Kuvaa jakoon - https://aijaa.com/
Joko se Vilpun-krouvi on purettu?
14
1360
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Ehkä joskus saa
- Anonyymi
Purkamisesta oli tehty jo päätös - mikä pitelee?
- Anonyymi
Täällä kylässä kaikki on hidasta. Suomelanrinteestäki heitettii asukkaat jo kevättalvella mäelle ja vieläki se tönö pystyssä
- Anonyymi
Sitä tässä itsekin ihmettelen koska nurin samoin kuin entinen Siwakin. Eikös tilalle ollut suunntteilla jotain Lidliliä tai ainakin jotain monitoimikeskusta?
- Anonyymi
Kämppäs denso jarmo purtaan.
- Anonyymi
Nyt puretaan suomelaa!!
- Anonyymi
Viime viikolla on krouvi laitettu kasaan ja alettu kuskaamaan pois.
- Anonyymi
https://www.kmvlehti.fi/elamanmeno/art-2000009200850.html
on se .. - Anonyymi
Käy kattomassa!
- Anonyymi
Ja kohta on purettu majatalo. Lewinsoni talo
- Anonyymi
Isabella oli paikka josta sai aina naisen mukaan, jos ei ollut tarkka ulkonäöstä. Miksi kaikki hyvät paikat menee kiinni ja purkuun.
- Anonyymi
Kysy möhviltä
- Anonyymi
Joko Vilppulan kunnantalo puretaan - ja ne jouluvalot pääkadulla - mallia haettu Neuvostoliitosta?
- Anonyymi
Kunnantalon purku alotettu jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512