Vai tarviiko silloin olla paksu lompakko et saa naista? ja vielä joku uus rahoitusyhtiön omistama volvo?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Naisia nykyään muutenkin harvassa. Jotain rotkoja on joka nurkalla.
- Anonyymi
Onneks on paksu rahapussi
- Anonyymi
Pälvikaljuushan on sairaus . Lähtee länteittäin hiuksia sieltä täältä
Kaljuuntuminen on ihan eri asia
- Anonyymi
Kaljuilla aina parhaimman näköiset naiset. Varmaan panomiehiä.
- Anonyymi
Tai rahamiehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai rahamiehiä
eli jompikumpi
- Anonyymi
itse kävin hämptonissa asti makaamassa
- Anonyymi
Ainakin Pattayapalstalla on nainen, joka kirjoittaa pälvikaljusta joka päivä eli se lienee seksikäs.
- Anonyymi
Kattelet toisten pershedelmiä
- Anonyymi
Yrittävät aina peittää pipon tai lippiksen alle
- Anonyymi
Niin ei tyhjä lato kattoa tarvi.
- Anonyymi
olen ALUEPÄÄLLIKKÖ dronet pörrää, mönkkärit ,mökit, eronneet
- Anonyymi
M:Anteli Nussivainen olen kiihkeetetä FWB panoo ei mitään tylsää parisuhde
- Anonyymi
54v jakorasia tietääks kukaan miten kytketään
- Anonyymi
onnee ylioppilaalle onko pitkätossu parantunu?
- Anonyymi
Perintöö tulossa ,kelpaa vaikka seatti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001119
- 50932
- 119903
- 145877
- 70677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627- 33594
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.101578- 69576
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47568- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4483- 45473
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64469Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460