jo rahaa patjan alle jemmaan?😂🤣
Ootteko nostanu
21
87
Vastaukset
- Anonyymi
pikemminkin laskemista patjan alle
- Anonyymi
Kortit ei toimi kun tulee sähkökatkoja.
- Anonyymi
Jos tulee tilanne, että ei ole sähköä, niin kaupat sulkeutuvat. Kassakoneet eivät ilman sähköä toimi. Kaikissa tuotteissa on viivakoodi, joka luetaan sähköisesti. Käteisellä rahalla ei tee kaupassa mitään.
- Anonyymi
Venäläiset tekee jo iskuja Suomeen 😂🤣
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009092836.html On pieni käteisvaranto, jolla selviää ainakin pari viikkoa päivittäisostoksista, jos eurosetelit vaan kelpaavat kaupan kassalla.
Kaikkehan voi sattua, eikä ihan kaikkeen voi varautua. Jos kaupan kassalla ei ole sähköä, niin tuskin silloin voi maksaa setelilläkään. Jos "vain" pankin tietojärjestelmä on nurin tjsp, niin silloin voi ehkä käteisellä maksaa.- Anonyymi
Rahaa ei voi syödä. Se ei lämmitä. Ei anna valoa kuin muutaman sekunnin.
Onhan sitä hyvä olla jonkin verran käteisenäkin, mutta sen verran on pienet tulot, että raha kuluu kuukaudessa suunnilleen kädestä suuhun.
Jauhoja, puurotarpeita ja kynttilöitä on jonkun verran. Toppatakki ja -saappaat jalassa voi nukkua vällyn alla, jos tulee vilu. Onhan ihmiset pärjänneet ennenkin. Jo pelkkä olemassaolomme todistaa tämän. - Anonyymi
miten juoksevat maksut lankeaa maksuun .. kuin käy
- Anonyymi
Katsotaan miten eliitti pelin pelaa kyllä kaikki tiedossa on mitä tapahtuu 😂🤣
- Anonyymi
Tuo on pankin murhe. Ladattujen maksujen on mentävä eteenpäin, eikä ohjautua Nordean omistajien tileille. Tietenkin ne voivat ohjautua myös sinne, mutta se ei ole asiakkaan syy.
- Anonyymi
Siellä ei juuri mitään ole nostettavaa.
- Anonyymi
Näin maajussilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin maajussilla.
Paperin miehillä ja kaupan johdolla sitä riittää massia nostettavaksi.
- Anonyymi
Kyllä hain tänään muutaman satasen ja automaatti oli sekaisin ettei meinannut, kun monen yrittämisen jälkeen saada rahat.
- Anonyymi
Shaamaneja on vain Intiassa ja Kiinassa! ! !
- Anonyymi
Imatran keskustassa nostin eilen 4500€ käteistä..mites muut?
- Anonyymi
Salamoita ja ukkosta tulossa 😂🤣
https://www.businessinsider.com/recession-risk-inflation-interest-rate-hikes-threaten-global-economic-downturn-2022-9- Anonyymi
Sen siitä sai kun painoivat holtittomasti rahaa tyhjästä vuosikaudet.
- Anonyymi
Nollia leikataan. Eli nostit 10000, arvo 100.
Arvaa harmittiko.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624