Minkälaisia kokemuksia Päiväkoti Leppäsuosta on teillä, joiden lapset ovat siellä hoidossa? Onko hoitajat äidinkieleltään suomea puhuvia, nuoria vai vanhoja?
Päiväkodin vieressä on kodittomien ensisuoja. Kuinka paljon tämä häiritsee päiväkodin toimintaa? Onko ruiskuja leikkipuistossa, vaunuja varastettu, huudeltu aitojen yli?
Ainakin joku kodittomista on töhrinyt sekä läheisen ratikkapysäkin aidat sekä kodittomien asuntolan seinää poliittisilla kommenteillaan saksalaisista ja itä-eurooppalaisista. Yhtenä iltana kaksi tyyppiä oli varastamassa polkupyöriä Perhon sivusta, yksi tonki roskista. Lisäksi on tullut vastaan mm. aggressiivinen huutaja, joka havitteli polkupyörääni ym., varastelua Alepassa ja ovisummerien soittelua. K-kaupat ovat ilmeisesti sulkeneet näiltä ovensa ja hyvä niin. Ihmettelen, että tuota Perhonkatua ei kokonaan suljeta näiltä nisteiltä. Ylipäätään käsittämätön paikka kaupungin antaa nistien ja lasten olla vierekkäin.
Päiväkoti Leppäsuo kokemuksia
2
1824
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kokemuksia.Jos nyt tiedät aluella juuri kodittomat ovat sinät töhrinnyt.Olet sitten itse sen nähnyt? Et voi julistaa näkemättä asiaa itse alueen kodittomat tehnyt sitä tätä.Siloinhan olet alue käynyt katsomassa päiväkodin piha ympäristö.Nähnyt myös kun livenä koditomat tekee sitä tätä .Laita ensikerralla silmälasti silmiin näet päiväkodin henkilökunnan pihalla ja ikä jakautuman .
- Anonyymi
Et osaa edes kirjoittaa. Ilmeisesti näitä nistejä. Kaikki alueen asukkaat ja yrittäjät näkevät omin silmin, mitä nämä Hietaniemenkadun narkkarit tekevät. Töhritään, varastetaan, häiriköidään ihmisiä kadulla ja soitellaan ovikelloja.
Nämä pitäisi saada pois tältä paikalta. Suomessa olisi tarvetta saada asuntoja vammaisille ym. , jotka eivät ole kohtaloaan valinneet. Silti Helsingin kaupunginvaltuuston vasemmisto on halunnut juuri narkit lapsien lähelle. Vastuutonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821