lopun elämän ilmeisesti. Rakastunut mutta pettynyt nainen.

• Anonyymi

Jos olisit eräs, niin pidä kiinni siitä mitä sanoit.

• Anonyymi

Ihmeitä on melkolailla kaiketi turha odottaa jos ei uskalla itse mitään tehdä

• Anonyymi

Erityiset asiat ovat kovin harvinaisia elämässä koska ne vaativat juuri oikean ajan ja paikan tapahtuakseen. Sen jälkeen sitä tahtoo vaalia kuin liekkiä, pitää sitä soihtuna valaisemaan tietään. Mutta elämä tahtoo laittaa kompastelemaan siitä huolimatta ja siinä pakostakin tuon liekin vaalinta jää vähemmälle. Ja kun se liekki sammuu, se on kadonnut ikiajoiksi.

• Anonyymi

Saat odottaa. Olen nyt estänyt sut kaikkialla. Sulla oli sun mahdollisuus. Mulle riitti. Olen onnellinen. En halua sua mun elämään. Olet todella sairas mies

• Anonyymi

Jatketaan siitä mihin jäätiin

Kulti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatketaan siitä mihin jäätiin

Kulti

Pääasia että nähdään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että nähdään

En halua sua enää. Tajua jo!

• Anonyymi

Hävettää niin paljon, kun ihan avioon oltiin menossa ja silti...taas homoilin.
      Olen bi / kaappihomo.

• Anonyymi

Minä taas yritän päästä exästäni iri lopunkin vaikka välillä vieläkin ajaudun häntä miettimään.
        Rakastinko sittenkin enenpi kun luulin ❤️
        A Naiselta T Miehelle.

Poistin hänen numeronsa jo kuukausia sitte nii on vähä toi yhteydenotto ny niin ja näin....
        Näin hänestä untakin....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      69
      5407
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      284
      5353
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4045
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2850
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2457
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2050
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2010
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1737
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1271
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1118
    Aihe