TP-tenpoints ja Buffalo paksupohjakengät

shoemaker

Kiihottaako ketään muuta tollaset paksupohjaset nuorten naisten paksupohjaiset lenkkarit ja aerobic lenkkarit? Parhaita merkkejä TP-tenpoints, Buffalot, Strange ja Spirit läppälenkkarit.

8

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

Mitä paksumpi pohja, sitä onnellisempi olen.

• TP-Lover

Tottakai, mulla on jotain 15 paria Ten Pointseja. Kahdet olen ostanut suoraan likan jalasta. Nammmm...

• shoemaker

Minkälaises tilantees uskalsit ostaa kengät suoraan tytön jalast/mitä ne tuumas moisest ehotuksest?

• TP-Lover
        shoemaker kirjoitti:

Minkälaises tilantees uskalsit ostaa kengät suoraan tytön jalast/mitä ne tuumas moisest ehotuksest?

Olen kahdelta onnistunut ostamaan ne suoraan jalasta. (Toiselle tosiaan annoin toiset kengät tilalle) Kysyn ihan suoraan jos ne suostuu myymään niitä. Kerron että olen keräilijä. Se yleensä "helpottaa" asiaa. Jotkut taas, vain nauravat ja kävelevät pois. Jotkut kysyy kuinka paljon olen valmis maksamaan. Siitä se sitten lähtee, joskus onnistuu joskus ei. Eihän siinä mitään häviä. =)

• KPY

Kyllä, mutta harmi, että ovat menossa tai osittain jo menneet pois muodista. Paksupohjaisia kenkiä näkyy katukuvassa enää harmittavan harvoin.

• spiked heels

Kiinnostaa.....Tiedä sitten mistä johtuu moinen, mut on näin kenkäfettarina tuo valikoima laajentunut vuosien myötä. Alkuun oli vaan korkeat korot se jokin vaan nykyisin on löytänyt muistakin malleista sen säväyksen. onneksi on vaimo joka on ollut valmis kokeiluihin. Se mikä paksupohjaisissa ainakin mua viehättää on varmaan se et ne on yleensä nuorempien naisten käyttämiä. Olen itse onnistunut löytämään parit Ten-Pointsin tarralenkkarit jotka on malliltaan todella hyvänäköiset, ja niiden alla kalu on tosiaan alistettu. Monet käsittelyt on niillä saatu aivan loppuun asti kiitos vaimon. Tsemppiä kaikille samanhenkisille ja kevään jatkoa!!!!

• Anonyymi

Moi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi.

Eilen näin vähintään 15 vuotta vanhat ruskeat TenPoints paksupohkaiset kengät. Tarrakiinnitys oli ja pohjan kärkiosa sellainen kaareva, että kävely onnistuu mukavasti. Sinne menivät tytön jalassa marketin ovista sisään.
        Joo, jotain kielletyn hedelmän tuntua oli silloin 25 vuotta sitten, kun itsekkin rupesin keräilemään samanlaisia kenkiä, kuin kuolun mimmeillä oli. Meidän porukoissa oli muutama vähän kovis tyttö. Polttivat röökiä ja pukeutuivat ronskisti. Toisellä oli sellaiset Lipstick merkkiset pitkävartiset nahkamaiharit ja toisella Destroy merkkiset paksupohja saappaat.
        Nämä jälkimmäiset on muuten tänäpäivänä haluttuja muodin keräilijöiden keskuudessa. Pohjan kuviointi muistuttaa niissä SS-joukkojen symboolia. Minulla on muuten hyväkuntoiset mustat Destroy paksupohja nahkasaappaat. (Myydään vain kohtuutonta korvausta vastaan.)
        Jotain kieroa yhteiskunnassa, kun tytöille on vaik mitä, mutta poikien ja väliltä olevien on haettava vaattensa/kenkänsä rautakaupasta, ettei vaa kukaan leimaa pervoksi.

Nyt kiireesti paksupohja ostoksille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3683
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2393
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2185
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1609
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1552
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      286
      1372
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe